Paljonko sinulla on rahaa tilillä?
Paljonko sinulla on rahaa tilillä? Jos lasket yhteen käyttö- ja säästötilin? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (90)
No just nyt on sellaiset 200.000 kun myin talon mutta en ole löytänyt vielä mitään ostettavaa tilalle.
6729,01 euroa. Olen työtön yh, ikää 40-v.
38000 + 20000
Sijoituksia n 90000
N62, palkkatyössä käyvä, naimisissa, kaksi aikuista lasta, aina "omat" raha, yhteiset menot puoliksi
Ei juuri mitään.
Kaikki on kiinni siinä keittokomerossa.
No hätä, koska just minua alettiin pommittamaan erinäisillä lisätöillä. Kuukauden päästä on taas 5000 e palkka.
PS. rahat ovat myös kiinni SÄHKÖAUTOILUA edistävässä firmassa.
MUAHAHAH; huonoin investointi ever!
Ei käyttötilillä kannata pitää kuin 1-2 tuhatta euroa. Osakkeisiin tai rahastoihin ylimääräiset 👍
37 000 ( käyttö ja säästötilit ), loput sijoituksissa. Osa sijoituksista tuottaa, osa ei. Osa taisi mennä lopullisesti koronassa. N 44
n. 4000 euroa
N50v, pitkäaikaistyötön
Kahdella tilillä yhteensä n. 50 000 euroa. Ikää 41 v.
Lähes kaikki kyllä lähdössä sijoituksiin pikapuoliin.
Noin 9 vuoden ajan olen saanut säästöä 1000€/vuosi.
Tulot ovat pienet mutta niin on menotkin kun yksin asun.
Noin 15 000 e. Muutaman tonnin laitan noista pian sijoituksiin, kun vaan keksin ja jaksan perehtyä minne.
n36
Yhteensä 19k€, aika monelle tilille jaettuna korvamerkittynä eri tarkoituksiin. Sijoitukset on erikseen. Ikää 50v
Jaahas, siellähän ne "varakkaat" taas aktivoituivat😉
Vierailija kirjoitti:
Paljonka Ap:lla?
Käyttötilillä n. 5 000€
Säästötilillä n. 66 000€
Sijoituksissa n. 80 000€
Varmaan yli 30 000 e. Olen melkein 50v ja vähän leväperäinen rahojeni kanssa, ei ole esim. mitään aavistusta siitä, paljonko on bonuksia tullut viime vuonna. Yritän muistaa sijoittaa, mutta 1000 e/kk on hankala saada järkevästi ja tuottavasti jonnekin ilman, että rahastonhoitaja vie roponi kuluihinsa ja suora osakeomistus taas on liian pitkäjänteistä toimintaa. Metsään voisi sijoittaa, mutta kun ei koskaan tiedä, milloin joku luonnonsuojeluhanke iskee sen lukkoon. Edellisestä luontokohtekartoituksesta opin, että ainoa järkevä ratkaisu on nopea kaiken mahdollisen puun myynti ja pikainen hakkuu ennen kuin metsänomistajana olen virallisesti tietoinen suojeluhankkeesta.