Miehen fe tissi sek siin liittyen joka vaarantaa jo terveyteni, mitä tehdä?
Tutustuin kivaan mieheen tässä puolisen vuotta sitten. Aloimme tapailla lähinnä seksin merkeissä. Tykkäämme molemmat BDSM-seksistä ja minä olen meistä se alistuva. Tähän saakka ei ole ollut ongelmia, mutta nyt on. Ennen kevyt kuristaminen on ollut molemmille ok, muttei enää. Syystä että minulta leikattiin kurkunpäästä kasvain. Kohta on kipeä ja kaulaa/kurkkua ei tietenkään saisi painaa tai puristaa.
Mies lupaa aina ettei enää purista, mutta "unohtaa" kun innostuu. Jos olen esim. käsiraudoissa niin en voi estää tätä mitenkään. Enkä oikein muutenkaan kun mies painaa n.70 kiloa enemmän kuin minä.
Tästä syystä en uskalla enää harrastaa seksiä muuten paitsi niin, että olen päällä ja määrään tahdin. Mies valittaa nyt, että minusta on tullut tylsä ja tantta seksin osalta. En vaan voi ottaa riskiä kun oikeasti sattuu eikä hän usko kieltoja.
Kommentit (24)
Kierrä kaulaun ympärille pahvisuoja ja jesaria niin voitte jatkaa hommia normaalisti
Eikö se kipu oo just se juttu. Naatiskele nyt sit kunnolla
onkos tällä miehellä nahkahanskat
Mistäpäin mied on kotoisin? Kuulostaa entiseltä mieheltä jota tapailin. Jos sama niin pahenee vain.