minkä merkkinen käsilaukku on tyylitietoisella naisella?
Etsin suurempaa käsilaukkua hintaluokassa 200-400€, mutta mitä laukkumerkkiä 30v nainen käyttää? Ostin vuonna 2015 Michael Korsin laukun mutta se paljastui teinityttöjen valinnaksi joten haluaisin nyt varmistua ettei mene laukkuvalinta taas metsään.
Balmuirin laukut kiinnostavat mutta hinta kipuaa turhan korkealle. Olen valmis maksamaan laadusta mutta koen tuolla hintahaarukalla jo laatua saavani.
Kommentit (213)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyylitietoinen ei pidä merkkejä esillä, vaan laatu on mikä merkitsee. Ja se yleensä näkyy sitten myös ulospäin.
Pissistyyliä se että pitää jotain tiettyä merkkiä tai logoa olla esillä, kertoo vain kantajansa epävarmuudesta, tyylittömyydestä ja köyhyydestä, jos pitää jotain merkkituotetta erityisesti esitellä tuntemattomille,m "katsokaa minulla on tällainen, enkö olekin upea ihminen".
Oikeasti tyylikäs ihminen ei puhu muista tuolla tavalla! Ostakaa sellainen laukku joka itseänne miellyttää, mutta laadusta kannattaa olla tarkka ettei laukku rispaannu heti rumaksi.
Ulkoisesti voi kyllä olla tyylikäs mutta sisältäpäin läpimätä. Täysin mahdollista.
En usko, että on olemassakaan sellaista laukkua, jonka kantaja on kaikkien mielestä tyylitietoinen. Toisten mielestä se on Furla, toisten mielestä Marimekko, toisten mielestä molemmat ovat ihan hirveitä.
Reppu > Käsilaukku
Don't @ me. :D
Furla ja Coccinelle ja Coach on nyt in. Itse pidän Ralph Laurenin laukuista. Michael Korseja on jokunen ja ne on tosi hyvälaatuisia mutta ehkä itse olen liian vanha niille (46). Ralph Lauren sopii paremmin täti-ikäiselle :)
Itsevarma nainen kantaa laukun kuin laukun tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Furla ja Coccinelle ja Coach on nyt in. Itse pidän Ralph Laurenin laukuista. Michael Korseja on jokunen ja ne on tosi hyvälaatuisia mutta ehkä itse olen liian vanha niille (46). Ralph Lauren sopii paremmin täti-ikäiselle :)
Mun on ihan pakko kysyä, että mikä on kaikkein kamalin sattumus, jos kantaa laukkua väärän ikäisenä? Kuuluuko siitä äänekäs PUFF!!! Ja se on kadonnut a tomeina a va ruuteen?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko tuli mieleen.
Se tätien suosikki merkki vai? Ei ole tyylikkyyttä nähnytkään.
Marimekko on tällä hetkellä todella in ihan kaiken ikäisillä.
Come on, miksi näissä keskusteluissa aina dissataan Michael Korsin laukkuja? Valikoima on laaja, löytyy niin nuorekkaampaa kuin kypsempääkin mallia, ja oma laukkuni on vuosien päivittäisen käytön jälkeen yhä melkein kuin uusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on ihan pakko kysyä, että mikä on kaikkein kamalin sattumus, jos kantaa laukkua väärän ikäisenä? Kuuluuko siitä äänekäs PUFF!!! Ja se on kadonnut a tomeina a va ruuteen?:D
Se että sinua pidetään teininä! :)
T. Se täti
Vierailija kirjoitti:
Come on, miksi näissä keskusteluissa aina dissataan Michael Korsin laukkuja? Valikoima on laaja, löytyy niin nuorekkaampaa kuin kypsempääkin mallia, ja oma laukkuni on vuosien päivittäisen käytön jälkeen yhä melkein kuin uusi.
Joo olen samaa mieltä, huippuhyvää paksua saffiano-nahkaa on mun laukut ja tosi laadukas työn jälki. Mutta en tiedä mistä teini-imago tuli. Sen takia en niin ole omia korseja käyttänyt.
T. Täti46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, parin viikon välein kirjoitat tämän laukkuprovon 😂 Unohda laukut, mene vaikka terapiaan.
Käyn usein tällä palstalla mutta en ole huomannut mitään laukku aloituksia? Höh, kerrankin kiva aihe joka osoittautuikin trolliksi :(
Tämä sama aloitus on täällä säännöllisesti. Aloituksessa morkataan aina Korsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, parin viikon välein kirjoitat tämän laukkuprovon 😂 Unohda laukut, mene vaikka terapiaan.
Käyn usein tällä palstalla mutta en ole huomannut mitään laukku aloituksia? Höh, kerrankin kiva aihe joka osoittautuikin trolliksi :(
Tämä sama aloitus on täällä säännöllisesti. Aloituksessa morkataan aina Korsia.
Tämä! Vasta hetki sitten sama aloitus.
Jäin miettimään että onko teinien Korsit feikkejä? Ei teineillä ole varaa 300e laukkuun (tän verran mun Kors maksoi)
Lumi. Ihan mun lemppari ja hiton hyvin kestää.
Minulla on Guess:n laukku. Se ei ole ainakaan teinilaukku. Tosin olen sellainen Lidlissä käyvä tavis, en todellakaan tyylitajuinen, enkä välitäkään olla. Eikö tässä iässä olisi jo pitänyt kasvaa yli siitä, että pitää olla kuin muut. Ostaa sitä mikä itseä miellyttää.
T: Täti 34v
Lovia tai Marimekko? Tai ihan joku nimetön nahkainen? Tuolla hinnalla ei kummoisia saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekko tuli mieleen.
Se tätien suosikki merkki vai? Ei ole tyylikkyyttä nähnytkään.
Marimekko on tällä hetkellä todella in ihan kaiken ikäisillä.
Muodissa oleva ja tyylikkyys eivät ole samoja asioita.
Osta sellainen, josta pidät. Turha kysellä vauvapalstalta.
Miten joku jaksaa omistaa elämänsä Korsin haukkumiselle? No, kukin tyylillään.
Tiger of Sweden