Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketodieetti on p---aa

apuamitateen
02.03.2021 |

Miten ihmeessä tätä oikein hehkutetaan?? Päivä 5 menossa ja olo on ihan julmettoman kamala! Sisäelimiin sattuu, väsyttää, päätä särkee ja itkettää. Makrot on kohdillaan, juon paaaaljon vettä ja olen huolehtinut suolan saannista. Ruokavalio on monipuolinen (ammattilaisen kanssa tehty) ja ei lähdetty tähän ihan kylmiltään: ennen tätä varsinaista ketodieettiä vähensin 2 viikon ajan hiilareita ruokavaliosta, kuten sain ohjeeksi.

Lähteekö tää paha olo lainkaan pois?? Olen niin rajalla lopettaa tämän tähän, koska en vaan pysty. Olen tehnyt kaiken ohjeiden mukaan laskien tämä hemmetin makromatikkaa autistisella tarkkuudella. Miten pitkään pitää kestää tätä oloa, ennen kuin helpottaa? Fakta on että en haluaisi lopettaa, kun kerrankin on aloittanut - tahdonvoima silti olisi kova!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa! Ne voivat olla vieroitusoireita kun olet totuttanut elimistösi epäterveelliseen ruokaan.

Suunnanmuutos oikeaan ei varmaan koskaan toteudu kivutta, arvelen ma.

Vierailija
2/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikille sovi. Mulla on hiilarit n. 70 g päivässä, vähemmästä tulee huono olo ja unet katoaa. Elämästä pitää nauttia, myös laihdutusvaiheessa. Suosittelen että otat Atkinsin kirjan iltalukemiseksi, siinä selitetään hyvin, mistä ketoosissa ja vhh:ssa on kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. Minulla helpotti aikoinaan jo kahdessa päivässä. Olen ollut keto-vhh-linjalla jo vuosia, joten en valitettavasti enää edes muista tuosta vaiheesta mitään :)

Vierailija
4/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ketoosiin päästyäsi olosi helpottuu. Olo voi jäädä ikäväksi, jos et ketoosiin pääse. (Parempi pitää hiilarit todella minimissä ja nostaa myöhemmin sekä kokeilla omia rajoja)Voi mennä kuukausikin, että todella olet ketoosissa. Nuo 2 viikkoa jolloin vähensit hiilareita eivät minun tietojen perusteella nopeuta ketoosiin pääsyä.

Vierailija
5/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta hiilareita vähän.

Vierailija
6/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viisi päivää ja olin ketoosissa

Oli hyvä olo ja makeaa ei tehnyt enää mieli.

-25kg/6kk

Vierailija
7/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet päättänyt siihen ryhtyä niin sinnittele nyt vielä viikko ainakin, kyllä olon pitäisi helpottua pian. Ja sitten ketoosissa onkin tosi hyvä olo ja paino tippuu itsestään reipasta vauhtia. Silti en enää tuohon ryhdy kun en halua olla ilman hiilareita. Mieluummin läski. 

Vierailija
8/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut minullekaan ollenkaan. Paskaa mikä paskaa.

Vierailija
9/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sopinut mullekaan. Olo oli kamala. Vähensin hiilareita myös kahden viikon aikana, se sujui hyvin. Keto osin toisena aamuna vaan oksensin ja oli julmetun paha ja sairas olo. Jätin leikin siihen, koska en kyennyt oloni takia huolehtimaan velvollisuuksistani. Jatkoin vhh:lla, se sopii paremmin mulle

Vierailija
10/22 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutatko ja osaatko hyvin englantia? Suosittelen Noom-sovellusta! Perustuu psykologiaan ja ruuat jaetaan kolmeen kategoriaan.

Vierailija
11/22 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä syötte ketodieetillä? eikö se ole aika haitallinen ilmastolle?

https://commitment2050.fi/ketodieetti-onko-se-haitallinen-ymparistolle/

Vierailija
12/22 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nyt 3 viikko ketoa käynnissä ja olo on aivan hyvä. Pidän hiilarit alle 20g per päivä. Jaksan pitempiä aikoja syömättä ja naposteluun ei ole tarvetta.

Vierailija
13/22 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ostanut joltain julkkikselta sen ketodieetin?

Vierailija
14/22 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki sovi kaikille, ei sopinut mullekaan. Oli ihan pääsumussa, enkä pystynyt tekemään töitä. Mutta opetti hakemaan hiilarit terveellisemmistä lähteistä, kuin herkuista.

Vierailija
15/22 |
17.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto sopii joillekin, muttei kaikille. Mulla oli kamala olo ja lihoin kahdessa kuukaudessa 7 kiloa. Välimeri sopii mulle parhaiten ja sillä sain myös noi ketodieetin vahingot korjattua. Ihmisten kehot reagoivat eri tavoin eri ruokavalioihin. Tärkeintä on löytää itselle sopiva - sanoi naapuri mitä hyvänsä.

Vierailija
16/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei voi kyl olla mitenkään ilmastoystävällinen ruokvalio jos vaan tuontipekonia mätetetään

Vierailija
17/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se kestää just sen päivän 4 ja 5. Sama karsee olo tulee myös jos kalorit on alhaalla, vaikka söisi kuinka paljon hiilaria.

Vierailija
18/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keto dieettinä on huono, elämäntapana se on hyvä. T: 20v ketoa

Vierailija
19/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön reilusti kasviksia, saman verran maitotuotteita kuin ennenkin ja lihaa söin ennenkin vähän ja nykyään naudan sijasta kanaa ja kalaa.

Vierailija
20/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän outo aihe mutta paatko päivän ruoat tähän alla niin stektaan mitä siinä sit oikein syödään ja juodaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan