Millainen nainen lääkäri-miehelle yleensä kelpaa?
Pitääkö olla hoikka, tatuoimaton, korkeakoulutettu jne?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajana en ottaisi lääkäriä,ihan tavallisia miehiä ovat. Mieluummin mies joltain muulta alalta.
En minäkään. Terveisin toinen sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja yleensä
Tai siis lääkäri tai DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja yleensä
Harvemmin akateeminen ihminen jaksaa elämää/keskusteluja duunaritason AMK:n kanssa. Eli ei. Panoon kelpaa kyllä.
Oletpa tosi ilkeä ihminen.
Vähän riippuu mistä perheestä kyseinen lääkärimies on. Jos vanhemmat ovat olleet juntteja duunareita, niin silloin kelpaa lääkärille samanlainen tatuoitu, räväkkä ja sivistymätön nainen. Jos taas lapsuudenperhe on ollut keskiluokkaa/ylempää keskiluokkaa niin silloin naisvalinta on (yleensä) fiksumpi, naisellisempi, koulutetumpi. Tämän olen huomannut ja tämä on kokemukseni aiheesta, toki saatan jonkun mielestä olla aivan väärässä. Olen itse sairaanhoitajana isossa sairaalassa ja tunnen monia läääreitä, miehiä ja naisia.
Mä oon ainakin saanu AMK-insinöörinä iha lääkärinaisia
Puleerattu kokoomusnaaras sen olla pitää. Muita ei huolita. Hoitsut kyllä ottaa poskeen yms.
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja yleensä
Eivät ole tatuaimattomia.
Ihminen, eli tekorunkku plokkasi tuonkin hyvää jatkoa.
Monesti niille ei kelpaa naiset laisinkaan....
En ymmärrä, mitä erityismielenkiintoa lääkäreiden elämän pohtimisessa on.
Mun mies on lääkäri, minä olen hammaslääkäri. Pariuduttiin opiskeluaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitaja yleensä
Eivät ole tatuaimattomia.
Sairaanhoitajissa on tosi paljon tatuoituja ja myös lähihoitajissa.
Joku mainitsi, että lääkärit olisivat koppavia. Yhtään koppavaa ei ole omalle kohdalle sattunut, sen sijaan sairaanhoitajissa sellaisia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä erityismielenkiintoa lääkäreiden elämän pohtimisessa on.
Naurahdin. Niin.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutettu mieluusti. Vaikea elää ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä luonnontieteitä
eli akateemisten elämä pyörii ainoastaan sen oman alansa akateemisuuden ja sen sisällön ympärillä?
-ohis
Aika pitkälti se tuntuu menevän monella niin. Useamman miehen kanssa heti ekat treffit ovat olleet sitä, kun mies jauhaa suurimman osan ajasta oman alansa juttuja. Juu, ei kiitos toisia treffejä. Joskus tätä on tapahtunut jo siinä vaiheessa, kun mies tulee pokaamaan. Ehkä huonoin pokaustyyli ikinä ja sillä ainakin varmistaa, ettei mitään treffejä todellakaan tule. Ilmeisesti mies on niin ylpeä ja innoissaan omasta alastaan ja siihen liittyvästä tietämyksestään ettei malta muusta puhua, ja ehkä kuvittelee että tekisi sillä vaikutuksen naiseen. Voi olla että tuollainen tyyli joihinkin vetoaa, mutta minä en heihin kuulu.
Lääkäreistä ei tuollaisia itseään korostavia miehiä yleensä löydy. Enemmänkin vaatimattomia ovat.
Ehdottomasti samaa mieltä. Lääkärin ammatti on sellainen, että tulee aika nopeasti vastaan liiallinen itseluottamus. Pitää myös osata kuunnella, mikä on itsekeskeiselle ihmiselle vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Korkeakoulutettu mieluusti. Vaikea elää ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä luonnontieteitä
Ei se luonnontieteistä kiinni ole vaan taustojen erilaisuudesta. Ymmärtämisen tasokin on tärkeä eli puoliso ei voi olla sellainen, joka ei ymmärrä monimutkaisempaa tekstiä. Sellaisia on loppujen lopuksi aika paljon. Voivat olla muuten kivoja ihmisiä ja pärjätä elämässä, mutta monimutkaiset ja/tai abstraktit asiat eivät ns. mene jakeluun. Joskus tällainen ihminen eksyy yliopistoon asti. Luonnontieteen opiskelu on tässä mielessä helppoa, vaikeus tulee vastaa siinä kohtaa, kun pitäisi ymmärtää mitä jossain tutkimuksessa lukee. Tutkimusteksti kun on useimmiten aika hienojakoista erittelyä, vaikka asia ei varsinaisesti abstrakti olisikaan kuten se luonnontieteissä ei ole. Lääketieteessäkään ei riitä, että opiskelee asiat kuten lukiossa, a, b ja c.
Oot trolli ainakin toivottavasti. Lääkäri ei olisi noin vähä-älyinen. Tai egoistisia narsisteja tunnen pari.