Sanna Saarijärvi hehkuttaa taas Ohossa
" Hermanni on unelmaisä" , " kaikki sukulaisemme ovat suhtautuneet hienosti" jne. Se nainen ei osaa pysyä poissa lehtien palstoilta.
Kommentit (15)
joku apteekista tai Juvan neuvolasta olisi soittanut sen raskaudesta lehtiin ennen kuin halusi itse kertoa. Niin kuin se itse väittää. Kuitenkin sen joku ns. ystävä on vinkin antanut. Kukaan terveydenhuoltohenkilökunnasta ei alentuisi moiseen.
eipä mahda sannalle hyvin käydä tuossakaan miessuhteessa...
iltasanomat jo oikaisi, että tieto ei ole peräisin apteekin henkilökunnlta.
Voi kun se saarijärvi olis oppinut pitämään näppinsä erossa varatuista miehistä.
Vitsi mikä lumppu kun aina bongaa muitten miehiä.
Toisvoisin että joskus joutuu edes hiukan kokemaan samaa itse.
Ei voi mitään mutta ärsyttää tuo uuden onnen hehkuttelu kun suhde on aloitettu petoksella.
jos ette tunne tai tiedä asiasta paremmin. jos ne on vaikka eronneet ns. sovussa, tai nainen pettänyt miestä tms. aina syytetään automaattisesti miestä tai sen uutta naista. ero on voinut olla selvä jo ennen kuin ovat tavanneet toisensa.
Mnahaukka koko akka.
Nyt mulla meni sitä kohtaan loppukin myötätunto kun kuulin että taas on siepannut 2 lapsen isän itselleen.
Vierailija:
Mnahaukka koko akka.Nyt mulla meni sitä kohtaan loppukin myötätunto kun kuulin että taas on siepannut 2 lapsen isän itselleen.
tosi hyvät perustelut sulla. naurattaa.
Sanna ja Hermanni alkoivat seurustella maaliskuussa ja Sanna pamahti heti raskaaksi.
hitsi miten ihana! mäkin haluun... ;P
en edes lasten vuoksi. idioottimaista ajatella että lasten vuoksi pitää kärsiä ja kestää mitä vain. nuijat!
voi aivan hyvin olla se rakastava ja ihana isä.
Voikun sitä olisikin vasta rakastunut....No, ehkä tyydyn kuitenkin tähän tasaisuuteen.
Vierailija:
..ne kaikki ovat unelmaisiä tuossa vaiheessa..