Nelikymppisenä miehenä en voi ottaa nelikymppistä naista, koska aion perustaa perheen
Ikäiseni naiset eivät tähän enää sovellu...Ja monilla myös on lapset jo tehty.
Kommentit (915)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-mies ja olen ns. liekeissä jokaisella aasian matkalla. Saan valita parhaista 20-30 näteistä tytöistä. Miksi helvetissä tyytyisin johonkin rupsahtaneeseen 50 v suomi-mummoon?
Yhtä rupsahtanut siekin olet.
Ja seuraa löytyy kaksi viikkoa vuodessa :D
Se on varmasti kamalaa siihen verrattuna, että mammafoorumin "kaunottarilla" on toisensa vuoden jokaisena päivänä.
Ja aviomiehet. :)
Lyökö ne teidän "miehet" siitä vierastä lisää pökköä pesään, kun käynnissä on joku tunteita kuohuttava keskustelu? Vaikkapa tähän tyyliin: "Katsopas kulta mitä tuo inhottava mies tuossa kirjoitti! Hyi että!! Sano sille jotain oikein ilkeää" Ja samalla huiskii naisellisen ohuilla käsillään kiivastuneena sinne tänne.
Mun mies on vielä nukkumassa, muista en tiedä. Tämä on viihdettä, ei mikään tunteita kuohuttava keskustelu.
Älä nyt, etkö huomaa miten täällä taas ”naiset raivoavat”, kun palastan vakiotrolli ”paljastaa totuuksiaan suomalaista naisista”? (Tämä taitaa olla sen rakkain fantasia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 55-mies ja olen ns. liekeissä jokaisella aasian matkalla. Saan valita parhaista 20-30 näteistä tytöistä. Miksi helvetissä tyytyisin johonkin rupsahtaneeseen 50 v suomi-mummoon?
Surullista, että vaikka olisitkin provo, tuollaisia miehiä on älyttömän paljon. Toisen ihmisen ihmisarvoa ei tunnusteta vaan kaikella on vain käyttöarvo. Jokin vika päässä, kun inhimillisyys puuttuu kokonaan.
Etkö osallistunut keskusteluun, missä suomalaiset naiset, jotka jakavat pillua kaikille, mutta eivät tajua pyytää rahaa, puolustivat kynsin ja hampain oikeuttaa jakaa pillua?
Moni hyvä harrastus menee pilalle, kun sitä alkaa tehdä työkseen. Pitäisi sinun tuon verran tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmasti kamalaa siihen verrattuna, että mammafoorumin "kaunottarilla" on toisensa vuoden jokaisena päivänä.
Lyökö ne teidän "miehet" siitä vierastä lisää pökköä pesään, kun käynnissä on joku tunteita kuohuttava keskustelu? Vaikkapa tähän tyyliin: "Katsopas kulta mitä tuo inhottava mies tuossa kirjoitti! Hyi että!! Sano sille jotain oikein ilkeää" Ja samalla huiskii naisellisen ohuilla käsillään kiivastuneena sinne tänne.
Mun mies on vielä nukkumassa, muista en tiedä. Tämä on viihdettä, ei mikään tunteita kuohuttava keskustelu.
Älä nyt, etkö huomaa miten täällä taas ”naiset raivoavat”, kun palastan vakiotrolli ”paljastaa totuuksiaan suomalaista naisista”? (Tämä taitaa olla sen rakkain fantasia.)
Toki. Se sortuu aina liikaan selittelyyn. Siksi tämä on viihdettä.
Ei ole kovin vaikeaa 4kymppisen urheilullisen ja työssäkäyvän miehen iskeä 3kymppistä naista. Monesti vanhemmalla miehellä on statusta ja varallisuutta mikä tuo turvaa perhettä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla saa kaikenlaista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hellytävää, kun palstajankkajan on pakko mielikuvitella palstailijoiden puolisot mieleisikseen, jotta hauras ego ei murenisi. 😐
Itselläni ei ole tällä hetkellä miestä omasta halustani. Olen tapaillut muutamaa miestä viimeisen vuoden aikana, 36v ja toinen 39v joka täyttää 40 tänä vuonna. Luullaan itsestä liikoja tuossa iässä, ja luulevat olevansa parempia kuin naimisissa olevat ikäisensä jonka elämä on kuulemma pilattu naimisiin menolla ja nainen tullut määräilemään päiviä, sekä mollataan oikeestaan joka ikäluokkaa. Jos on liian nuori vedotaan tyhmyyteen ja jos samaa ikä luokkaa on sekin huono. Ja tarpeeksi olen saanut näistä lähes nelikymppisistä treenaavat jätkistä. Itse olen 29v ja minulla aika paljon tarjontaa, en tiedä miksi edes kattelin tuon ikäisiä jotka suorastaan moukkia. Joku vikahan sielä usein on miksi et ole pystynyt pariutumaan. Valkaisin mielellään itselleni aivan eri tyyppisen noiden perusteella, kärjistäen haluaisin normaalin ei fitness treenaaja jätkän kuka on mukava ja jalat maassa. Ottaa huomioon eikä pröystöile. Tai luule olevansa jtn. Ja saavansa kenet vain haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38 kirjoitti:
Joo en itsekkään enään niin vanhaa huolisi onhan siinä jo paikat menny pilalle ja riskit täten kasvanu huomattavasti, mielestäni on ajateltava myös mahdollisen lapsen parasta tässä.
Jos oikeasti ajattelet lapsen parasta, niin käytätte nuoren, terveen luovuttajan spermaa.
Nykyisin, kun on olemassa kaikenmaailman soijapoikia, vege- ja feministimiehiä yms., niin tutkimusten mukaan juuri tuollaisilla nuorilla miehillä sperman laatu on aivan surkeaa. Meillä vanhemman ikäpolven miehillä, jotka olemme syöneet terveellisesti, eli paljon punaista lihaa, sperma on aivan huippua. Jos epäilyttää, niin katselkaa nyt millaisia nuoria miehiä on nykyisin. Näyttävät ihan suomalaisilta keski-ikäisiltä naisilta. Iso perse, iso maha ja pienet tissit. Naamakin jotenkin epäselvä taikinapallo, ettei heti osaa edes päätellä onko kyseessä mies vai keski-ikäinen suomalainen nainen. Partakaan niillä ei kasva kunnolla, vaan kaulasta roikkuu muutama pitkä, 70-luvun pillunkarvojen näköisiä haituvia.
Itse asiassa kasvissyöjillä on parempi sperma kuin sekasyöjillä, ja varsinkin maidon juonti lisää miehen estrogeenipitoisuuksia.
Mutta tämä ei sulje pois sitä huolestuttavaa faktaa, että nuorten miesten sperman laatu heikkenee. Meidän vanhempien ihmisten ei pitäisi sitä ilkkua vaan miettiä, mikä ympäristömyrkky sen on aiheuttanut.
Kasvisyöjämiehillä on todettu kivesten pienenemistä, sekä rintojen kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kovin vaikeaa 4kymppisen urheilullisen ja työssäkäyvän miehen iskeä 3kymppistä naista. Monesti vanhemmalla miehellä on statusta ja varallisuutta mikä tuo turvaa perhettä ajatellen.
Menneen maailman ummehtuneita kaikuja.
Nykyään kolmekymppset naiset ovat kouluttautuneet, työllistyneet ja elävät ihan mukavaa elämää joko tasavertaisen kumppanin kanssa tai itsekseen. Ei ne tarvitse mitään statusvanusta kustantamaan elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olen kuullut, että jotkut joutuvat maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38 kirjoitti:
Joo en itsekkään enään niin vanhaa huolisi onhan siinä jo paikat menny pilalle ja riskit täten kasvanu huomattavasti, mielestäni on ajateltava myös mahdollisen lapsen parasta tässä.
Jos oikeasti ajattelet lapsen parasta, niin käytätte nuoren, terveen luovuttajan spermaa.
Nykyisin, kun on olemassa kaikenmaailman soijapoikia, vege- ja feministimiehiä yms., niin tutkimusten mukaan juuri tuollaisilla nuorilla miehillä sperman laatu on aivan surkeaa. Meillä vanhemman ikäpolven miehillä, jotka olemme syöneet terveellisesti, eli paljon punaista lihaa, sperma on aivan huippua. Jos epäilyttää, niin katselkaa nyt millaisia nuoria miehiä on nykyisin. Näyttävät ihan suomalaisilta keski-ikäisiltä naisilta. Iso perse, iso maha ja pienet tissit. Naamakin jotenkin epäselvä taikinapallo, ettei heti osaa edes päätellä onko kyseessä mies vai keski-ikäinen suomalainen nainen. Partakaan niillä ei kasva kunnolla, vaan kaulasta roikkuu muutama pitkä, 70-luvun pillunkarvojen näköisiä haituvia.
Itse asiassa kasvissyöjillä on parempi sperma kuin sekasyöjillä, ja varsinkin maidon juonti lisää miehen estrogeenipitoisuuksia.
Mutta tämä ei sulje pois sitä huolestuttavaa faktaa, että nuorten miesten sperman laatu heikkenee. Meidän vanhempien ihmisten ei pitäisi sitä ilkkua vaan miettiä, mikä ympäristömyrkky sen on aiheuttanut.
Kasvisyöjämiehillä on todettu kivesten pienenemistä, sekä rintojen kasvua.
Lihansyöjämiehillä on todettu aivojen pienenemistä ja harhaisuuden kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Erosin vaimostani 40 vuotiaana, ja epäilin että seuran löytäminen oli vaikeaa. Yllätyin kuinka paljon on n 35 vuotiaita naisia, jotka ovat havahtuneet ajan loppuvan ja etsivät hyvin aktiivisesti sopivaa miestä lapsilleen. Silloin ns ”hyvä” nelikymppinen mies sopii paremmin kuin hyvin. Kun tein selväksi, että en halua enempää lapsia, niin kiinnostus loppuu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hellytävää, kun palstajankkajan on pakko mielikuvitella palstailijoiden puolisot mieleisikseen, jotta hauras ego ei murenisi. 😐
Itselläni ei ole tällä hetkellä miestä omasta halustani. Olen tapaillut muutamaa miestä viimeisen vuoden aikana, 36v ja toinen 39v joka täyttää 40 tänä vuonna. Luullaan itsestä liikoja tuossa iässä, ja luulevat olevansa parempia kuin naimisissa olevat ikäisensä jonka elämä on kuulemma pilattu naimisiin menolla ja nainen tullut määräilemään päiviä, sekä mollataan oikeestaan joka ikäluokkaa. Jos on liian nuori vedotaan tyhmyyteen ja jos samaa ikä luokkaa on sekin huono. Ja tarpeeksi olen saanut näistä lähes nelikymppisistä treenaavat jätkistä. Itse olen 29v ja minulla aika paljon tarjontaa, en tiedä miksi edes kattelin tuon ikäisiä jotka suorastaan moukkia. Joku vikahan sielä usein on miksi et ole pystynyt pariutumaan. Valkaisin mielellään itselleni aivan eri tyyppisen noiden perusteella, kärjistäen haluaisin normaalin ei fitness treenaaja jätkän kuka on mukava ja jalat maassa. Ottaa huomioon eikä pröystöile. Tai luule olevansa jtn. Ja saavansa kenet vain haluaa.
Luonne ratkaisee enemmän kuin ulkonäkö ja lihakset
Hauis ratkaisee sen jälkeen äly. Ugh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Erosin vaimostani 40 vuotiaana, ja epäilin että seuran löytäminen oli vaikeaa. Yllätyin kuinka paljon on n 35 vuotiaita naisia, jotka ovat havahtuneet ajan loppuvan ja etsivät hyvin aktiivisesti sopivaa miestä lapsilleen. Silloin ns ”hyvä” nelikymppinen mies sopii paremmin kuin hyvin. Kun tein selväksi, että en halua enempää lapsia, niin kiinnostus loppuu siihen.
Olen eri.. joo ymmärrän että jos et halua lapsia ja näin ja teet selväksi että et halua mutta tämän keskustelun pointtina oli että mitäs jos haluat lapsia - ja haluat etsiä tuon ikäisenä kenen kanssa lähteä perustamaan perhettä - Mitä jos 40v haluaa naisen ja vielä lapsia. Ensimmäistä kertaa. Ja se kuuluu miehen tulevaisuuden haaveisiin tai vasta tuolloin vakiintua. Noin ”vanhana”. Eikä ole aiemmin löytänyt ketään. Jos vaikkapa on tuollainen urheilullinen, työssäkäyvä 4kymppinen ja iskee sen 3kymppisen eikä se niin vaikeaa ole niin mitä järkeä on lähteä vasta nelikymppisenä Perustamaan perhettä? Tai mitä järkeä on nelikymppisenä ekan kerran tekemään asioita mitkä 95 prosenttia on tehnyt nuorempana eli sitoutua ja lapsi haaveet tähtäävät nuorempiin ikävuosiin? Luuleeko 4kymppinen tosiaan että hän on vielä parikymppinen kellä elämä edessä? Eikö lapsi ja perhe haaveet kannata aloittaa ajoissa.
- nainen 28v ja minun ikäiseni pitäisi miettiä että haluaa perheen joskus ja perheenperustaminen mielessä seuraavan kymmenen vuoden aikana. Eikö se enemmän näihin minun ikäluokkiini kuulu vai odotanko minäkin että olen vanhempi ja vasta sitten lähden haaveilemaan että perustaisin perheen kun olen lähemmäs 40? Ei mitään järkeä. Nuoremmin parempi.. miksi odottaisin sinne? Joku syyhän siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Hauis ratkaisee sen jälkeen äly. Ugh!
Ei aina. Ei kaikki fitness pimut halua valkata nimenomaan tälläistä toista fitness kilpailijaa/muuta kaltaistaan. Ihan syistä vaan haluaa jonkun normaalin mielummin vaikka typerältä kuulostaakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman rahaakin saa. :) jos on tarjontaa markkinoilla. Tosin, voihan jotkut olla rahan perässä jos huomaa miehellä hyvät tulot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38 kirjoitti:
Vanhemman ikäpolven miehillä on vielä käytöstavat. En tiedä yhtäkään, joka puhuisi kanssaihmisistään noin rumasti.
Voi kuule.. tiedän 45 v miehiä jotka paljon henkisesti minua alempana ja hokee v sanaa. Itse olen kohta 28v nuori nainen. Ja usein vielä tuon ikäiset haluaa puhua likaisia tekstareilla ja puhelimessa eli no thanks, taso menee trashmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies38 kirjoitti:
Vanhemman ikäpolven miehillä on vielä käytöstavat. En tiedä yhtäkään, joka puhuisi kanssaihmisistään noin rumasti.
Voi kuule.. tiedän 45 v miehiä jotka paljon henkisesti minua alempana ja hokee v sanaa. Itse olen kohta 28v nuori nainen. Ja usein vielä tuon ikäiset haluaa puhua likaisia tekstareilla ja puhelimessa eli no thanks, taso menee trashmaiseksi.[/quote
Tämä, jos puhuu tutustumis vaiheessa sulle niin tuskin olet ainoa, puhuu todennäköisesti muillekkin jos jo tuossa tapailu vaiheessa sitä tekee eikä vasta suhteessa ;) mies on häntäheikki ja niitä löytyy paljon miehistä, pahimmat häntäheikit ikäluokissa kuitenkin 20ppisiä pahemia nämä +35v
Millainen 30v nainen sinulle mies +39 käy jos haluat vielä lapsi eikä kumppania vielä ole? Haluaisin tietää miehiltä itseltään mielipiteitä, olen itse 30v pian.😅😀😀 Minkätyylinen tai millainen? Luonne? Ulkonäkö? Tai millaista naista ylipäätään? 😇☺️😊
Usein nämä 40v sinkut ja lapsettomat ei löydä kumppania tai tasoistaan naista. Osaa huomautella pikku viikoista eikä kuka vaan kelpaa