Asioita joista et voi tai halua sanoa ääneen, mutta koet salaa tyytyväisyyttä
Onko sinulla jotain sellaisia asioita, joista olet salaa tyytyväinen, onnellinen, tai jopa riemuissasi, mutta et välttämättä pysty tai halua kertoa niistä kellekkään? Asioita, jotka eivät kaikkien normien mukaan ole välttämättä kaikille edes iloittavia aiheita?
Isoja, pieniä, halpoja, kalliita, mitä ne asiat ovat sinulle? Olisi kiva kuulla muidenkin salaisista tyytyväisyyden aiheista.
** Minun ei tarvitse panostaa mihinkään, koska asun yksin. Rakastan omaa rauhaa ja edelliseen kohtaan yhdistettynä eämäni on lähellä täydellistä
** Olen kiloiltani läski, mutta en näytä siltä. Näytän vaatteet päällä jopa urheilulliselta. Läskit ovat toistaiseksi ns. oikeissa paikoissa 😂
** Saan tehdä töitä täysin etänä ja tämä myös koronan jälkeen (suurin onnen aihe)
** Raha ja itsenäisyys ovat mahdollistaneet, ettei minun tarvitse olla parisuhteessa, eikä välttämättä koskaan tarvitse, jos asiat jatkuvat samaan malliin
** Pystyn auttamaan muita, rahallisesti, henkisesti ja muuten
** Tunnen ihka-aitoa tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta elämästä ja vieläpä hyvin usein
Kommentit (2)
Parisuhteen hyviä puolia minusta on se, että toinen pitää elämääni järjestyksessä. Herää luonnostaan minua aikaisemmin, laittaa aamupalan, ulkoiluttaa koirani. Ja huoltaa mun auton.
Olen joka päivä huojentunut siitä, ettei minulla ole lapsia. Sitähän en kenellekään uskalla ääneen sanoa, koska lähipiirissäni oikeastaan kaikilla on ja he kuvittelevat minut ressukaksi, joka ei ole saanut lapsia. Todellisuudessa menisin mieluummin vaikka hautaan, kuin alkaisin äidiksi.