Koronavirus juuri niin levittynyt kuin huhutaan
Kommentit (52578)
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten niin, että fimea listaa haittavaikutuksia, joita ei ole todennettu terveydenhuollossa ja jotka perustuvat vain siihen, että rokotteen saanut kokee saaneensa jonkin haittavaikutuksen?
On siellä nähtävissä ilmoittajatkin: suurin osa terveyden/sairaanhoitajilta, sitten lääkäreiltä.
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/ajankohtaista/koronavirus-covid-19…
Myös Italiassa kuoli Astra-rokotteen saanut 57-vuotias.
In der norditalienischen Region Piemont beschlagnahmte die Staatsanwaltschaft unterdessen eine AstraZeneca-Charge mit fast 400 000 Impfdosen. Bereits am Sonntag hatte die Regionalregierung die Anwendung der Charge ABV5811 gestoppt, nachdem ein 57-Jähriger wenige Stunden nach der Impfung unter ungeklärten Umständen gestorben war.
Vierailija kirjoitti:
Myös Italiassa kuoli Astra-rokotteen saanut 57-vuotias.
In der norditalienischen Region Piemont beschlagnahmte die Staatsanwaltschaft unterdessen eine AstraZeneca-Charge mit fast 400 000 Impfdosen. Bereits am Sonntag hatte die Regionalregierung die Anwendung der Charge ABV5811 gestoppt, nachdem ein 57-Jähriger wenige Stunden nach der Impfung unter ungeklärten Umständen gestorben war.
ja viikkoa aiemmin kaksi Sisiliassa.
Vorige Woche war eine andere Charge des AstraZeneca-Impfstoffs auf Sizilien beschlagnahmt worden, nachdem zwei Geimpfte plötzlich gestorben waren.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko todellakin niin että vaikka meille tulisi tuhansia koronatartuntoja päivässä ja kaikki muu laitettaisiin kiinni niin laki ei mahdollista ykkös-kolmosluokkalaisten siirtämistä etäkouluun?
Katsos kun lapsille tulee niin ikävä rakasta opettajaa ja yhteiskunta turmeltuu.
Mitäs jos se eläkeikää lähestyvä ihana opettaja saakin lapsilta koronan ja kuolee? Sitten ei varmaan tule ikävä, vaan etäkoulussa voi tuntea ikävää. Eikä lapset hahmota samalla tavalla kuoleman lopullisuutta. Reksi voi laittaa vaan Wilma-viestin, että opettaja lähti pitkälle matkalle. Matka se taivasmatkakin on.
Voi kiesus, että tätä tyyppiä ei saa mode kuriin. Tällasta levyä saa täällä anonyyminä soitella aamusta iltaan, mutta jos teet aloituksen porkkanan kasvatuksesta, niin johan lähtee...
Pandemiasuunnitelma ennen kuin pandemiaa edes oli olemassa
https://ec.europa.eu/health/sites/health/files/vaccination/docs/2019-20…
Yhä enemmän vakavasti sairastuneita nuorehkoja henkilöitä Ruotsissa, Pelkästään Jönköpingin alueella viikon aikana 27 kolme-nelikymppistä ihmistä koronan takia sairaalaan. Myös Tukholman alueella sairaalaan joutuvien määrä kasvaa.
Norjassa kuollut Astra-rokotettu oli "perusterve".
Norska motsvarigheten till Läkemedelsverket, Legemiddelverket, höll under eftermiddagen pressträff angående personer som fått misstänkta biverkningar efter att ha vaccinerats med Astra Zenecas vaccin.
Där framkom det att en av de tre personer som arbetade som vårdpersonal och som lagts in på sjukhus med blodpropp efter vaccinering har avlidit, rapporterar Verdens Gang.
Den avlidna är en kvinna under 50 år. Hon lades in på sjukhus i torsdags, flyttades till Rikshospitalet i fredags och avled i söndags. Hon ska inte ha haft några underliggande sjukdomar, uppger Rikshospitalet.
– Dessvärre gick inte hennes liv att rädda. Hon avled i går. Det var en i övrigt frisk patient. Hon fick all intensivvård vi kunde ge på Rikshospitalet, sa överläkaren Trine Kåsine vid pressträffen.
Norjassa tutkitaan myös toista nuoren naisen kuolemaa Astra-rokotteen jälkeen.
Kuinkahan monta maata laittaa Astraali-Senegalin banniin ennenkuin Nohynekki kääntää takkia.
100?
Jos korona ei tapa niin sitten Astra-Zeneca.
Tässä jaellaan oikein uusia elämän valttikortteja tässä touhussa.
Melkein vois alkaa kannattaa ulkonaliikkumiskieltoa, jos myös alakoulu olisi etänä.
"Ulkonaliikkumiskiellon valmistelu on lähtenyt siitä, että se ei koskisi aivan nuorimpia lapsia, IS:lle kerrotaan. Ainakin peruskoulun ala-asteen ensimmäisillä luokilla jatkettaisiin lähiopetusta kuten tähänkin asti.
-----> Sen sijaan peruskoulun yläasteen ja toisen asteen opetus järjestettäisiin etänä."
ja sitä, miksi koirankakka maatuu koronasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Norjassa tutkitaan myös toista nuoren naisen kuolemaa Astra-rokotteen jälkeen.
Suomessa kaikki sellainen on turvallista, mitä ei ole tieteellisesti todistettu 100 % varmuudella vaaralliseksi.
Kaivoon hyppääminenkin on varmasti turvallista ilman tieteellistä todistetta vaarallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Melkein vois alkaa kannattaa ulkonaliikkumiskieltoa, jos myös alakoulu olisi etänä.
"Ulkonaliikkumiskiellon valmistelu on lähtenyt siitä, että se ei koskisi aivan nuorimpia lapsia, IS:lle kerrotaan. Ainakin peruskoulun ala-asteen ensimmäisillä luokilla jatkettaisiin lähiopetusta kuten tähänkin asti.
-----> Sen sijaan peruskoulun yläasteen ja toisen asteen opetus järjestettäisiin etänä."
Ulkoilla saisi omien perheenjäsenten tai samaan kotitalouteen kuuluvien kanssa. Tämän lisäksi yhden kotitalouden ulkopuolisen ihmisen kanssa voisi harrastaa ulkoilua liikunta- ja virkistystarkoituksessa.
Yksinäiset huomioitu.
Viikko viikolta enemmän tartuntoja. Viikko viikolta enemmän rokotuksia.
Tämä ei nyt täsmää ollenkaan...
Nyt 800 kuollutta. Suomessakin mennään tasaisen kiihtyvästi kohti sataa tuhatta koronaan menehtynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Viikko viikolta enemmän tartuntoja. Viikko viikolta enemmän rokotuksia.
Tämä ei nyt täsmää ollenkaan...
Eihän se että reilu 10% suomalaisista on rokotettu mitenkään estä epidemiaa leviämästä.
Minä olen lanseerannut tälle palstalle jo ajat sitten kermiksen ja saanut kovat alapeukut muissa keskusteluissa. En ole osallistunut etäkoulukeskusteluun mutta kannatan kermis-sanan käyttöä. Olen hyvinkin paljon käskyttänyt ihmisiä oikeassa elämässä, viimeksi eilen käskytin erittäin napakasti ihmisen kauemmas minusta. Voin myös solvata muita ihmisiä ihan hyvällä omalla tunnolla. Sairastan syöpää ja olen saanut muilta ihmisiltä pskaa niskaan niin paljon että nykyisin pidän puoleni elikkä puolustan sitä terveyden ripettä mikä minulla on jäljellä. Ihmiset jotka kiusaa tai uhkaa syöpäsairasta ansaitsevat solvausta.
Toivottavasti emme kohtaa. Jos käyttäydyt minua kohtaan epäkunnioittavasti pidän sanallisesti huolen, että sulta katoaa viimeinenkin itsekunnioitus ja halu elää. Sinun sairautesi ei anna minkäänlaista oikeutta käyttäytyä miten haluaa. Sitä saa mitä kylvää.
Eikä se että olen sairas anna sinulle oikeutta toivoa/edistää kuolemaani tai aiheuttaa minulle sairautta lisää. Minä elän ja käyttäydyn juuri niin kuin minua kohtaan käyttäydytään. Ei ole sinun oikeutesi aiheuttaa harmia muille? Kysynpä vielä sinultakin, mitä ihmettä oikein saat kun kiusaat syöpäsairasta? Itse jos kohtaan sairaita ihmisiä tai vanhuksia niin haluan auttaa heitä, en kiusata.
Kyllä sä jaksat jankata tuosta sairaudestasi. Sanon asian näin: mä en ala vaihtamaan kadun puolta tai antamaan tilaa kenellekään jos mulla on hommat kesken hyllyjen välissä, odota vaan vuoroasi kuten muutkin. Kenenkään iholle en kaupassa mene, mutta en ala myöskään käskystä siirtymään jos olen ensin paikalla ollut. Yleensä normaalit sairaat ihmiset toivovat, että heitä kohdellaan normaalisti ja ei tuoda sairautta esiin, mutta sinulla tuntuu olevan tarve sen kailottamisesta ympäriinsä. Edelleen, älä ole epäkohtelias niin ei sinullekaan olla. Et ole etuoikeutettu millään tavoin.
Alkaa olla loskakelit Etelä-Suomessa. Ehtiiköhän lumi sulaa ennenkuin sulku loppuu. Kaks viikkoa olis vielä...
On nimittäin hanget korkeat nietokset.
Pääsiäisenä hiihtämään sinne eikä tartte lähteä Lappiin .
Matkailupropaganda on jo alkanut.
"Lääkäri kiittelee hiihtolomalaisten vastuullisuutta: "Tartuntoja tuli paljon vähemmän kuin pelkäsin" – leviämisriskiä kuvaillaan silti räjähdysherkäksi"
https://yle.fi/uutiset/3-11838336
On se silti niin räjähdysherkkää tämä nykyaika.
Lopeta jo toi narsistinen kitinä. Me muut on menty jo monta sivua eteenpäin.
Ja toinen vinkki: kun kommentoit, älä toista joka kerta samaa mantraa, jos haluat tuoda jotain eloa tän ketjun muutenkin väsyneeseen länkytykseen.
Eri