Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tietää asioita joita sen ei pitäisi

Vierailija
02.03.2021 |

Tämä ollut parilla lapsellani aina ja mietin miten ne voi tietää. Viimeisin tapaus oli toissapäivänä, kun lapseni totesi "äiti on ihastunut toiseen mieheen". Selitteli sitä enemmänkin ja ikinä ennen ei ole ollut tällaista. Minulla on siis mies, mutta olen tosiaan ekan kerran suhteemme aikana ihastunut nyt toiseen mieheen. Minulla ei ole suhdettä tähän kanssaan, mutta ajattelen häntä melkein koko ajan. Jostain syystä tyttöni tietää nyt, että olen ihastunut toiseen ja vielä kehen. Hän ei ole tätä miestä ikinä tavannut.

Aiemmat tietämiset olleet myös sellaisia joita olen vain ajatellut. Osa jopa tosi rajuja ajatuksiani ja sitten lapsi on ne minulle tokaissut. Esim. mietin erästä tulipaloa kerran ja kohta vieressäni istunut lapsi alkoi kuvailla sitä tulipaloa jota ajattelin. Kyseisestä tulipalosta ei tiennyt kukaan muu.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on suojukset alempana. Minunkin tyttäreni tiesi ajatukseni pienempänä, mutta nyt kouluikäisenä ei enää. 

Vierailija
2/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat herkkiä ja huomaavat kyllä vanhempiensa ihastumiset ja muut epäilyttävät jutut, ehkä paremmin kuin vanhemmat itse. Hehän tarkkailevat vanhempiaan päivittäin ja tuntevat vanhempansa tavalla, jolla kukaan muu ei voi tuntea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aapeen on ehkä syytä alkaa vähän vahtia ajatuksiaan.

Vierailija
4/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ihmisiä, jotka tietävät asioita. Se on erityiskyky.

Vierailija
5/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat eritteitäin hyviä tulkitsemaan elekieltä, he elävät sen varassa kuitenkin vuosia ennen kuin oppivat puhumaan kunnolla.

Vierailija
6/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat eritteitäin hyviä tulkitsemaan elekieltä, he elävät sen varassa kuitenkin vuosia ennen kuin oppivat puhumaan kunnolla.

Kanattaa muistaa vetää vessa, kun lapset on hyviä tulkitsemaan eritteitäkin.

Vierailija
7/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko yliluonnollisuuksiin, mutta kyllä minunkin lapseni aistii minusta kaikenlaista.

Konttailuikäisenäkin kerran kiersi sohvaa ihan tyytyväisenä, ja minulla välkähti mielessä joku kamala mediasta aikaisemmin lukemani väkivaltajuttu. Siinä samassa vauva päästi hirvittävän itkuparkaisun ja kääntyi järkyttyneenä katsomaan minua.

Vierailija
8/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsi nimeltään Damien?

Vierailija
9/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran tavannut ihmisen, satunnainen tuttavuus, ei siis varsinaisesti tuntenut minua, mutta joka tiesi minusta asioita. Jatkoi siis lauseitani, kun aloitin jotain, niin hän tiesi, mitä aion sanoa tai kertoa, tai jos jätin jotain kertomatta, ihan yksityiskohtiakin. Hän sanoi että hänellä on sellainen kyky, että asiat vain tulevat näkyviin hänelle. Oli kyllä outo kohtaaminen, mutta sen jälkeen olen uskonut, että toisilla on tuollaisia kykyjä.

Vierailija
10/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat hän, ei ne tai se.

Lapsi tietää asioita joita hänen ei pitäisi

Vierailija
11/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Täällä nyt taas pyörii näitä trolleja kuinka lapsi näkee ja kokee kaikenlaista yliluonnollista ja porukka uskoo.

Vierailija
12/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä tiettyä "telepatiaa".  Äidin ja lapsen välillä on erittäin voimakas fyysinen suhde lapsen kanssa, tämähän me kaikki tiedämme.

Mutta joillakin on myös hyvin syvä henkinen suhde.  Se tuntuu aivan käsittämättömältä, mutta kyllä tuollainen on mahdollista.

Ap:n tarinaa en usko.

Vierailija
13/13 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat hän, ei ne tai se.

Lapsi tietää asioita joita hänen ei pitäisi

Kyl kyl, mutta tuo on vieraiden kielten vaikutusta eikä ole oikein koskaan juurtunut suomalaiseen mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme