Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderin vaikutuksista

Vierailija
05.03.2021 |

Yritin kirjoittaa kommentin tinder-keskusteluun, mutta se poistettiin kun olin lähettämässä kommenttia. Tässä kyseinen mielipiteeni siitä miksi tinder on huono tapa tutustua ihmisiin.

Olen nainen ja lopetin tinderin käytön, koska sieltä tavatut miehet eivät osaa sitoutua. En etsimällä etsi miestä enää. Uskon, että se itselle sopiva tulee vastaan oikeassa elämässä jos on tullakseen. Myös ystävieni tinderissä alkaneet suhteet ovat yksi toisensa jälkeen loppuneet. On ollut nopeita yhteenmuuttoja ja repiviä eroja. Mitä tinderistä haetaan? Nopeaa toimintaa. Miksi? Koska älypuhelin on totuttanut meidät nopeaan mielihyvään kaikessa! Kaiken saa parilla klikkauksella. Ihmisten pitkäjänteisyyden puute näkyy ihan kaikessa. Tinderi on yksi näistä missä se näkyy.
Upeita persoonia olen tavannut Tinderin kautta, mutta omassa ikäluokassa älypuhelinten tuoma nopea mielihyvä näkyy siinä että nämä herrat etsivät vaan lisää ja lisää säväyttäviä kiksejä. Niin kuin huumeidenkäyttäjillä toleranssi kasvaa.
Itse en halua enää tuhota aivotoimintaani tinderin karkkikaupassa (inhoan tota sanaa, mutta kaikessa inhottavuudessaan se kuvaa Tinderiä täydellisesti). Lopetin sen käytön 1,5v sitten ja olen ollut sen jälkeen paljon kiinnostuneempi ihmisistä. Suhteeni ja itsetuntoni on parantunut valtavasti, koska nyt joudun itse antamaan itselleni sen hyväksynnän mitä ennen hain tinderin kautta.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mitä ajatuksia herättää?
Tämä ei ole provo vaan oma kokemukseni.

Kommentit (261)

Vierailija
241/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön maalainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tinder tarjoaa pelimiehille laajan pelikentän ... baarissa voi olla vain yhdessä paikassa; ei taitaisi toimia että vaihtaisi baaria 15 min välein.

Tinderistä hakee seksiä vain ne jotka ei sitä muualta saa. Siitä johtuu miesten valitus kun ei tinderissä lohkea kauniilta naisilta, ne kun saa seksiä turvallisemminkin.

Tinderistä hakee seksiä miehet, jotka saavat seksiä. Daa! Tilastojen mukaan naiset mätsää pääosin reilua kymmentä prosenttia tinderin miesaineksesta. Ilman mätsiä on vaikea päästä sekstailemaan, ellei sperma lennä sadan metrin kaaressa kuin keihäs konsanaan.

Ja jokainen tolkku ja itselleen rehellinen ihminen tietää, että alkuvalintaa suoritetaan lähinnä ulkonäön perusteella. Jos sutinaa ja mätsejä ei meinaa syntyä, niin se ulkoinen rima alkaa vasta sitten vastentahtoisesti laskemaan. Naisten herkkiä ja vajavaisia mieliä vain helpostu sekoittaa tämänkin ketjun avaajan maalailema todellisuus, missä naiset kyllä saavat seksiä niiltä yleensä komeanpuoleisilta miehiltä, mutta kun ne ei niin innokkaasti sitoudu, kun joka illalle olisi eri nainen katettuna herkutteluun. Tavslliselle miehelle yksi tolkku mätsi kuukaudessa on tuttavien kertoman perusteella hyvin.

Itsehän en tinderiä käytä, mutta silmät ja aivot löytyy. Mistä me teille naisillekin saataisiin?

Seksi saa muualta. Sitä hakee tinseristä vai ne jotka ei muualta saa.

Vierailija
242/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tinder tarjoaa pelimiehille laajan pelikentän ... baarissa voi olla vain yhdessä paikassa; ei taitaisi toimia että vaihtaisi baaria 15 min välein.

Tinderistä hakee seksiä vain ne jotka ei sitä muualta saa. Siitä johtuu miesten valitus kun ei tinderissä lohkea kauniilta naisilta, ne kun saa seksiä turvallisemminkin.

Tinderistä hakee seksiä miehet, jotka saavat seksiä. Daa! Tilastojen mukaan naiset mätsää pääosin reilua kymmentä prosenttia tinderin miesaineksesta. Ilman mätsiä on vaikea päästä sekstailemaan, ellei sperma lennä sadan metrin kaaressa kuin keihäs konsanaan.

Ja jokainen tolkku ja itselleen rehellinen ihminen tietää, että alkuvalintaa suoritetaan lähinnä ulkonäön perusteella. Jos sutinaa ja mätsejä ei meinaa syntyä, niin se ulkoinen rima alkaa vasta sitten vastentahtoisesti laskemaan. Naisten herkkiä ja vajavaisia mieliä vain helpostu sekoittaa tämänkin ketjun avaajan maalailema todellisuus, missä naiset kyllä saavat seksiä niiltä yleensä komeanpuoleisilta miehiltä, mutta kun ne ei niin innokkaasti sitoudu, kun joka illalle olisi eri nainen katettuna herkutteluun. Tavslliselle miehelle yksi tolkku mätsi kuukaudessa on tuttavien kertoman perusteella hyvin.

Itsehän en tinderiä käytä, mutta silmät ja aivot löytyy. Mistä me teille naisillekin saataisiin?

Eli yhdeksänkymmentä prosenttia "miesaineksesta" ei saa seksiä?

Mitä he sitten tinderissä tekevät?

Pettyvät ja alkavat ulinan?

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Aikalailla noin. Pariutumista tietenkin välillä tapahtuu myös tavalliselle miehelle, mutta se on hyvin työlästä ja hidasta verrattuna naisten sutinoihin ja Läheltä piti-tilanteisiin. Eikä sen tavismiehen asema ole baarissa tai kuussa sen parempi, koska sähköisten pariutumisväylien vaikutukset ulottuvat kaikkialle, vaikkei niitä henkilökohtaisesti käyttäisi. Valtaosa kuitenkin käyttää ja tinderin luoma illuusio siirtyy enemmän tai vähemmän myös tosielämään. Ja teoreettisesti netin pitäisi tarjota apua myös tavalliselle miehille tarjonnan kasvaessa, mutta kai se päin näköä iskevä todellisuus sitten tyrmistyttää ja aiheuttaa karmaisevan pettymyksen. En usko, että naiset käsittelisivät aihetta lainkaan kypsemmin, jos se napsahtaisi omalle kohdalle.

Ja vaikka miehet ovat rutinoituneempia rimanlaskijoita, niin tuollakin on olemassa jotkin rajat, mikä on tietenkin hyvä kaikkien osapuolien kannalta.

Vierailija
244/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ei tietenkään saa tai sitten tarjolla on vain niitä epätoivoisia naisia jotka ei saa seksiä muualta.

Täälläkin aina jaksetaan puhua siitä paljon naisille on seksiä tarjolla. Niin on ja siksi yksikään tavallinen nainen ei sitä lähde tinderistä hakemaan ja ottamaan sen tuomia riskejä. Jokainen järkevä sen tajuaa.

Tinder on panosovellus rumille, epätoivoisille ja niille harvoille miehille jotka pönkittää egoaan tyylillä "määrä korvaa laadun".

Loput sitten hakeekin sieltä jotain muuta.

Vierailija
245/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindervaino kirjoitti:

Niin ja lienee paikallaan lisätä, että olen pari kertaa päässyt todistamaan, kun ennalta tuntematon nainen tinderöi tinder levällään. Toinen naisista oli sellainen kasvokaunis pullukka ja toinen hyvin mitäänsanomaton hissukka. Eli karkeasti värähdysmittarilla arvioituna korkeintaan keskitasoa naispopulaatiossa, enkä itse kiinnittäisi mitään huomiota esimerkiksi yöelämässä, vaikken miesmalli olekaan. Mutta leukani loksahtavit lattiaan kun näin minkälaisia miehiä nämä naiset "kelpuuttivat". Miehet oli hyvin kliseisesti semmoisia atleettisia sänkikomistuksia ja kuuluisaa ulkoisesti parasta kymmenestä miehistä.

Ei tuommoisella taktiikalla kyllä parisuhdetta synny, vaikka joku jostain syystä välillä mätsäisi ja jopa kahvittelisikin. Jonkin sortin julkispalveluiden pyörittämä tinderkoulu siis olisi naisille paikallaan, niin säästettäisiin iso siivu mielenterveyspalveluista ja hedelmöityshoidoista. Tämä on kansallinen suurongelma mihin pitäisi valtiovallan heti puuttua.

Nojaa. Kaipa he itsekin jonkin ajan kuluttua huomaavat, että a) matcheja ei tule niiltä komistuksilta b) jos joskus tuleekin, niin homma jää kahvitteluun, kun toiselle paljastuu koko totuus treffikumppanista. Tämän jälkeenhän heillä on kaksi vaihtoehtoa: jatkaa komistuksista haaveilua, tai sitten alkaa miettiä, voisiko jossain ns. tavismiehessä olla jotain sytyttävää, tyyliin pilke silmäkulmassa ja hauska profiiliteksti, tms.

Ei se tinderkoulu mitään auttaisi. Vaikka kuinka selittäisit, että pitää alkaa tykkäillä niistä epäkiinnostavista, niin eiväthän ne miehet siitä sen kiinnostavammiksi muutu. Jos haluaa tykkäillä vain komistuksista, niin mikäs siinä - sen kun kokeilee onneaan.

Vierailija
246/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤬! Aina jaksetaan jankuttaa tosta tyytymisestä. Moniko oikeasti on adonis jota kaikki maailman naiset suorastaan kuolaa? Noniin. Niitä naisia joiden tiedän käyttäneen Tinderiä ja jopa saaneen sieltä miehen ei juuri kenenkään äijä ole mikään lentäjämiljonääri. Ihan taviksia. Sen sijaan täällä käyvien miesten mielestä he ovat oikeutettuja Tinderin kauniimpiin naisiin joidenka pitäisi tulla välittömästi kahville.

Vierailija
247/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uutisissa haastateltiin yhtä naista saman asian tiimoilta. Mä epäilen tähän liittyvän kohtaanto-ongelmat. Miehet etsii tavallista mikä voi tarkoittaa kaikkea naapurin Mirvasta aina Vikmannin Erikaan. Naisilla vaikuttaa olevan monipuolisempi miesmaku, kunhan mies olisi jotenkuten asiallinen.

Kuinka moni nainen hakee esim. 168cm ja 62kg miestä? Siis spesifisti, että ei 180cm 75kg mies menisi edelle? Itse en tällaisiin ole vielä törmännyt viiden vuoden tinderöinti aikana. Terv:168cm.

Siis etsitkö sinä naista, joka haluaa juuri sinun pituisesi ja painoisesi miehen, niin että sinua pidemmät ja painavammat miehet eivät kelpaa? Vai mitä ihmettä tarkoitat?

Nimittäin jos noin spesifejä kelpoisuusehtoja haluat naisella olevan, niin ei ole ihme jos ei tunnu löytyvän. Mutta jos kelpaa sellainen nainen, jolle miehen pituudella ja painolla ei ole juurikaan merkitystä, vaan ihan muut asiat ratkaisevat, onko mies kiinnostava vaiko ei, niin sellaisia naisia kyllä on olemassa.

Tuon spesifin toin tuohon mukaan,koska tiedostan tietenkin häviäväni muille miehille Tinderissä. Olen korkeakoulutettu, vakaa työpaikka koulutusta vaativassa ammatissa, mukava ja rento luonteelta, tasa-arvoinen jne. Mutta Tinderissä on satoja muitaki käyttäjiä, joten sieltä takuu varmasti löytyy se 180cm korkeakoulutettu, edes hetkelliseen hupiin. Eli naisella pitäisi olla oikea halu pariutua n.170cm miehen kanssa, että voisin päästä treffeille. Tähän liittyy nimenomainen efekti, että hetken päästä löytyy vähän parempi (pidempi, koilutetumpi, lihaksikkampi jne). Ja löytyyhän se helposti kun Tinderissä ollaan.

Nyt höpöhöpö. Mun ex-mies oli korkeakoulutettu 185cm. Nykyinen, Tinderistä löydetty, lähellä sinun mittojasi, korkeakoulutettu hänkin, mutta niin olen itsekin. Itsehän olen ns. taskuvenus, ihan nätti kyllä, mutta niin korkeilla koroilla en edes osaa kävellä, että minusta saisi 168 senttisen. Mutta tosiaan en hakenut spesifisesti lyhyttä miestä vaan pituus on minulle yhdentekevää. Suurin osa ihmisistä on joka tapauksessa minua pidempiä.

Se, että surkuttelisit minulle pituuttasi ja epäilisit minun kuitenkin kohta etsivän pidemmän ja paremman, sen sijaan olisi iso turn-off.

Vierailija
248/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukset tinderistä, että kenelläkin ei kiinnosta keskustella mistään. Mätsäillään mutta siinä se sitten onkin. Mun keskustelun avauksiin ei naiset ainakaan reagoi mitenkään.

M38

Vierailija
249/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Itse laitan hyvin maltillisesti miehiä oikealle, enkä koskaan pelkän kuvan perusteella.

Jos on itse tositarkoituksella, kannattaa skipata heti tekstittömät profiilit, koska juuri nämä ovat "avoimin mielin"  liikkeellä eivätkä tositarkoituksella.

Tinder on hyvä sovellus, jos tietää mitä tahtoo.

Ehkä naisille..

Vierailija
250/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindervaino kirjoitti:

Niin ja lienee paikallaan lisätä, että olen pari kertaa päässyt todistamaan, kun ennalta tuntematon nainen tinderöi tinder levällään. Toinen naisista oli sellainen kasvokaunis pullukka ja toinen hyvin mitäänsanomaton hissukka. Eli karkeasti värähdysmittarilla arvioituna korkeintaan keskitasoa naispopulaatiossa, enkä itse kiinnittäisi mitään huomiota esimerkiksi yöelämässä, vaikken miesmalli olekaan. Mutta leukani loksahtavit lattiaan kun näin minkälaisia miehiä nämä naiset "kelpuuttivat". Miehet oli hyvin kliseisesti semmoisia atleettisia sänkikomistuksia ja kuuluisaa ulkoisesti parasta kymmenestä miehistä.

Ei tuommoisella taktiikalla kyllä parisuhdetta synny, vaikka joku jostain syystä välillä mätsäisi ja jopa kahvittelisikin. Jonkin sortin julkispalveluiden pyörittämä tinderkoulu siis olisi naisille paikallaan, niin säästettäisiin iso siivu mielenterveyspalveluista ja hedelmöityshoidoista. Tämä on kansallinen suurongelma mihin pitäisi valtiovallan heti puuttua.

Minulla oli aikoinaan nettideiteissä tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta. Jos olisin mennyt nettideittailukouluun, jossa olisi opetettu, ettei kannata lähettää flirttiä tai viestiä niille kiinnostaville, koska ne ovat minua korkeatasoisempia, en enää olisi lähettänyt flirttejä tai viestejä kenellekään. Kas kun ne muut miehet eivät muutu kiinnostaviksi sen takia, etten minä kiinnosta niitä haluamiani miehiä.

Olen saman esittänyt aiemmin mm. baarivertauksella: menen baariin, jossa on sata miestä. Neljä heistä herättää kiinnostukseni. Yksi heistä osoittautuu varatuksi, hänen tyttöystävänsä tulee hetken kuluttua paikalle. Yksi selvästi väistelee katsettanikin koska häntä ei vähempää voisi kiinnostaa. Kolmas on iskenyt silmänsä johonkin tanssilattialla olevaan naiseen, jonka kanssa flirttailee. Neljäs lähtee kaverinsa kanssa pois pian saapumiseni jälkeen.

Ne loput 96 miestä eivät muutu kiinnostaviksi siksi, etten saanut ketään näistä neljästä. Sen sijaan minä joko vaihdan baaria tai lähden kotiin.

Vierailija
251/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindervaino kirjoitti:

Minulla oli aikoinaan nettideiteissä tasan kaksi tasoa: kiinnostaa tai ei kiinnosta. Jos olisin mennyt nettideittailukouluun, jossa olisi opetettu, ettei kannata lähettää flirttiä tai viestiä niille kiinnostaville, koska ne ovat minua korkeatasoisempia, en enää olisi lähettänyt flirttejä tai viestejä kenellekään. Kas kun ne muut miehet eivät muutu kiinnostaviksi sen takia, etten minä kiinnosta niitä haluamiani miehiä.

Olen saman esittänyt aiemmin mm. baarivertauksella: menen baariin, jossa on sata miestä. Neljä heistä herättää kiinnostukseni. Yksi heistä osoittautuu varatuksi, hänen tyttöystävänsä tulee hetken kuluttua paikalle. Yksi selvästi väistelee katsettanikin koska häntä ei vähempää voisi kiinnostaa. Kolmas on iskenyt silmänsä johonkin tanssilattialla olevaan naiseen, jonka kanssa flirttailee. Neljäs lähtee kaverinsa kanssa pois pian saapumiseni jälkeen.

Ne loput 96 miestä eivät muutu kiinnostaviksi siksi, etten saanut ketään näistä neljästä. Sen sijaan minä joko vaihdan baaria tai lähden kotiin.

Huono vertaus joka pohjautuu naisen biologiaan, heikompaan libidoon ja valitsija-asemaan. Jos tavismies toimisi esimerkkisi kaltaisella tavalla niin hän olisi todennäköisesti yksin koko elämänsä ellei kohdalle satu lottovoittoa ja joku kiinnostava nainen tee aloitetta.

Vierailija
252/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tindervaino kirjoitti:

Huono vertaus joka pohjautuu naisen biologiaan, heikompaan libidoon ja valitsija-asemaan. Jos tavismies toimisi esimerkkisi kaltaisella tavalla niin hän olisi todennäköisesti yksin koko elämänsä ellei kohdalle satu lottovoittoa ja joku kiinnostava nainen tee aloitetta.

Oletko sitä mieltä että miehille muuttuu nainen joka ei kiinnosta kiinnostavaksi kun joku niille opettaa että siitä pitää kiinnostua?

Vierailija
253/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kun naisilla on niin paljon "valinnanvaraa" ja miesten täytyy tyytyä niin siinä käy niin että aina valitaan vain niitä liian tasokkaita miehiä jotka ovat tapailemassa vain "panomielessä".

Tämän noidankehän voi rikkoa vain nainen joka ottaisi tavismiehen jota pitää tavallista huonompana. Mutta kipinöiden puutteen takia seuraava valinta on taas jälleen panomies ja valitetaan että "miehet eivät halua sitoutua!".

Vastavuoroisesti voin sanoa, etten itse kelvannut omana itsenäni normaaleille miehille, kun olin kouluttautunut ja tienasin hyvin, olin nätti ja hoikka ja olin todellakin valmis seurustelemaan rumempien ja köyhien miesten kanssa ihan tarkoituksellakin, kun luonteella oli minulle ehdottomasti se kaikkein suurin merkitys. 🥰

Nämäpä miehet nostivat minut jalustalle ja ne mahdottomat ja ajan kanssa kasvavat odotukset olivat sen mukaiset. Palaute oli lähinnä ulkonäköön liittyvää imartelua ja se jatkuva toiveiden esittäminen ja koko ajan olisi pitänyt olla jossain esittelemässä kavereille je millon kenellekin ja parhaita puoliani oli kuulemma, kun en ollut tietoinen arvostani (todellisuudessa olin hyvinkin tietoinen, mutta en välittänyt siitä, vaan halusin normaalin elämän ja se ulkoäön imartelu ällötti. Olisin ennemmin halunnut vaikka jonkun aidosti positiivisen kommentin luonteestani).

En koskaan halunnut olla kenenkään prinsessa ja siksi otin mielelläni pari rumaa ja köyhää miestä kumppanikseni. Ajattelin, että odotustaso olisi silloin huomattavasti pienempi ja elämä rennompaa, että rumat tyytyisivät vähempään. Suurempaa virhettä en olisi voinut tehdä. Jos olet jonkun jalustalla, sieltä voi tulla vain rytisten alas toisen silmissä, kun oletkin tavallinen. Sen jälkeen kun aloin pistää rajoja tuolle itseni väkisin roolittamiselle, samoihin aikoihin kun aloin tienaamaan mukavasti, olinkin yhtäkkiä ylpeä ja ylimielinen hienohelma ja jälleen en kelvannut omana itsenäni. 😂

Nyt kun olen joku aika sitten eronnut, en kelpaa enää, koska en ole enää nuori. Tienaan kivasti ja elämäni on kunnossa, sydän kultaa, mukiinmenevä ulkonäkö ja nautin elämästä, mutta ikäni puolesta olen lähes näkymätön. Nykyinen tinderöinti-kertakäyttökulttuuri ei ainakana paranna ihmisten sitoutumiskykyä tai -halua. Tässä vaiheessa elämääni taakse katselevana voin olla kokemuksella hieman eri mieltä siitä, kenen vaatimukset ja odotukset ne ovat tässä elämässä mahdottomia. 🙄

Vierailija
254/261 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tindervaino kirjoitti:

Tästä pitäisi antaa palkinto sinulle, ei voisi enää paremmin kiteyttää 😊 Tämä pitäisi copypasteta jokaiseen avaukseen jossa mies käskee naisten ”laskea rimaa”

Vierailija
255/261 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 99.9% miehistä on epäkiinnostavia parisuhdemielessä. Sori, niinnse vain on. Lähtökohtaisesti jokainen mies on siis neutraali ihminen, jonka toivon olevan mukava maailmankansalainen ja kohtelevan minua tasavertaisesti ystävänä. Mutta sitten harvoin kun kolahtaa, ei siinä laskelmoida mitään pro/con-listaa. Miehen persoona, vetovoima, hormonit, ne siinä jylläävät. Ja se tunne joko tulee tai ei tule.

Toistaiseksi elämäni aikana olen saanut pakit kaikilta miehiltä joita kohtaanbolen tuntenut noin. Ja se on ihan ok. En istu kotona miettimässä katkerana että aaargh tässö nyt olisi laatunainen tarjolla, mutta en kelpaa vaan pitää saada sellainen ja tällainen nainen. Koska enhän haluaisikaan että mies olisi kanssani jos hän ei täysillä hullaantuisi juuri minuun. Torjunta toki kirpaisee mutta siitä sitten täytyy vaan nousta ja tavata lisää ihmisiä.

Kuinka todennäköistä mahtaa olla, että sinä löydät sen unelmamiehen ja myös hän ihastuu sinuun? Tietysti jos tapaa paljon ihmisiä ja treffailee runsaasti ja omaa laajat ystäväpiirit yms niin niitä kohtaamisia tulee eteen, mutta aika epätodennäköistä silti.

Tuo asenne, että ilmankin sitä miestä pärjää on kyllä hyvä. Se todennäköisesti huokuu ulospäin hyvänä fibana ja miehet innostuu helpommin kuin epätoivoisesta.

Vierailija
256/261 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukset tinderistä, että kenelläkin ei kiinnosta keskustella mistään. Mätsäillään mutta siinä se sitten onkin. Mun keskustelun avauksiin ei naiset ainakaan reagoi mitenkään.

M38

Kurjaa kuulla! Minkälaisia avauksia olet tehnyt? Itse sain kyllä vastauksia ja osa keskusteluista eteni pidemmälle ja osa tyssäsi heti alkuun. Kenellekään en puhunut mitään kaksimielisiä, koska hain vakavampaa. Pyrin kirjoittamaan suunnilleen oikein, koska itse en syty jos nainen oksentaa pahasti kirjoitusvirheisen tekstin!

En myöskään kehunut kenenkään ulkonäköä.

M37b

Vierailija
257/261 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Siellä näkee hienoja kuvia.

Vierailija
258/261 |
07.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kurjaa kuulla! Minkälaisia avauksia olet tehnyt? Itse sain kyllä vastauksia ja osa keskusteluista eteni pidemmälle ja osa tyssäsi heti alkuun. Kenellekään en puhunut mitään kaksimielisiä, koska hain vakavampaa. Pyrin kirjoittamaan suunnilleen oikein, koska itse en syty jos nainen oksentaa pahasti kirjoitusvirheisen tekstin!

En myöskään kehunut kenenkään ulkonäköä.

M37b

Ihan naisen profiilista olen pyrkinyt jotain nostamaan esille esim jos on koiraihminen niinkuin minäkin niin siihen liittyen. Yhteisiä mielenkiinnonkohteita jne..

Varmaan vastaavilla avauksilla olen ollut liikenteessä kuin sinäkin.

M38

Vierailija
259/261 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok miinuksista päätellen miehet tahtoo saada sen oikean jo tänään. Naiset eivät tietenkään saa vaatia mitään, etteivät leimaannu prinsessoiksi.

Mitenkäs noi maajussi-ohjelman miehet?

Normaalipainon toivominenkin herättää paskamyrskyn suomalaisissa naisissa. 

Ei se normaalipainon toivominen ollut paskamyrskyn syy, vaan paskamyrskyn aiheutti se, että hänellä ei ollut mitään muita toiveita kumppanille kuin se normaalipaino. No, sikäli en itse jaksaisi kauheatsi hermostua jonkun random maajussin naisihanteista, mutta kyllähän siitä vähän typerä vaikutelma tulee, jos naisen persoonalla tai ajattelutavalla ei ole mitään merkitystä, että pelkkä paino riittää syyksi aloittaa suhde. Ja vaikka tuo olisikin ollut ainoa kriteeri, niin olisi sitä varmaan kannattanut televisio-ohjelmassa vähän parantaa omia mahdollisuuksiaan sanomalla lisäksi vaikka jotain itsestäänselviä latteuksia tyyliin "sellainen mukava ihminen, jonka kanssa synkkaa, ja joka tykkää maalaiselämästä", jolloin olisi edes kuulostanut siltä, että haetaan ihmistä eikä jotain nukkea.

Kun onhan tuossa se, ettei kukaan normaalipainoinen oikeasti kiinnostu suhteesta ihmisen kanssa, jolle on ihan sama, tullaanko edes toimeen, kunhan toinen vaan on normaalipainoinen.

En katsonut ohjelmaa, mutta hän siis mainitsi ainoastaan normaalipainon toiveiksi? Ehkä hän ajatteli sen olevan jokaiselle ajattelemaan kykenevälle ihmiselle sanomattakin itsestäänselvää, että luonteiden yms. pitää täsmätä ja että tullaan toimeen, jotta parisuhteesta tulee jotain. Jos sen ylipaino kuitenkin on suurin turn-off eikä sitä korjaa edes kiva luonne, niin mikä vika siinä muka on että sanoo sen rehellisesti. Harva normaalivartaloinen nainenkaan huolii lihavia kaljamahaisia miehiä. sivusta

Mistä ihmeestä morsiamiksi haluavat naiset voisivat tietää minkälainen luonne tällä Maunolla on?

Vierailija
260/261 |
08.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi