Paljonko sinulla on rahaa tilillä?
Paljonko sinulla on rahaa tilillä? Jos lasket yhteen käyttö- ja säästötilin? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (90)
En ole katsonut tilejä parin viikkoon, pitää tsekata ensin ennen kuin voin vastata.
Sellaiset 12 tuhatta. Vähän turhan paljon oikeastaan, ennemmin niitä kannattaisi sijoituksissa pitää, niitä on toki enemmänkin, mutta oon aina tykännyt pitää tilillä muutaman kuukauden nettopalkan. Ja koko ajanhan sitä lisää kertyy, mutta aina mä sitten jotain niille keksin. Keittiöremontti varmaan seuraava projekti. Tai sitten hammasremontti.
Yhteensä tileillä joku 4000-5000. Jonkin verran sijoitettuna lisäksi. Jäin työttömäksi ja nyt 36-vuotiaana opiskelen uutta ammattia.
Vierailija kirjoitti:
N. 45 000€
Oon 17v
Saako kysyä mistä olet saanut ton verran rahaa?
Mitä merkitystä sillä on, ei kerro mitään. Vain idiootti makuuttaa isompia summia miinustuottoisilla pankkitileillä Satatuhatta voi aina pitää likvidinä käteiskassana, kaikki sen yli vain tyhmyyttä ja osaamattomuutta.
Säästötilillä 19 154,03 ja käyttötilillä 1623,87.
Ikää 53 vuotta, tilillä olevien varojen lisäksi velaton ok ja 3,7 ha maata Uudellamaalla, hinnaksi arvioisin tälle n. 450 000€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 45 000€
Oon 17vSaako kysyä mistä olet saanut ton verran rahaa?
Saa toki. Ihan vanhemmilta ja isovanhemmilta, sekä sukulaisilta lahjarahoina. En ole kova käyttämään rahojani, säästän lähes kaiken tulevaisuutta varten.
ASP 20 252e
Käyttötilillä 1466e
Laskutilillä 680e
Säästötileillä 4530e
Olen 37-vuotias.
Noin 80 000€ tileillä yhteensä, ikää 32v
Pitäisi löytää taas joku hyvä sijoituskohde, koronadipissä myöhästyin sen verran, että vain 35k€ ennätin laittaa.
50k€ joutaisi sijoituksiin, 30 riittäisi hätäkassaksi.
Noin 300 000€
N56