Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako muita masentava kevätaurinko? Olo surullinen,elämä ei koskaan muutu. Lumen alta paljastuu kak*aa. Plus vielä omat läskit, niin itku tulee.

Vierailija
02.03.2021 |

Pelottava kesä. Ei voi piiloutua, aurinko paistaa 24/7. Muilla ihmisellä työ, itse ikuisesti työtön ja ainoa ilo elämässä on syöminen.

Syksyllä sitä on elossa, pimeät viileät iltapäivät, tuleva joulu. Lapsetkin nauttii.
Ei ihme että keväällä tehdään eniten "niitä".

Kommentit (129)

1/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdit saada kropan kesäkuntoon!

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kauhistun niitä viime kevään ajatuksia ja LUPAUKSIA itselleni: "ensi keväänä olen hoikka ja on ihanaa mennä vaateostoksille".

En ole.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, että sinua masentaa keväisin. Silti tuossa oli jotain runollista, siis että hankien alta paljastuvat koiranläjät ja vaatteiden alta makkarat. Voisit vaikka purkaa tuntojasi kirjoittamalla?

Vierailija
4/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vielä ehdit saada kropan kesäkuntoon!

On tässä 6v yritetty :'D

Joku 33kg kesäkuntoon.

Vierailija
5/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin varmaan toi 30 kg kesäkuntoon... Siivosin tänään ja ajattelin pinnistää itseni ulos edes pienelle kävelylle. Jaksaisitko sinä, Ap?

Vierailija
6/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kevättä. Oli mikä oli. Ihanaa, kun jaksaa aamulla paremmin töihin. Pimeällä väsymys on totaalista pitkän työuran tehneellä.

Vierailija
7/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin varmaan toi 30 kg kesäkuntoon... Siivosin tänään ja ajattelin pinnistää itseni ulos edes pienelle kävelylle. Jaksaisitko sinä, Ap?

Äh, lopetin liikunnan kk sitten, kun reippaalla elämäntapamuutoksella, (tunnin lenkki 5xvko neljän kuukauden ajan

)keräsinki 4kg lisää rasvaa.

Vierailija
8/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuu on kuukausista julmin

Huhtikuu on kuukausista julmin,

se työntää sireenejä kuolleesta maasta,

sekoittaa muiston ja pyyteen,

kiihoittaa uneliaita juuria kevätsateella.

Talvi piti meidät lämpiminä,

kietomalla maan lumeen ja unohdukseen,

kätkemällä elämän hivenen kuiviin juurikyhmyihin

Vierailija
9/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan kevättä. Oli mikä oli. Ihanaa, kun jaksaa aamulla paremmin töihin. Pimeällä väsymys on totaalista pitkän työuran tehneellä.

Onnea työstä. Itse saanut palkkaa viimeksi 12v sitten. Aina vaan "valinta ei osunut sinuun"

Vierailija
10/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on niin kirkas maalis - huhtikuussa, tulee jotenkin paha mieli. Mutta menee yleensä ohi touko - tai kesäkuussa. 

Vierailija
11/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäkäyviä taas ahdistaa katsella ikkunan välityksellä sitä kevätaurinkoa, joten suosittelen syömisen sijaan, tai ainakin sen lisäksi kaikkia käväsemään kävelyllä ketkä vaan pääsee!

12/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis masentunut, jos ainoa ilosi on syöminen. Ala työstää psyykettäsi ensin ja sitten ala kiinnittämään huomiota syömiseen ja liikkumiseen. Tosin nämä kaikki linkittyvät toisiinsa, joten jos vain jaksaisit, niin liikkumalla mielialasi kohentuisi.

Työttömänä on tietenkin raskasta mutta voisitko kääntää sen tässä asiassa eduksesi? Sulla on aikaa muuttaa tapojasi ja hoitaa itseäsi. Usein ei rankan työviikon aikana tai vkonloppuna jaksaa mitään muuta kuin levätä.

Älä aseta itsellesi mitään tiukkaa aikataulua vaan asia kerrallaan. Ajattele, millaisen haluaisit elämäsi olevan 2 tai 5 vuoden kuluttua ja pyri siihen.

Pystyt kyllä, jos muutosta oikeasti haluat 😊

Vierailija
13/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhtikuu on kuukausista julmin

Huhtikuu on kuukausista julmin,

se työntää sireenejä kuolleesta maasta,

sekoittaa muiston ja pyyteen,

kiihoittaa uneliaita juuria kevätsateella.

Talvi piti meidät lämpiminä,

kietomalla maan lumeen ja unohdukseen,

kätkemällä elämän hivenen kuiviin juurikyhmyihin

Tämä on kyllä upea!

Vierailija
14/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai tehdään "mitä" ?

Vierailija
15/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt halua masentaa, mutta mullakin on noin 30 kg ylimääräistä ja mä käyn joka päivä kävelyllä enkä edes pienellä vaan kävelen ihan minimissäänkin viitisen kilometriä/kolme varttia.. 

Samat on kyllä muuten ajatukset näin keväisin, koska joka vuosi se on sama pettymys ettei edelleenkään näytä siltä miltä omana itsenään/oman elämänsä perusteella kuuluisi näyttää vaan näyttää lähinnä joltain alkoholisoituneelta sohvapotulta eikä mikään kesämekko näytä päällä nätiltä.

Mä en edes käytä alkoholia.

Vierailija
16/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä sanotaan. 

Itse en masennuksesta kärsivänä ymmärrä alkuunkaan miten valo ja lämpö voi ahdistaa :D Kun on kylmää ja pimeää ja housujen vyötärö kiristää herkuista niin kyllä välillä ajattelee "sitä" (sinua lainaten).

Kesällä herään seitsemältä, laihdun monta kiloa nesteturvotusta ja elän parasta elämääni.

Vierailija
17/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tälle, tämä aloittaa näitä samoja aloituksia joka ikinen päivä. On laihduttanut jo vuosia, painaa 100kg, kävi lenkillä ja tulos +5kg. Sitten hyväntahtoiset ihmiset neuvovat ja tämä puhuu vaan masennuksesta ja elämänsä päättämisestä, nauttii tästä huomiosta mitä annatte. Ihan joka ketjussa sama meno, mutta yhtään muutosta hän ei halua tehdä.

Vierailija
18/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä sanotaan. 

Itse en masennuksesta kärsivänä ymmärrä alkuunkaan miten valo ja lämpö voi ahdistaa :D Kun on kylmää ja pimeää ja housujen vyötärö kiristää herkuista niin kyllä välillä ajattelee "sitä" (sinua lainaten).

Kesällä herään seitsemältä, laihdun monta kiloa nesteturvotusta ja elän parasta elämääni.

Onhan sitä jonkin verran tutkittukin, että lisääntyvä valo vaikuttaa joillakin aivoissa mielialaa alentavasti. Asia ei vaan ole ihan yhtä tunnettu kuin syysmasennus. 

Vierailija
19/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi masentuisin maaliskuussa

juuri kun toivo herää

Ehkä huominen on parempi

Itseni kerään

Näen lumen sulavan

Auringon kirkkaamman

Linnutkin laulaa

Työpaikan ikkunassa taivaan sinen nään

Muistan kun ei ollut ikkunoita

Jokin on siis paremmin tänään

Ehkä tänään olen iloinen

Tai edes tyytyväinen

En minä tiedä

Jokin vaivaa mieltä

Lapsi kysyy mitä kirjoitan

En vastaa

Mennään ulos

En kirjoita enempää

Vierailija
20/129 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kevät on kamalaa aikaa.

Ei ihme että raa'an kevätauringon paisteessa tehdään eniten itsareitakin.