Kestääkö helposti ruskettuva paremmin hellettä kun ns sellainen joka ei ruskistu?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei pigmentti siihen lämpötilan kestämiseen vaikuta. Tummatukkanen ei välttämättä oo kovempi saunoja ku blondi.
Sauna on eri asia kuin helle...
En tiedä. Mun iho ei pala enkä kärsi kuumuudesta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mun iho ei pala enkä kärsi kuumuudesta.
Mun palaa ja kärsin
Minä saan aurinkoihottuman, se pitää varjossa tai vaatetettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pigmentti siihen lämpötilan kestämiseen vaikuta. Tummatukkanen ei välttämättä oo kovempi saunoja ku blondi.
Sauna on eri asia kuin helle...
Sauna simuloi samaa resilienssiä mitä hellekki vaatii vielä kovemmissa lämpötiloissa
No itse olen vaaleatukkainen enkä myöskään rusketu lähes ollenkaan ja inhoan yli kaiken helteitä, vaikka olen normaalipainoinen 3-kymppinen vailla mitään sairauksia. 😅 Helteen sietokyky on minulla kyllä alhainen, pahimmillaan voi mennä yöunetkin pieleen.
Mä rusketun tosi helposti.En kestä hellettä enkä aurinkoa.Ikinä en oo ottamalla ottanut aurinkoa mutta kun pihalla vaan käy kääntymässä aurinkoisella kelillä niin rusketun.
Joillakin on vaalea iho ja tulee iholle vaan luomia, joka uurteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan aurinkoihottuman, se pitää varjossa tai vaatetettuna.
Sauna on lyhytaikainen altistus,vaikka paljon korkeamnassa lämmössä, mutta helle voi kestää viikkoja.
Ei ihan vertailukelpoista.
Olen tumma, ruskeasilmäinen ja rusketun helposti. Rakastan hellettä ja siedän sitä hyvin. Olen geeneiltäni täysin suomalainen, mutta näytän etelämaalaiselta. Ehkä näillä on jokin yhteys lämmönsietoon.