Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen lääkäri-miehelle yleensä kelpaa?

Vierailija
03.03.2021 |

Pitääkö olla hoikka, tatuoimaton, korkeakoulutettu jne?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja yleensä

Vierailija
2/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja yleensä

Harvemmin akateeminen ihminen jaksaa elämää/keskusteluja duunaritason AMK:n kanssa. Eli ei. Panoon kelpaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki aloituksessa luetellut kohdat ja parikin lääkärimiestä on yrittänyt. Molemmat ns. puskista, eli en tuntenut näitä ihmisiä mistään entuudestaan, enkä ollut koskaan aiemmin nähnytkään. Ihan puhtaasti tuntuivat ulkonäön perusteella valitsevan minut kohteekseen.

Harmi että minullekin sillä ulkonäöllä on väliä, joten ei tullut treffejä näiden lääkäreiden kanssa. Kaikki lääkärimiehet eivät todellakaan ole mitään adoniksia, jotka saavat kenet tahansa haluavat. Itse asiassa aika harva taitaa olla.

Vierailija
4/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitaja yleensä

Haha. En ottaisi sairaanhoitajaa.

Vierailija
5/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni pariutuu opiskelujen aikana, eli toinen lääkäri.

Jos lukiosta asti ollaan yhdessä, niin sanoisin että naislääkärille "kelpaa" yleensä DI.

Vierailija
6/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. pitää niellä

2. kts. kohta 1

Vierailija
7/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lääkäri, ja mä olen sairaanhoitaja. Enkä ole hoikka, enkä tatuoimaton. :)

Vierailija
8/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, mutta ei liian pitkä maks. 170 cm, pitkät hiukset, ei tatuointeja, hyvä laittamaan ruokaa.

Vierailija
9/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettu mieluusti. Vaikea elää ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä luonnontieteitä

Vierailija
10/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneisyydessä tapailin sairaanhoitajaa, mutta ei siitä mitään tullut. Henkisesti emme kohdanneet. Itse olen pohtiva tutkijaluonne ja ainakin hän oli käytännön ihminen ja aina olisi pitänyt tehdä jotain. Myös jatkuva koskettelu tai fyysinen läheisyys oli rasittavaa minulle.

Vierailija
11/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muinakin lääkäreitä.

Yleisimmin mieslääkärin puolisoon ollut sairaanhoitaja tai toinen lääkäri. Myös toki muuntaustaisia naisia ja ulkonäkö usein samalla tasolla kuin lääkärilläkin.

Naislääkärillä yleensä puoliso Insinööri tai muu AMK koulutus, joskus teknillinen korkeakoulu

Vierailija
12/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettu mieluusti. Vaikea elää ihmisen kanssa, joka ei ymmärrä luonnontieteitä

eli akateemisten elämä pyörii ainoastaan sen oman alansa akateemisuuden ja sen sisällön ympärillä?

-ohis 

Vierailija
13/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli akateemisten elämä pyörii ainoastaan sen oman alansa akateemisuuden ja sen sisällön ympärillä?

-ohis 

Aika pitkälti se tuntuu menevän monella niin. Useamman miehen kanssa heti ekat treffit ovat olleet sitä, kun mies jauhaa suurimman osan ajasta oman alansa juttuja. Juu, ei kiitos toisia treffejä. Joskus tätä on tapahtunut jo siinä vaiheessa, kun mies tulee pokaamaan. Ehkä huonoin pokaustyyli ikinä ja sillä ainakin varmistaa, ettei mitään treffejä todellakaan tule. Ilmeisesti mies on niin ylpeä ja innoissaan omasta alastaan ja siihen liittyvästä tietämyksestään ettei malta muusta puhua, ja ehkä kuvittelee että tekisi sillä vaikutuksen naiseen. Voi olla että tuollainen tyyli joihinkin vetoaa, mutta minä en heihin kuulu.

Vierailija
14/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis 

Aika pitkälti se tuntuu menevän monella niin. Useamman miehen kanssa heti ekat treffit ovat olleet sitä, kun mies jauhaa suurimman osan ajasta oman alansa juttuja. Juu, ei kiitos toisia treffejä. Joskus tätä on tapahtunut jo siinä vaiheessa, kun mies tulee pokaamaan. Ehkä huonoin pokaustyyli ikinä ja sillä ainakin varmistaa, ettei mitään treffejä todellakaan tule. Ilmeisesti mies on niin ylpeä ja innoissaan omasta alastaan ja siihen liittyvästä tietämyksestään ettei malta muusta puhua, ja ehkä kuvittelee että tekisi sillä vaikutuksen naiseen. Voi olla että tuollainen tyyli joihinkin vetoaa, mutta minä en heihin kuulu.

Lääkäreistä ei tuollaisia itseään korostavia miehiä yleensä löydy. Enemmänkin vaatimattomia ovat.

Vierailija
15/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on lääkäri ja hänen puolisonsa on lääkäri. Ja toki myös ihana ihminen, ystävällinen, huumorintajuinen ja kaunis.

Vierailija
16/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis 

Lääkäreistä ei tuollaisia itseään korostavia miehiä yleensä löydy. Enemmänkin vaatimattomia ovat.

Hieman olen saanut toisenlaisen kuvan. Että varmaan sitten löytyy yhtä lailla molempia.

Vierailija
17/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikani on lääkäri ja hänen puolisonsa on lääkäri. Ja toki myös ihana ihminen, ystävällinen, huumorintajuinen ja kaunis.

No niin hienoa! Sait kertoa että poikasi on lääkäri. Ja itse olet...?

Vierailija
18/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis 

No ei mulla ainakaan, mutta olenkin humanisti.

Vierailija
19/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemieni mieslääkäreiden vaimojen ammatit: sairaanhoitaja, lääkäri, sairaanhoitaja, lääkäri, muotoilija, DI-insinööri, myyntiedustaja, toimittaja.

Tapaamisvaiheessa hoikkia 6/8, nyt hyvässä keski-iässä 2-3 hoikkaa jäljellä.

"Hottis"lukema nuorena (1-10) satunnaisjärjestyksessä: 10,8,8,7,6,8,7,7.

Tatuointeja tiettävästi 2/8, ei erik näkyviä.

"Kulttuuripersoona" (soittaa/käy oopperassa/teatterissa/suvereenisti keskustelee kirjallisuudesta yms.) 5/8

Materia/status tärkeät asiat elämässä: 0/8

Parit, joissa nainen selkeästi fyysisesti vetovoimaisempi kuin puolisonsa "taso": 2/8. 

Vierailija
20/25 |
03.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että lääkärimiehelle sopii tavisnainen jolla on myös kellokortti ja ammattiliiton sanelema, selkeästi ennakoitava työelämä. Esimerkiksi toinen lääkäri, hoitaja tai opettaja.

Tutkijat, yrittäjät, johtajat, yksityisen sektorin uratykit yms. eivät varmaan lääkärimiehiä kiinnosta. Ja tunne lienee molemminpuoleinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme