Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketodieetti on p---aa

apuamitateen
02.03.2021 |

Miten ihmeessä tätä oikein hehkutetaan?? Päivä 5 menossa ja olo on ihan julmettoman kamala! Sisäelimiin sattuu, väsyttää, päätä särkee ja itkettää. Makrot on kohdillaan, juon paaaaljon vettä ja olen huolehtinut suolan saannista. Ruokavalio on monipuolinen (ammattilaisen kanssa tehty) ja ei lähdetty tähän ihan kylmiltään: ennen tätä varsinaista ketodieettiä vähensin 2 viikon ajan hiilareita ruokavaliosta, kuten sain ohjeeksi.

Lähteekö tää paha olo lainkaan pois?? Olen niin rajalla lopettaa tämän tähän, koska en vaan pysty. Olen tehnyt kaiken ohjeiden mukaan laskien tämä hemmetin makromatikkaa autistisella tarkkuudella. Miten pitkään pitää kestää tätä oloa, ennen kuin helpottaa? Fakta on että en haluaisi lopettaa, kun kerrankin on aloittanut - tahdonvoima silti olisi kova!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana 2kk. Painoa tippunut todella hyvin ja olen virkeä, en tunne nälkää eikä tule nälkäkiukkuja. Päänsäryt loppui kun otin elektrolyyttijauheen käyttöön. Rakkuloiva ekseema loppui kuin seinään.

Toki kaikille ei sovi.

Vierailija
22/22 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en uskalla kokeilla kilpirauhasen vajiksen takia. Tyydyn hyväkarppaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä