Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin vaikutuksista

Vierailija
05.03.2021 |

Yritin kirjoittaa kommentin tinder-keskusteluun, mutta se poistettiin kun olin lähettämässä kommenttia. Tässä kyseinen mielipiteeni siitä miksi tinder on huono tapa tutustua ihmisiin.

Olen nainen ja lopetin tinderin käytön, koska sieltä tavatut miehet eivät osaa sitoutua. En etsimällä etsi miestä enää. Uskon, että se itselle sopiva tulee vastaan oikeassa elämässä jos on tullakseen. Myös ystävieni tinderissä alkaneet suhteet ovat yksi toisensa jälkeen loppuneet. On ollut nopeita yhteenmuuttoja ja repiviä eroja. Mitä tinderistä haetaan? Nopeaa toimintaa. Miksi? Koska älypuhelin on totuttanut meidät nopeaan mielihyvään kaikessa! Kaiken saa parilla klikkauksella. Ihmisten pitkäjänteisyyden puute näkyy ihan kaikessa. Tinderi on yksi näistä missä se näkyy.
Upeita persoonia olen tavannut Tinderin kautta, mutta omassa ikäluokassa älypuhelinten tuoma nopea mielihyvä näkyy siinä että nämä herrat etsivät vaan lisää ja lisää säväyttäviä kiksejä. Niin kuin huumeidenkäyttäjillä toleranssi kasvaa.
Itse en halua enää tuhota aivotoimintaani tinderin karkkikaupassa (inhoan tota sanaa, mutta kaikessa inhottavuudessaan se kuvaa Tinderiä täydellisesti). Lopetin sen käytön 1,5v sitten ja olen ollut sen jälkeen paljon kiinnostuneempi ihmisistä. Suhteeni ja itsetuntoni on parantunut valtavasti, koska nyt joudun itse antamaan itselleni sen hyväksynnän mitä ennen hain tinderin kautta.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitä ajatuksia herättää?
Tämä ei ole provo vaan oma kokemukseni.

Kommentit (261)

Vierailija
181/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut alkavat mielenkiintoisesti, mutta kääntyvät aina tasoteoriasta jankkaamiseen. Itse haluaisin saada vertaistukea muilta naisilta ja myös niiltä miehiltä (!), että mikä on kun ei vaan löydy sopivaa kumppania. Koskaan tunteet eivät kohtaa. 

Minustakin olisi mielenkiintoista pohtia tätä ja kuulla jotain uusia ajatuksia tähän liittyen. Tasojutut jo kyllästyttää. Tasojutuista voisi kyllä puhua, mutta nyt se ei palvele ketään että syyllistetään vaan naisia. Ja ne vieläpä ampuu yli. No joo voin myöntää etten halua tylsää miestä, jonka kanssa en voi kehittyä henkisesti. En kyllä halua myöskään rikasta lentäjää tai jotain mallitason siloposkea. Kyllä niitä katselee mutta tiedostaa sen että eletään eri todellisuuksissa.

Täällä taas ei uskota jos kerron että miehet josta olen kiinnostunut on omaa tasoa. Miehet eivät vaan ole halunneet tuntemattomasta syystä kanssani parisuhdetta. Ei vaikka omaan nätin vartalon (ei ylipainoa) ei ole lapsia ja elätän itseni. Harrastan taidetta sekä liikuntaa. Olisi virkistävää puhua joskus muustakin kuin tasoista.

Vierailija
182/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun näkökulma miehenä on se, että naisille ei kelpaa ne miehet jotka olisivat sitoutumishaluisia ja kykyisiä. Vain ne miehet kelpaa jotka eivät halua sitoutua.

Itse saan aina "vaikutat mukavalta mutta.." pakkeja vaikka juuri haluaisin sitoutua.

Laitat riman liian korkealle. Naiset joille viestittelet ovat liian nättejä sinulle....

Miksi naiset matchaavat ja viestittelevät miesten kanssa, joita eivät pidä riittävän tasokkaina itselleen? Vai olisiko niin, että tuollaista tapahtuu vain omassa mielikuvituksessasi?

M32

Ovat tykkäilleet aluksi laajemmalti, mutta sittemmin saaneet matcheiksi komeampia/kiinnostavampia miehiä. Vastaavat kohteliaisuudesta sillekin miehelle, joka ei niin kiinnosta. Kyllähän miehetkin tykkäävät lähes kaikista naisista Tinderissä. Vastaavat ehkä muutamaan viestiin epäkiinnostavaltakin naiselta, mutta sitten viestittely loppuu. Ihan normaalia Tinderissä.

Näissä matchauspalveluissa pitäisi olla joku raja, tyyliin vaikka maksimissaan 5 matchia ja ne pitää käsitellä pois ennenkuin saa lisää. Miksi kenenkään pitäisi kymmeniä tai satoja matcheja pystyä keräämään, eihän hommassa ole mitään järkeä ja tehostaa vain sitä "ehkä nurkan takana parempi"-psykoosia.

No monet ihmiset tykkäilisivät silti kaikista ja painaisivat vain pois epäkiinnostavat matchit kiinnostavampien tieltä .

Mutta jos ei saisi selaillakaan ketään kunnes ne matchit on käsitelty. Silloinhan ei voi tietää, tuleeko parempaa.

Sitten kävisi varmaan niin, että kun 5 matchia tulisi täyteen, poistettaisiin niistä 3-4 vähiten kiinnostavaa.

"Sori että keskeytän tän meidän keskustelun mut tuli vastaan yksi mielenkiintoinen profiili mistä pitää päästä tykkäämään. Sä oot kaikista vähiten kiinnosta niin heippa!"

Edelleen, selaamismahdollisuuden jäädytys matchien täytyttyä poistaisi ongelman.

Ette kai oikeassa elämässäkään jatkuvasti mieti, että varmasti tulee parempi kohta vastaan kun tapaatte jonkun kivan, vai pyöriikö pää jatkuvasti siellä kahvipöydässäkin parempaa etsien? Tuskin ja ero on siinä, ettette tosielämässäkään tapaa ja tutustu kuin yhteen ihmiseen kerrallaan. Tinderiä vastaava tilanne olisi ehkä joku speed dating-juttu missä hypitään pöydästä toiseen ja muutamassa sekunnissa pitäisi muka toiseen ehtiä tutustua. Eihän sellainen toimi.

Minusta tosielämän vertaaminen tinderiin ei koskaan toimi. Se nyt vain on hyvin erillainen alusta missä puhua.

Tämä toinen app taas todennäköisesti saisi aikaan sen että nopeammin heivataan toinen menemään jos se ei heti ala kiinnostaa, sillä kun voi olla joku kiinnostavampi jolle nyt ei pääse puhumaan. Oikeassakaan elämässä ei ole mitään rajoitinta saako uusille ihmisille puhua.

Oikeassa elämässä nokkasi eteen ei myöskään astele joka päivä kymmenittäin/sadoittain ihmisiä joista voisit valita mieleisesi kumppanin.

Miljoonakaupungissa toi on arkea.

Kaupan kassoille arkipäivää. Miksi eivät käytä tilaisuutta hyväksi vaan lusmuavat jossain Tinderissä?

Kassat ei ota vastaan numeroita/iskuyrityksiä.

Siis miksi kassat eivät iske asiakkaita? Ollessani asiakaspalveluhommissa tapasin paljon ihania mielenkiintoisia naisia, mutta varattuna en tietenkään tehnyt aloitteita.

Siellä ollaan tekemässä töitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä keskustelut alkavat mielenkiintoisesti, mutta kääntyvät aina tasoteoriasta jankkaamiseen. Itse haluaisin saada vertaistukea muilta naisilta ja myös niiltä miehiltä (!), että mikä on kun ei vaan löydy sopivaa kumppania. Koskaan tunteet eivät kohtaa. 

Pinnallisuus. Tiedän sanoa näin varattuna naisena jota yritetään melko usein iskeä.

Iskeneet ovat ehtineet muodostaa tietyn kuvan jonka turvin tulevat likelle. Pitääkö mielikuvat paikkansa? Eipä ei.

Melko monet hakee pullantuoksuista emäntää. Jokainen voi miettiä onko sinällään suurikin menetys ettet tule pokatuksi.

Vierailija
184/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin pari ensimmäistä sivua, mutta miesten reaktiot puhuvat puolestaan. Naiset ei yleensä halua tyytyä yhteenkään deittisovelluksissa harvoin matcheja saavaan katkeroituneeseen passiivisaggressiiviseen mieheen, jonka mielestä vika on aina naisissa. Kukaan nainen ei halua "ottaa selvää" saati aidosti tutustua sellaiseen mieheen. Harvoin kukaan ihminen sukupuolesta riippumatta jaksaa pitkään olla ystävällinen, jossei toinen ole ystävällinen takaisin, pl. todella huonoitsetuntoiset ja läheisriippuvaiset ihmiset.

Moni mies jää vuosikausiksi yksinään sitten hokemaan, kuinka taas jänn.äkakkach.adit vie kaikki naiset. Naisena on helpompaa ja viisaampaa vain jättää tälläiset miehet katkeroitumaan keskenään.

Ja näiden miesten luonne tulee ilmi jo profiilissa, siksi eivät saa edes matcheja. Heille tämä vain varmistaa asian siitä, ettei naisille kelpaa vaikka on niin tavallinen ja mukava mies.

Sitten saavat joskus harvoin matchin, mutta nainen on heidän mielestään liian lihava. Tuovat tämän mielipiteen "hienovaraisesti" viestissä esille. Sitten ihmetellään kun keskustelu loppui. "Naiselle ei kelpaa kuin komistus, vaikka on läski."

Sehän se tässä ongelma onkin kun niitä tavallisia mukavia miehiä ei ole!?! Minulle kyllä kelpaisi sellainen. Ne miehet joitten kanssa itse kävin treffeillä, olivat alkoholisoituneita, katkeria ja kyynisiä miehiä. Haukkuivat exät ja kehuivat edelliset panonsa. Joo, ei minun tarvitse tyytyä jos taso miehissä on tuo. Olen nainen 50+ ja ihan ikäisteni kanssa treffeillä kävin. Ei tullut vastaan nuorekasta farmariasuista hopeakettua tennarit jalassa.

Vierailija
185/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea kuin pari ensimmäistä sivua, mutta miesten reaktiot puhuvat puolestaan. Naiset ei yleensä halua tyytyä yhteenkään deittisovelluksissa harvoin matcheja saavaan katkeroituneeseen passiivisaggressiiviseen mieheen, jonka mielestä vika on aina naisissa. Kukaan nainen ei halua "ottaa selvää" saati aidosti tutustua sellaiseen mieheen. Harvoin kukaan ihminen sukupuolesta riippumatta jaksaa pitkään olla ystävällinen, jossei toinen ole ystävällinen takaisin, pl. todella huonoitsetuntoiset ja läheisriippuvaiset ihmiset.

Moni mies jää vuosikausiksi yksinään sitten hokemaan, kuinka taas jänn.äkakkach.adit vie kaikki naiset. Naisena on helpompaa ja viisaampaa vain jättää tälläiset miehet katkeroitumaan keskenään.

Ja näiden miesten luonne tulee ilmi jo profiilissa, siksi eivät saa edes matcheja. Heille tämä vain varmistaa asian siitä, ettei naisille kelpaa vaikka on niin tavallinen ja mukava mies.

Sitten saavat joskus harvoin matchin, mutta nainen on heidän mielestään liian lihava. Tuovat tämän mielipiteen "hienovaraisesti" viestissä esille. Sitten ihmetellään kun keskustelu loppui. "Naiselle ei kelpaa kuin komistus, vaikka on läski."

Sehän se tässä ongelma onkin kun niitä tavallisia mukavia miehiä ei ole!?! Minulle kyllä kelpaisi sellainen. Ne miehet joitten kanssa itse kävin treffeillä, olivat alkoholisoituneita, katkeria ja kyynisiä miehiä. Haukkuivat exät ja kehuivat edelliset panonsa. Joo, ei minun tarvitse tyytyä jos taso miehissä on tuo. Olen nainen 50+ ja ihan ikäisteni kanssa treffeillä kävin. Ei tullut vastaan nuorekasta farmariasuista hopeakettua tennarit jalassa.

Tervetuloa 20 vuotta nuorempien eli 30v. pariin! Varattuja, sitoutumiskammoisia, kaappijuoppoja ja muutama omistushaluinen on tullut tässä kohdattua.

Vierailija
186/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minustakin olisi mielenkiintoista pohtia tätä ja kuulla jotain uusia ajatuksia tähän liittyen. Tasojutut jo kyllästyttää. Tasojutuista voisi kyllä puhua, mutta nyt se ei palvele ketään että syyllistetään vaan naisia. Ja ne vieläpä ampuu yli. No joo voin myöntää etten halua tylsää miestä, jonka kanssa en voi kehittyä henkisesti. En kyllä halua myöskään rikasta lentäjää tai jotain mallitason siloposkea. Kyllä niitä katselee mutta tiedostaa sen että eletään eri todellisuuksissa.

Täällä taas ei uskota jos kerron että miehet josta olen kiinnostunut on omaa tasoa. Miehet eivät vaan ole halunneet tuntemattomasta syystä kanssani parisuhdetta. Ei vaikka omaan nätin vartalon (ei ylipainoa) ei ole lapsia ja elätän itseni. Harrastan taidetta sekä liikuntaa. Olisi virkistävää puhua joskus muustakin kuin tasoista.

Tasovääristymä koskee vain naisia, joten siksi naisia siitä "syyllistetääkin". Mutta olet aivan oikeassa, että nuo avaruuskirurgit ovat siitä sellainen kärjistetty huuli. Mutta tuon vääristymän vuoksi laatumiehet naiskentelee kaiken huipusta taviksiin naismateriasta ja tavismiehet sitten verissä päin taistelevat kaikesta kyrpiintyneistä taviksista alaspäin. Ja aina välillä jotkut onnekkaat pariutuvat, 90 prosentin lössin pyörittäessä pyöriä. Siksi pariutuminen takkuaa.

Vierailija
187/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa 20 vuotta nuorempien eli 30v. pariin! Varattuja, sitoutumiskammoisia, kaappijuoppoja ja muutama omistushaluinen on tullut tässä kohdattua.

Eli ikä ei muuta ihmisessä mitään. Se vaan että onko sitten alkoholisoitunut ennemmin vai myöhemmin. Ei tuo kyllä hyvältä kuullosta, ei mikään ihme että täällä ollaan kyllästyneitä moisiin deittisivuihin.

Vierailija
188/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasovääristymä koskee vain naisia, joten siksi naisia siitä "syyllistetääkin". Mutta olet aivan oikeassa, että nuo avaruuskirurgit ovat siitä sellainen kärjistetty huuli. Mutta tuon vääristymän vuoksi laatumiehet naiskentelee kaiken huipusta taviksiin naismateriasta ja tavismiehet sitten verissä päin taistelevat kaikesta kyrpiintyneistä taviksista alaspäin. Ja aina välillä jotkut onnekkaat pariutuvat, 90 prosentin lössin pyörittäessä pyöriä. Siksi pariutuminen takkuaa.

Ne tasoteoriat kannattaa unohtaa heti alkuunsa, jos toivoo olevansa varteenotettava kumppani. Eihän ateistikaan jaksa yleensä viettää aikaa jeesusjengiläisen kanssa, saati pariutua sellaisen kanssa onnellisesti.

- eri

Vierailija
189/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun näkökulma miehenä on se, että naisille ei kelpaa ne miehet jotka olisivat sitoutumishaluisia ja kykyisiä. Vain ne miehet kelpaa jotka eivät halua sitoutua.

Itse saan aina "vaikutat mukavalta mutta.." pakkeja vaikka juuri haluaisin sitoutua.

Laitat riman liian korkealle. Naiset joille viestittelet ovat liian nättejä sinulle....

Miksi naiset matchaavat ja viestittelevät miesten kanssa, joita eivät pidä riittävän tasokkaina itselleen? Vai olisiko niin, että tuollaista tapahtuu vain omassa mielikuvituksessasi?

M32

Ovat tykkäilleet aluksi laajemmalti, mutta sittemmin saaneet matcheiksi komeampia/kiinnostavampia miehiä. Vastaavat kohteliaisuudesta sillekin miehelle, joka ei niin kiinnosta. Kyllähän miehetkin tykkäävät lähes kaikista naisista Tinderissä. Vastaavat ehkä muutamaan viestiin epäkiinnostavaltakin naiselta, mutta sitten viestittely loppuu. Ihan normaalia Tinderissä.

Näissä matchauspalveluissa pitäisi olla joku raja, tyyliin vaikka maksimissaan 5 matchia ja ne pitää käsitellä pois ennenkuin saa lisää. Miksi kenenkään pitäisi kymmeniä tai satoja matcheja pystyä keräämään, eihän hommassa ole mitään järkeä ja tehostaa vain sitä "ehkä nurkan takana parempi"-psykoosia.

No monet ihmiset tykkäilisivät silti kaikista ja painaisivat vain pois epäkiinnostavat matchit kiinnostavampien tieltä .

Mutta jos ei saisi selaillakaan ketään kunnes ne matchit on käsitelty. Silloinhan ei voi tietää, tuleeko parempaa.

Sitten kävisi varmaan niin, että kun 5 matchia tulisi täyteen, poistettaisiin niistä 3-4 vähiten kiinnostavaa.

"Sori että keskeytän tän meidän keskustelun mut tuli vastaan yksi mielenkiintoinen profiili mistä pitää päästä tykkäämään. Sä oot kaikista vähiten kiinnosta niin heippa!"

Edelleen, selaamismahdollisuuden jäädytys matchien täytyttyä poistaisi ongelman.

Ette kai oikeassa elämässäkään jatkuvasti mieti, että varmasti tulee parempi kohta vastaan kun tapaatte jonkun kivan, vai pyöriikö pää jatkuvasti siellä kahvipöydässäkin parempaa etsien? Tuskin ja ero on siinä, ettette tosielämässäkään tapaa ja tutustu kuin yhteen ihmiseen kerrallaan. Tinderiä vastaava tilanne olisi ehkä joku speed dating-juttu missä hypitään pöydästä toiseen ja muutamassa sekunnissa pitäisi muka toiseen ehtiä tutustua. Eihän sellainen toimi.

Minusta tosielämän vertaaminen tinderiin ei koskaan toimi. Se nyt vain on hyvin erillainen alusta missä puhua.

Tämä toinen app taas todennäköisesti saisi aikaan sen että nopeammin heivataan toinen menemään jos se ei heti ala kiinnostaa, sillä kun voi olla joku kiinnostavampi jolle nyt ei pääse puhumaan. Oikeassakaan elämässä ei ole mitään rajoitinta saako uusille ihmisille puhua.

Oikeassa elämässä nokkasi eteen ei myöskään astele joka päivä kymmenittäin/sadoittain ihmisiä joista voisit valita mieleisesi kumppanin.

Ei astelekkaan mutta missä astelisi. Oikean elämän vertaaminen sovellukseen on hölmöä.

Tarkoitus olikin tuoda esille sitä perimmäistä ongelmaa, minkä takia tällainen sovellus ei monellakaan toimi. Koska se liiallinen valinnanvara alkaa kierouttamaan omaa mieltä ja sitä minkä kelpuuttaa. Vaatimukset tinderissä on aivat erilaiset ihmisille, kuin jos tapaisi heidät tosielämässä. Jopa ihan ulkonäöllisesti, sama ihminen ei ehkä sytytä tinderissä mutta livenä sitten sytyttäisikin.

Sitten ei mene sinne.

Minne sitten menee nykypäivänä, jos haluaa löytää parisuhteen? Etenkin kun joukkokokoontumisia ei saa harrastaa.

Tinder on perustettu syyskuussa 2012. Usko tai älä, mutta ihmiset pariutuivat ennen sitäkin. Nykyään löytyy muitakin deittisivuja ja sovelluksia joka lähtöön ja ihmisiä on mahdollista tavata live-elämässäkin. Koronarajoitukset eivät kestä nekään ikuisesti.

Ymmärrän hyvin sen, että Tinder alustana ei ole kaikille sopiva. Ei se minunkaan tarpeisiini sovi lainkaan. Mutta turha siitä on kiukutella, että se ei vastaa omia toiveita, koska ei siellä oikeasti ole mikään pakko olla, jos se tuottaa mielipahaa. Sitten pitää yrittää löytää joku sopivampi sivusto tai keksiä jotain muuta.

Vierailija
190/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään paljon Tinderistä, koska olen tosi ujo enkä uskalla mennä jutulle. Tinderissä on ihmisiä, joilla on kutakuinkin samat ajatukset, eli ei tule vahingossa yritettyä sellaista, jota ei kiinnosta. Match tulee jos molemmat on toisista kiinnostuneita, ja kyllä jo viesteistä huomaa, jatkuuko kiinnostus vaiko ei. Jos jatkuu, niin sitten tapaaminen ja tapaamisen jälkeenkin koen, että on helppo vielä sanoa, jos käykin ilmi, että ei kiinnostakaan. Tai en ainakaan itse koe sitä minään torjumisena, koska tosi usein molemmilla on samalaiset fiilikset. 

En ole vielä ehtinyt mitään unelmien prinssiä tapaamaan, mutta olen monta miestä ja  pari naistakin tavannut, muutamaa mätää omenaa lukuunottamatta olivat kaikki hyvin mukavia, mutta se ei johtanut mihinkään eikä sille toki mitään mahdakaan, sitten kolahtaa jos kolahtaa.

Minusta Tinder on hyvä paikka tavat myös sellaisia ihmisiä, joita ei välttämättä muuten tapaisi ollenkaan. Esimeriksi itse pidän kovasti vaeltamisesta, vaan harvemmin sitä metsästä löytää toisen vaeltajan, jonka kanssa mennä treffeille. Tinderistä hänet voi kuitenkin bongata. Samoin myös fyysisen etäisyyden kannalta, itse asun keskustassa, mutta Tinderin kautta voi tavata ihmisiä, jotka asuvat ja työskentelevät pääasiassa keskustan ulkopuolella ja joihin tuskin muulloin törmäisin. 

Vierailija
191/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tasovääristymä koskee vain naisia"

Juuri tällaisten juttujen takia koko tasojuttu tympii. Eihän tuollainen kommentti vastaa todellisuutta, joten tarkoitus on selvästi vain syyllistää ja moittia naisia. Ja sitten ihmetellään, miksi naisia ei kiinnosta asiallinen ajatustenvaihto tällä tasolla.

Vierailija
192/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa haastateltiin yhtä naista saman asian tiimoilta. Mä epäilen tähän liittyvän kohtaanto-ongelmat. Miehet etsii tavallista mikä voi tarkoittaa kaikkea naapurin Mirvasta aina Vikmannin Erikaan. Naisilla vaikuttaa olevan monipuolisempi miesmaku, kunhan mies olisi jotenkuten asiallinen.

Kuinka moni nainen hakee esim. 168cm ja 62kg miestä? Siis spesifisti, että ei 180cm 75kg mies menisi edelle? Itse en tällaisiin ole vielä törmännyt viiden vuoden tinderöinti aikana. Terv:168cm.

Siis etsitkö sinä naista, joka haluaa juuri sinun pituisesi ja painoisesi miehen, niin että sinua pidemmät ja painavammat miehet eivät kelpaa? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Nimittäin jos noin spesifejä kelpoisuusehtoja haluat naisella olevan, niin ei ole ihme jos ei tunnu löytyvän. Mutta jos kelpaa sellainen nainen, jolle miehen pituudella ja painolla ei ole juurikaan merkitystä, vaan ihan muut asiat ratkaisevat, onko mies kiinnostava vaiko ei, niin sellaisia naisia kyllä on olemassa.

Vierailija
193/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vikahan ei voi olla missään nimessä aloittajassa?

jos kaikkialla haisee paska, kannattaa tarkistaa ne omat housut ensin. 

Mitä vikaa aloittajassa mielestäsi on? Minusta hänellä oli ihan asiallista pohdintaa, ja kun hän oli huomannut Tinderin itselleen epäsopivaksi, hän lähti sieltä pois. Ja ihan hyvin on ilmeisesti ilman Tinderiäkin mennyt.

Vierailija
194/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta voi olla totta?

No jos sinun" todellisuutesi "on tällainen, niin onnea vaan yksinäiselle elämällesi?

Sinua ja muita peräkämmarinpoitsu- palstauleja yhdistää tämä "todellisuu", jossa

a) Naiset on tavaroita, joita arvotetaan niiden ulkonäön mukaan numeroilla

b) Teidän sinkkuuden syy on aina ja vain naisissa, teissä ei ole mitään vikaa

b) Te uskotte johonkin populistiseen tasoteoriaan, mutta se koskee vain naisia, ei teitä

C) Te uskotte yksisarvisiin ja taruolentoihin ja miesten Harlekiini- tarinoihin, joissa seikkailevat alusvaatemalli- lentäjä- kirurgit, jotka panevat kaikkia pantavaa naisia

d) Tavallisen kaunis nainen on teille joku IG megabimbo- missi- ritnessmalli ja oikea tavallinen nainen on rupikonna.

Vierailija
195/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kommentti niin automaattiset peukut ylös. On tää kanssa paikka..

Vierailija
196/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Laatumiehet naiskentelee kaiken huipusta taviksiin naismateriasta"

Hyi stana. Nainen ei ole edes ihminen, vaan materia, jonka tarkoitus maailmassa on olla sinun ja muiden miesten panomatto.

Mikäs sinä sitten olet? Vastaava kuvaus tässä todellisuudessa on että olet vain krpäteline, jonka tehtävä on tuottaa naiselle maximaalinen sksuaalinen nautinto.

Pystytkö täyttämään tämän tehtävän? Oletko ensinnäkin sksuaalisesti himottava? Oletko hyvä panemaan? Pystytkö tyydyttämään naisen kuin naisen milloin vain? Jos et niin, pidä vttu turpasi kiinni ja tyydy osaasi. Tämä on sinun osasi miehenä tässä sinun todellisuudessa.Vttuako uliset, krpäteline.

Vierailija
197/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa haastateltiin yhtä naista saman asian tiimoilta. Mä epäilen tähän liittyvän kohtaanto-ongelmat. Miehet etsii tavallista mikä voi tarkoittaa kaikkea naapurin Mirvasta aina Vikmannin Erikaan. Naisilla vaikuttaa olevan monipuolisempi miesmaku, kunhan mies olisi jotenkuten asiallinen.

Kuinka moni nainen hakee esim. 168cm ja 62kg miestä? Siis spesifisti, että ei 180cm 75kg mies menisi edelle? Itse en tällaisiin ole vielä törmännyt viiden vuoden tinderöinti aikana. Terv:168cm.

En ole tuo, jolta kysyit, mutta minusta tuo 168 cm kuulostaa vähän paremmalta. Ihanteellisin olisi minusta joku 174cm, ja onhan tuo lyhyempi lähempänä sitä. 180cm kuulostaa jo vähän liian pitkältä. Noista kahdesta se pitempi ei ainakaan pituutensa takia menisi edelle.

No, en tee tällaisten perusteella kumppanivalintoja, mutta ei minulta ainakaan pakkeja tulisi 168-senttiselle miehelle - ei, vaikka hän näyttäisikin minua lyhyemmältä, koska käytän paljon korollisia kenkiä. 

Vierailija
198/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok miinuksista päätellen miehet tahtoo saada sen oikean jo tänään. Naiset eivät tietenkään saa vaatia mitään, etteivät leimaannu prinsessoiksi.

Mitenkäs noi maajussi-ohjelman miehet?

Normaalipainon toivominenkin herättää paskamyrskyn suomalaisissa naisissa. 

Miten tämä liittyi naisen saamisen? Ilmeisesti halutaan hoikka kaunotar ja tulla maajussiksi :D

edellisessä viestissä puhuttiin vaatimisista.  miehet eivät saa edes toivoa. 

normaalipaino = hoikka kaunotar? really? 

Saa toivoa. Miksi sua tai muita miehiä kiinnostaa muiden naisten mielipiteet?

eli aloituksenkin voi poistaa, siinäkin kysellään mielipiteitä 

Miksi sinusta mitään viestiä tässä ketjussa olisi syytä poistaa?

Vierailija
199/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis etsitkö sinä naista, joka haluaa juuri sinun pituisesi ja painoisesi miehen, niin että sinua pidemmät ja painavammat miehet eivät kelpaa? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Nimittäin jos noin spesifejä kelpoisuusehtoja haluat naisella olevan, niin ei ole ihme jos ei tunnu löytyvän. Mutta jos kelpaa sellainen nainen, jolle miehen pituudella ja painolla ei ole juurikaan merkitystä, vaan ihan muut asiat ratkaisevat, onko mies kiinnostava vaiko ei, niin sellaisia naisia kyllä on olemassa.

Tuon spesifin toin tuohon mukaan,koska tiedostan tietenkin häviäväni muille miehille Tinderissä. Olen korkeakoulutettu, vakaa työpaikka koulutusta vaativassa ammatissa, mukava ja rento luonteelta, tasa-arvoinen jne. Mutta Tinderissä on satoja muitaki käyttäjiä, joten sieltä takuu varmasti löytyy se 180cm korkeakoulutettu, edes hetkelliseen hupiin. Eli naisella pitäisi olla oikea halu pariutua n.170cm miehen kanssa, että voisin päästä treffeille. Tähän liittyy nimenomainen efekti, että hetken päästä löytyy vähän parempi (pidempi, koilutetumpi, lihaksikkampi jne). Ja löytyyhän se helposti kun Tinderissä ollaan.

Vierailija
200/261 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on päivän aikana hikeennytty tuosta teoreettispohjaisesta todellisuuden kuvailusta tinderaikana. Mutta jos vähäkin miettii molempien sukupuolien ullinoita ja perehtyy hieman pariutumisen tunnuslukuihin, niin ainoa oikea päätelmä on, että pieni miesjoukko sekstailee paljon ja toinen ääripää ei ollenkaan, ja naiset taas tasaisemmin. Eli jonkilainen haaremjärjestelmä on pikkuhiljaa nettipariutumisen aikana korvannut entisaikojen suositut yksiavioiset pidemmät suhteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä