Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinderin vaikutuksista

Vierailija
05.03.2021 |

Yritin kirjoittaa kommentin tinder-keskusteluun, mutta se poistettiin kun olin lähettämässä kommenttia. Tässä kyseinen mielipiteeni siitä miksi tinder on huono tapa tutustua ihmisiin.

Olen nainen ja lopetin tinderin käytön, koska sieltä tavatut miehet eivät osaa sitoutua. En etsimällä etsi miestä enää. Uskon, että se itselle sopiva tulee vastaan oikeassa elämässä jos on tullakseen. Myös ystävieni tinderissä alkaneet suhteet ovat yksi toisensa jälkeen loppuneet. On ollut nopeita yhteenmuuttoja ja repiviä eroja. Mitä tinderistä haetaan? Nopeaa toimintaa. Miksi? Koska älypuhelin on totuttanut meidät nopeaan mielihyvään kaikessa! Kaiken saa parilla klikkauksella. Ihmisten pitkäjänteisyyden puute näkyy ihan kaikessa. Tinderi on yksi näistä missä se näkyy.
Upeita persoonia olen tavannut Tinderin kautta, mutta omassa ikäluokassa älypuhelinten tuoma nopea mielihyvä näkyy siinä että nämä herrat etsivät vaan lisää ja lisää säväyttäviä kiksejä. Niin kuin huumeidenkäyttäjillä toleranssi kasvaa.
Itse en halua enää tuhota aivotoimintaani tinderin karkkikaupassa (inhoan tota sanaa, mutta kaikessa inhottavuudessaan se kuvaa Tinderiä täydellisesti). Lopetin sen käytön 1,5v sitten ja olen ollut sen jälkeen paljon kiinnostuneempi ihmisistä. Suhteeni ja itsetuntoni on parantunut valtavasti, koska nyt joudun itse antamaan itselleni sen hyväksynnän mitä ennen hain tinderin kautta.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitä ajatuksia herättää?
Tämä ei ole provo vaan oma kokemukseni.

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok miinuksista päätellen miehet tahtoo saada sen oikean jo tänään. Naiset eivät tietenkään saa vaatia mitään, etteivät leimaannu prinsessoiksi.

Mitenkäs noi maajussi-ohjelman miehet?

Normaalipainon toivominenkin herättää paskamyrskyn suomalaisissa naisissa. 

Ei se normaalipainon toivominen ollut paskamyrskyn syy, vaan paskamyrskyn aiheutti se, että hänellä ei ollut mitään muita toiveita kumppanille kuin se normaalipaino. No, sikäli en itse jaksaisi kauheatsi hermostua jonkun random maajussin naisihanteista, mutta kyllähän siitä vähän typerä vaikutelma tulee, jos naisen persoonalla tai ajattelutavalla ei ole mitään merkitystä, että pelkkä paino riittää syyksi aloittaa suhde. Ja vaikka tuo olisikin ollut ainoa kriteeri, niin olisi sitä varmaan kannattanut televisio-ohjelmassa vähän parantaa omia mahdollisuuksiaan sanomalla lisäksi vaikka jotain itsestäänselviä latteuksia tyyliin "sellainen mukava ihminen, jonka kanssa synkkaa, ja joka tykkää maalaiselämästä", jolloin olisi edes kuulostanut siltä, että haetaan ihmistä eikä jotain nukkea.

Kun onhan tuossa se, ettei kukaan normaalipainoinen oikeasti kiinnostu suhteesta ihmisen kanssa, jolle on ihan sama, tullaanko edes toimeen, kunhan toinen vaan on normaalipainoinen.

En katsonut ohjelmaa, mutta hän siis mainitsi ainoastaan normaalipainon toiveiksi? Ehkä hän ajatteli sen olevan jokaiselle ajattelemaan kykenevälle ihmiselle sanomattakin itsestäänselvää, että luonteiden yms. pitää täsmätä ja että tullaan toimeen, jotta parisuhteesta tulee jotain. Jos sen ylipaino kuitenkin on suurin turn-off eikä sitä korjaa edes kiva luonne, niin mikä vika siinä muka on että sanoo sen rehellisesti. Harva normaalivartaloinen nainenkaan huolii lihavia kaljamahaisia miehiä. sivusta

Mistä ihmeestä morsiamiksi haluavat naiset voisivat tietää minkälainen luonne tällä Maunolla on?

Eipä se varmaan muuten selviä kuin kokeilemalla. Ainahan kaikki väittää olevansa huumorintajuisia ja mitä kaikkea vaikkeivät oikeasti olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla