minkä merkkinen käsilaukku on tyylitietoisella naisella?
Etsin suurempaa käsilaukkua hintaluokassa 200-400€, mutta mitä laukkumerkkiä 30v nainen käyttää? Ostin vuonna 2015 Michael Korsin laukun mutta se paljastui teinityttöjen valinnaksi joten haluaisin nyt varmistua ettei mene laukkuvalinta taas metsään.
Balmuirin laukut kiinnostavat mutta hinta kipuaa turhan korkealle. Olen valmis maksamaan laadusta mutta koen tuolla hintahaarukalla jo laatua saavani.
Kommentit (213)
Minua kiinnostaisi Liebeskind Berlinin laukut. Onko ne jotain tämän hetken trendiä tai teinikamaa?
Tyylitietoinen ei pidä merkkejä esillä, vaan laatu on mikä merkitsee. Ja se yleensä näkyy sitten myös ulospäin.
Pissistyyliä se että pitää jotain tiettyä merkkiä tai logoa olla esillä, kertoo vain kantajansa epävarmuudesta, tyylittömyydestä ja köyhyydestä, jos pitää jotain merkkituotetta erityisesti esitellä tuntemattomille,m "katsokaa minulla on tällainen, enkö olekin upea ihminen".
Hyvä keskustelu. Minulla myös hyvä käsilaukku etsinnässä. Viimeksi erehdyin ostamaan DKNY polyvinylclorid laukun. Luulin että edes kahva on nahkaa. Eipä ollut. Kantokahvasta purkautuu kokoajan moskaa, oli tekonahasta. Itse polyvinylclorid on kestänyt hyvin, mutta nuo kantokahvat ovat todella epäsiistit ja ongelma alkoi kuukaudessa oston jälkeen :(. Seuraavaksi ostan kokonaan nahkaa olevan. Laukku saisi olla shopper mallia tai muuten sellainen johon mahtuu tavaraa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Tyylitietoinen ei pidä merkkejä esillä, vaan laatu on mikä merkitsee. Ja se yleensä näkyy sitten myös ulospäin.
Pissistyyliä se että pitää jotain tiettyä merkkiä tai logoa olla esillä, kertoo vain kantajansa epävarmuudesta, tyylittömyydestä ja köyhyydestä, jos pitää jotain merkkituotetta erityisesti esitellä tuntemattomille,m "katsokaa minulla on tällainen, enkö olekin upea ihminen".
Oikeasti tyylikäs ihminen ei puhu muista tuolla tavalla! Ostakaa sellainen laukku joka itseänne miellyttää, mutta laadusta kannattaa olla tarkka ettei laukku rispaannu heti rumaksi.
Bottega Veneta on käsittääkseni yksi muotimaailman tämän hetken kuumimmista merkeistä. Hintaluokka on kyllä enemmän. Vastuullisuuskysymyksiin en ole perehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaisi Liebeskind Berlinin laukut. Onko ne jotain tämän hetken trendiä tai teinikamaa?
Minua myös. Minulla on Liebeskind lompakko, kaunis, mutta lompakon väri on vähän kulunut. Haluaisin kuulla laukuista kokemuksia onko kestänyt siistinä käytössä. Muuten lompakko on ollut mieluinen ja on käytössä edelleen.
Lumi näytti tekevän hyvännäköisiä läppärilaukkuja. Muuten nuo kalliimmat laukut näyttävät enimmäkseen tappavan tylsiltä ja/tai pröystäileviltä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä keskustelu. Minulla myös hyvä käsilaukku etsinnässä. Viimeksi erehdyin ostamaan DKNY polyvinylclorid laukun. Luulin että edes kahva on nahkaa. Eipä ollut. Kantokahvasta purkautuu kokoajan moskaa, oli tekonahasta. Itse polyvinylclorid on kestänyt hyvin, mutta nuo kantokahvat ovat todella epäsiistit ja ongelma alkoi kuukaudessa oston jälkeen :(. Seuraavaksi ostan kokonaan nahkaa olevan. Laukku saisi olla shopper mallia tai muuten sellainen johon mahtuu tavaraa tarvittaessa.
Mainostan nyt oman kaupunginosani merkkiä, enkä edes hyödy siitä. Googlaapa Roihuvuoren nahka. Saisit sieltä ajattoman, kestävän ja nahkaisen shopperin kohtuuhintaan.
Itse käytän Furla, Marc Jacobs, MK, Coach, DKNY, Ralph Lauren.
Ei ole varaa tonnien laukkuihin :D
Coachilla on tosi nättejä malleja juuri tuossa hintaluokassa. Olen myös mieltynyt Kurt Geigerin laukkuihin. Molempien ovat ihan nahkaa:)
Furlalla on hyvä hinta-laatusuhde, jos hintaluokka on 300-400 euroa.
Ostin viimeksi Love Moschinon shopperin. En tiedä kuinka tyylitietoinen olen, mutta ainakin olen tyytyväinen valintaani.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän Furla, Marc Jacobs, MK, Coach, DKNY, Ralph Lauren.
Ei ole varaa tonnien laukkuihin :D
Ai niin ja uusi tuttavuus on Pinko! Ainakin Zalandolta saa näitä.
Ostin kymmenen vuotta sitten Cambridge Satchel Company:n satulalaukun. Se on ollut päivittäisessä käytössä ja edelleen siisti ja kaunis. Vieläkin minua toisinaan pysäytellään kadulla ja kysytään, mistä laukku on peräisin. Hinnat enimmäkseen alle tuon tavoitellun hintahaarukan. Käsittääkseni työolot siellä Isossa-Britanniassa ovat ihan hyvät, mutta kovin hyville ansioille ei laukkutyöläinen pääse.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Kävelevä mainos.
Haha, parin viikon välein kirjoitat tämän laukkuprovon 😂 Unohda laukut, mene vaikka terapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Marimekko tuli mieleen.
Se tätien suosikki merkki vai? Ei ole tyylikkyyttä nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Haha, parin viikon välein kirjoitat tämän laukkuprovon 😂 Unohda laukut, mene vaikka terapiaan.
Käyn usein tällä palstalla mutta en ole huomannut mitään laukku aloituksia? Höh, kerrankin kiva aihe joka osoittautuikin trolliksi :(
Lidlin muovikassilla erotut joukosta ja annat kuvan vankasta talousosaamisesta.