Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin käyttäisit päiväsi jos tulotasosi säilyisi ilman työntekoa?

Vierailija
04.03.2021 |

Mä opiskelisin espanjan kielen (jäänyt pariin alkeiskurssiin) käyttökuntoon ja soittaisin enemmän pianoa. Menisin laulutunneille ja tekisin enemmän omia biisejä.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin anonyyminä kehtaan tunnustaa että kävisin varmaan silti töissä, voisin tehdä vaikka puolikasta työviikkoa. Rakastan tavallista perusduunarin työtäni :)

Mä kans. 5-tuntinen työpäivä ois hyvä. Silloin jäisi hyvin aikaa neuloa, lukea, soittaa pianoa ja haitaria, käydä lenkillä ja kokeilla uusia ruokareseptejä.

Vierailija
22/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäisin ja kalastaisin, mutta silloin tällöin voisi käydä huvikseen töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuisin hyväntekeväisyyteen jollakin tapaa esim. auttamalla leipäjonoissa jakamalla tai pakkaamalla elintarvikkeita. Auttamisenhalu syntyy sitä, että jos saan jotakin vastikkeetta, niin voin jakaa sitä myös itse. Opiskelisin myös kieliä, portugali tai espanja jostainkumman syystä kiehtoisi.

-Mr. Mister

Vierailija
24/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kuten tähänkin saakka, vauvapalstailen, facebookkeilen, pelailen, syön paskon ja nukun. Välilä käyn kaupassa.

Vierailija
25/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, kirjat ja kuntoilu. Työt lopettaisin välittömästi.

Vierailija
26/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaisin erilaisia käsitöitä, mitä muutenkin teen. Olisi kiva kokeilla jotain uutta ja oman mukavuusalueen ulkopuolelta vaikka opetella soittamaan tai laulamaan tai kokeilla jotain joukkueurheilua.

Vierailija
27/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin pitkän rauhallisen aamupalan, sitten lähtisin lenkille, loppupäivän löhöisin sohvalla ja tekisin kotitöitä rauhalliseen tahtiin. Kesällä sama mökillä, siellä ohjelmassa lisäksi puusaunan lämmittämistä ja järvellä oloa.

Vierailija
28/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi se hienoa jos olisi nettona sellaset 80 000e pääomatulot vuodessa

Vierailija
29/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa tehdä kaikkea kivaa, mutta jotenkin kaikki arkiset askareet täyttää päivän, eikä ehdikään mihinkään kivaan. Joskus luen netistä kaikki lehdet ja mielenkiintoiset jutut ja keskustelut, ja käyn liikkumassa. Haluaisin matkustella puolison kanssa, mutta hänen elämäänsä rasittaa työ, ja vapaa-aikana hän haluaa vain levätä ja puuhailla kotona. Ehkä sitten eläkkeellä olisi kivaa.

Vierailija
30/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin enemmän AV:lla.

Tämä se on kaikilla muillakin, jotka tähän ketjuun vastaavat.

Vierailija
31/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ansiosidonnaisella ollut yli vuoden, kun koronan takia ei päivätkään välillä kulunut. Töissä saisin ehkä pari sataa enemmän, mutta matkoihin, ruokiin ym menisi sekin. Joten rahallisesti ei haittaa kotona olla. Aikani käytän kuntoiluun, pelailuun, kodin laittoon jne. Matkustelisin jos ei olisi koronaa, nyt jotain kotimaan reissuja tehnyt. Silloin kun lapset on luonani, vietän heidän kanssaan aikaa, ei tarvitse heidänkään yksin olla koulun jälkeen. Puolet ajasta täällä asuvat, joten vapaaviikot on sitten pääasiassa omaa aikaa. Käyn kirjastossa, kaupoilla jne, en kyllä nyt kovin usein. Ulkoilen. Kesällä taas töihin, sain just sen mittaisen sopimuksen, että päivät taas nollautuu, joten saa taas 400 päivää olla ansiosidonnaisella, jos töitä ei löydy sen jälkeen. Toki niitä etsin, mutta nautin nyt tästä ajasta, kun lapsetkaan ei vielä kovin isoja ole.

Vierailija
32/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passivoituisin kotona. En saa mitään tehtyä vapaapäivinä tai lomilla. Tarvitsen työn tuomia rutiineja ja aktiivisuutta.

Vierailija
33/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin samaa työtä kuin nytkin, paremmalla rahoituksella vain. Työni on elämäni tärkein asia ja intohimo, jota tulen kyllä tekemään tasan hautaan saakka.

Minkälaista työtä teet? t. eläkkeelle heti kun mahdollista

Asiantuntijahommia ja muutamaa eri tutkimusta.

Vierailija
34/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin kodittomia kissoja, opettelisin todella hyväksi leipuriksi sekä nukkuisin enemmän.

Vierailija
35/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuisin tavoitteellisemmin, remppaisin kotia, lukisin kirjoja, kävisin kylässä perheenjäsenten luona ja tekisin varmaan itsekin lapsia, kun kerran tulot olisi turvattu. Näin aluksi. Jossain vaiheessa varmaan kypsyisi mielessä joku isompi juttu, jonka haluaisin tehdä. Kirjoittaa kirjan tai muuta vastaavaa. Nyt ei oikein riitä henkistä tilaa moisille haaveille, palkkatyö vie ajan ja energian.

Vierailija
36/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tässä mietin päivät pitkät, rahaa tarttis lisää kiinteistön hankintaan.

Vierailija
37/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin mielekkäitä osia työstäni parina päivänä viikossa.  Kuntoilisin tavoitteellisesti. Kasvattaisin kukkia ja tekisin terveellistä ruokaa. Koronan mentyä matkustelisin vaikka junalla. Minulla ei olisi koskaan kiire ja muistaisin olla ystävällinen kaikille.

Vierailija
38/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä olen rempannut, kuntoillut, laihtunut, tehnyt käsitöitä, eikä hääviä ole tämäkään "elämä".

Vierailija
39/45 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhtyisi tutkijaksi, remppaisin taloa, hankkiutuisin eroon turhista tavaroista, hoitaisin kukkia, kesällä puutarhaa. Liikkuisin enemmän ja kokkaisin terveellistä ruokaa.

Vierailija
40/45 |
05.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömänä olen rempannut, kuntoillut, laihtunut, tehnyt käsitöitä, eikä hääviä ole tämäkään "elämä".

Ei olekaan, kaksi vuotta olen nyt itse ollut tuossa tilanteessa. Monet varmasti yllättyisivät kuinka äkkiä siihen rentoon oleiluun ja harrasteluun ja kotoiluun pitkästyy. Jotain pitempiaikaisia projekteja pitäisi keksiä mutta mitä? Ehkä pienten lasten hoitamisessa olisi ohjelmaa niin että viihtyisi kotona mutta lapsettomana sinkkuna tää on kyllä aika onttoa "elämää".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi