Aijai nyt sitten treenattu syöty suihkussa käyty ja sitten se paras osuus eli kahvi 😅
Mites te muut järkevät mitä olette puuhastelleet, trollit ja muut inkkelit ei kiinnosta 😅😅
Kommentit (13)
Pesin pyykkiä, kävin kaupassa ja teen ruokaa.
Pilkku ois kiva ylläri. Tai mistä mä tiedän, ehkä ap tosiaan syö suihkussa.
Kuulostaa erikoiselta, että söisi suihkussa, mutta kukin tyylillään. Missä sinä sitten kävit vielä lisäksi?
Ap:lla on vielä välimerkkien käyttö opettelematta.
Luettelossa pitäisi käyttää pilkkua.
Minkä treenatun muuten söit suihkussa?
Näin sitä ihmisen on mahdollista nauttia elämän pienistä asioista ja olla ihan tyytyväinen liiemmin masistelematta
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa erikoiselta, että söisi suihkussa, mutta kukin tyylillään. Missä sinä sitten kävit vielä lisäksi?
Kiireinen kaveri kun pitää suihkussa syödä. Mulla taitaa olla päivän neljäs kahvimuki. Aina menee iso kuppi kahvia. Muuten en ole tehnyt mitään mainitsemisen arvoista. Ruokakin oli valmiina kun melkein aina tulee kaksi annosta kun tekee ruokaa. Eilen tein niin tänään ei tartte tehdä mitään jos ei halua. Enskaa pitää tietenkin kuunnella.
Ai mun aloitus seilaa vielä täällä 😅😅 huomatkaa miten tähänki tulee inkkelit ja kotimammat vääntämää jostai pilkun käytöstä 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Näin sitä ihmisen on mahdollista nauttia elämän pienistä asioista ja olla ihan tyytyväinen liiemmin masistelematta
Juuri näin 💪
Vierailija kirjoitti:
Ai mun aloitus seilaa vielä täällä 😅😅 huomatkaa miten tähänki tulee inkkelit ja kotimammat vääntämää jostai pilkun käytöstä 😅😅
Pilkun käyttö on sellaista sivistystä, siis jos sen osaa.
Ja siitä on se hyöty että tekstiä voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilkun käyttö on sellaista sivistystä, siis jos sen osaa.
Ja siitä on se hyöty että tekstiä voi ymmärtää.
😅😅 inkkeli tai palstamamma neuvomassa sivistyksestä
jep