Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras nettivalmennus laihdutukseen ja liikunnan lisäämiseen?

Vierailija
04.03.2021 |

Ei nyt puhuta siitä että joku maksaa.....

Vaan siitä, että mitä valmennusta suosittelisitte? Kokemuksia? Googlaillut. Olen ja sieltähän löytyy vaikka mitä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras apuväline laihdutukseen on Yazio. Sillä onnistut ilman valmennuksia.

Vierailija
2/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras apuväline laihdutukseen on omata selkäranka. Ei siihen mitään vertaistukea vaadita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Nanafitin valmennuksesta. Nyt on menossa pikkasen pois valmennus, suosittelen.

Kokemusta on myös Piia Lambergin body sculpt? valmennuksesta, ihan ok sekin. Olisin kaivannut treenivideoita, Piian valmennuksessa on kuvat liikkeistä.

Vierailija
4/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia kuulisin mielelläni

Vierailija
5/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fitfarmilla laihduin vuosi sitten 7 kg, ja on pysynyt, kun se opetti kiinnittämään huomiota syömiseen. Vähän sovelsin kyllä, en mitään proteiinijauheita tai soijalesitiinejä puputtanut vaan menin ihan normiruualla.

Vierailija
6/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ostanut 8viikkoa valmennuksen. Ruokavalio oli selkeä ja helppo, kaikki ainekset löytyvät tavallisesta kaupasta. Hiilihydraattejakin sai syödä jos liikkui, muutoin vähemmän. En osaa sanoa mikä ohjelma on paras, mutta tätä voi ainakin suositella myös niille jotka haluavat syödä yksinkertaisesti. Ohjeista ja reseptikirjoista saa vaihtelua tarvittaessa.

Vierailija
7/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redditissä pyörii muutaman kk välein haastis, missä sut jaetaan omiin ryhmiin. Pyörii vapaaehtoisten pohjalta ilmaiseksi. Sieltä saat vertaistukea ja tsemppikavereita, jos englanti vain sujuu. Myös annetaan realistisia vinkkejä. https://www.reddit.com/r/loseit/

Vierailija
8/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi mielenkiintoa valmennuksiin ja ruokavalioihin. Olisi kiva löytää jokin sellainen jossa erikosruokavalio on huomioitu.

Se mitä olen joitain ruokavalioita silmäillyt, niin niissä on ollut ongelmana se, että niissä on toistunut tyyliin rahka ja broileri. En voi käyttää lainkaan maitotuotteita, ja olen kasvissyöjä.

Vierailija
9/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-valmennus. Teippaat jääkaapin oveen "syö vähemmän kuin kulutat" ja se on siinä.

Vierailija
10/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat saada pysyviä tuloksia, eikä sinulla ole kiire,  niin Maikin Jenkkikahvoista tiimalasiksi. Se muutti minun elämäni. Puolitoista vuotta sitten kävin sen ja nyt on - 20 kg. Alle kilogramman enää normaalipainoiseksi.

Vierailija
11/11 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme