Kimppaseksi ja mustasukkaisuus
Onko muilla kimppailijoilla mustasukkaisuuden tunteita ja miten olette selvinneet niistä? Minulle tulee mustasukkainen olo, jos mies panee toisia naisia. Siitä ei tule jos hän on miehen kanssa tai minä olen miehen tai naisen kanssa. Pääseekö tästä tunteesta jotenkin eroon?
Kommentit (36)
Onko toi hetkellinen tunne, vai jääkö pysyvästi päälle?
Mutta ihan inhimillistä, luulen.
Ajatuksena homma on aina niin eri kuin käytännössä. Käytännössä se mustasukkaisuus tulee aika monella, jopa yllättäen, pintaan. On voinut luulla että asia ok, mielessään näkee vaan miehen painamassa kaunista naista takaapäin..
Sit käytännössä siinä onkin se jopa tuntien flirttailu, jutustelu, mies ei huomaa sua ja joku puhuu sun lauseen päälle, paita hiertää ja muutenkin ärsyyntynyt olo, mille ne nyt taas kihertää tossa... pitää ehkä vähän tsempata itseään pysymään hetkessä yms. Kaikkia tunteita voi tulla, sellasta se elämä on.
Ja tuskinpa poistuu koskaan, parempi vaan kun myönnät itsellesi olevasi mustasukkainen. En välttämättä suosittelis jatkossa kimppoja, jos toi tunne häiritsee niin paljon että kyselet neuvoja.
Nuorempina silloisen poikaystävän kanssa lähdettiin kokeilemaan parinvaihtoa yhden kaveripariskunnan kanssa. Minusta se oli oikein kivaa, eikä minua haitannut vaikka poikaystävä osoittu huomiota toiselle naiselle. Mutta toisen pariskunnan nainen tuli ilmeisen mustasukkaiseksi ja heille tuli ero. Oli vähän syyllinen olo, vaikka itse olivatkin suostuneet sänkyyn meidän kanssa.
Nuorena miehenä ajauduin parille kolmanneksi. Parin nainen oli todella hyvännäköinen ja erittäin kiimainen leidi.
Huomasin heti kun nainen pudotti multa housut ja kulli alkoi nykimään kohti kattoa että parin mies alkoi tiuskimaan.
Ilmeisesti penikseni koko herätti miehessä pikkuisen negatiivista sävyä.
Nain naista useamman kerran ja nuolin pillua, mies katseliläheltä kun siitin meni sisään ja työnteli
Kumiveijjaria pyllyyn.
Ei suostunut että oltais otettu kahdestaan rouva.
Hieman yrmeässä merkeissä erottiin ja jouduin lähteen yön selkään vaikka sovittiin että olis ollut viikonlopun juttu.
Kismitti.
Näin rouvan myöhemmin, ja juteltiin. Mies oli saanut mustis kohtauksen.
Tapasin useamman kerran jälkeenkin, aika mielenkiintoisia tapaamisia. Rouva sai siemeniä ja mulla oli pussit tyhjät.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena miehenä ajauduin parille kolmanneksi. Parin nainen oli todella hyvännäköinen ja erittäin kiimainen leidi.
Huomasin heti kun nainen pudotti multa housut ja kulli alkoi nykimään kohti kattoa että parin mies alkoi tiuskimaan.
Ilmeisesti penikseni koko herätti miehessä pikkuisen negatiivista sävyä.
Nain naista useamman kerran ja nuolin pillua, mies katseliläheltä kun siitin meni sisään ja työnteli
Kumiveijjaria pyllyyn.
Ei suostunut että oltais otettu kahdestaan rouva.
Hieman yrmeässä merkeissä erottiin ja jouduin lähteen yön selkään vaikka sovittiin että olis ollut viikonlopun juttu.
Kismitti.
Näin rouvan myöhemmin, ja juteltiin. Mies oli saanut mustis kohtauksen.
Tapasin useamman kerran jälkeenkin, aika mielenkiintoisia tapaamisia. Rouva sai siemeniä ja mulla oli pussit tyhjät.
Taidat olla varsinainen maajussi kun kylvät täällä siemeniä pitkin talvea😂 noh kohta on kevät ja päästään sinne pellolle kylvämään siemeniä.
Pääsee, kun lopettaa kimppailun. Pitää miettiä antaako se enemmän kuin ottaa.
Meillä kimpassa on minun yksi ystäväni jota mieheni kauan haaveili saavansa. Kyllä se hieman kirvelee kun näkee miten paljon toinen kiihottuu ystävästäni ja nauttii hänen vartalostaan enenmän mitä ikinä minusta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kimpassa on minun yksi ystäväni jota mieheni kauan haaveili saavansa. Kyllä se hieman kirvelee kun näkee miten paljon toinen kiihottuu ystävästäni ja nauttii hänen vartalostaan enenmän mitä ikinä minusta.
Oletko varma, että nauttisi enemmän? Voi nauttia vain eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä näkemäni perusteella enenmän. Hän koskettelee ystävääni jokapuolelta ja hyväilee vartaloa. Minua ei koskaan juurikaan vaan keskittyy siihen toimintaan. Jos mahdollista niin mieheni katselee ystävääni lähes kokoajan. Minuun välillä vilkaisee ja saattaa hymyillä ja taas katse nauliutuu ystävääni. Minusta tuntuu todellakin siltä että minusta on tullut se kolmaspyörä oman mieheni kanssa. Ja jotta ei vaikuttaisi ihan hullulta niin myönnettäköön että ystäväni on todella upea nainen.
Noissa kimppajutuissa kuulostaa toistuvan useasti sama kaava. Puoliso nauttii enemmän vieraasta kuin omastaan. Joko naisella on parempi vartalo ja ulkonäkö kuin omalla vaimolla, tai vieraalla miehellä seisoo aina kanki kovana, ja tottakai on valtavan kokoinen heppi sillä. Harvemmin kuulee juttuja, joissa pariskunta aikuisten oikeesti pitäisi kolmatta osapuolta vain hetken lisäapuna. Lähes kaikissa lukemissani tapauksissa jommalle kummalle tulee salasuhde lopulta, oman puolison kanssa kahdestaan ei ole enää vastaavaa kiimaa tai saava osapuoli saa enemmän, jossa toinen on jonkinlaisessa aisurin roolissa. Olisi kiva lukea joskus sellaisia kokemuksia, jossa molemmat saavat tasavertaisesti jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä näkemäni perusteella enenmän. Hän koskettelee ystävääni jokapuolelta ja hyväilee vartaloa. Minua ei koskaan juurikaan vaan keskittyy siihen toimintaan. Jos mahdollista niin mieheni katselee ystävääni lähes kokoajan. Minuun välillä vilkaisee ja saattaa hymyillä ja taas katse nauliutuu ystävääni. Minusta tuntuu todellakin siltä että minusta on tullut se kolmaspyörä oman mieheni kanssa. Ja jotta ei vaikuttaisi ihan hullulta niin myönnettäköön että ystäväni on todella upea nainen.
Ehkei kannata jatkaa tollasta? Kuulostaa aika kamalalta :(
Vierailija kirjoitti:
>> Meillä kimpassa on minun yksi ystäväni jota mieheni kauan haaveili saavansa.
>> Kyllä se hieman kirvelee kun näkee miten paljon toinen kiihottuu ystävästäni ja
>> nauttii hänen vartalostaan enenmän mitä ikinä minusta.> Oletko varma, että nauttisi enemmän? Voi nauttia vain eri tavalla.
Olisikohan kuitenkin kyse vaihtelusta, nauttii niistä luvallisista hetkistä.
Ihan kuin kävisi vieraissa ilman huolta arjesta mutta avoimesti sinun ollessa matkassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutuuden ja vaihtelun viehätys. Kaikki irti tilaisuudesta.
Nii.. Ollaamppa taas niin hesalaista... Kyllä mullakin on siemeniksi kutsuttu spermaa... Joten ymmärsin.
Ja jos Kimppa tehdään se menee miten menee.. Ei kaikilla ole aina
Onnellisia loppuja.
Joskus pakko todeta että menipä nyt näin.
On mullakin kokemuksia mutta ei viitti pahoittaa kenenkään mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uutuuden ja vaihtelun viehätys. Kaikki irti tilaisuudesta.
No saattaapi olla. Mutta en usko että pystyn jatkamaan kauan tätä. Se huononmuuden ja kakkoseksi jäämisen tunne on musertava. Enkä rehellisesti tiedä kuinka joskus pääsen ajatuksesta yli että koen mieheni haluavan oikeasti jonkun muun mutta tyytyy minuun kun ei saa sitä jonka haluaa.
Ja sen verran vielä että olemme siis harrastaneet tuota kimppaa ystäväni mukana ollesda jo useamman kerran ja aina sama kaava toistuu. Eli ei se nyt niin uusi juttu enää ole.
Vierailija kirjoitti:
No saattaapi olla. Mutta en usko että pystyn jatkamaan kauan tätä. Se huononmuuden ja kakkoseksi jäämisen tunne on musertava. Enkä rehellisesti tiedä kuinka joskus pääsen ajatuksesta yli että koen mieheni haluavan oikeasti jonkun muun mutta tyytyy minuun kun ei saa sitä jonka haluaa.
Et ole huonompi. Miehesi haluaa elää kanssasi arkea, olla sinua liki ja herätä vierestäsi aamulla. Ystäväsi kanssa ei välttämättä olisi elämään arkea. Mutta ellet oikeasti nauti kimppailusta esimerkiksi siltä osalta millaisia nautintoja itse saat ystävältäsi niin eihän sitä ole mielekäs jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sen verran vielä että olemme siis harrastaneet tuota kimppaa ystäväni mukana ollesda jo useamman kerran ja aina sama kaava toistuu. Eli ei se nyt niin uusi juttu enää ole.
No ihan hirveeltähän toi kuulostaa. Toteutat miehesi unelmaa ja kärsit itse. En näe tuossa järkeä. Kerro miehelle tunteistasi, että kimpat aiheuttaa myös negatiivisia tunteita. Jos on rakastava ja ymmärtävä niin pääsette yhdessä asian yli.
Ei.