Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskonnon aiheinen keskustelu official

Vierailija
02.03.2021 |

Hei! Aloitin viime kuun lopussa Raamatun lukemisen, ja aijon lukea sen kannesta kanteen.

Muutamat kohdat tosin olen skipannut, sillä joissakin kohdissa toistetaan samaa levyä tai esimerkiksi sukuluoettekot joita en jaksa ihan kokokaan lukea... Keille tulivat ketkä, ja ketkä tulivat näille kaikille ym.

Itse suhtaudun ehkä vähän kriittisesti "ihme tekoihin", ja siihen luomiskertomukseen, koska mielestäni tiede on pystynyt siitä tarkemmin selittää tapahtumat ja ajankohdat. Ja jotenkin kumlastuttaa miksei siinä suoraan puhuta mistään dinosauruksista, vaikka niitä on löydetty ja tutkittu. Eikai myöskään ihminenkään tosta vaan tänne ilmestynyt?
Kyllä mä silti uskon Jumalaan, vaikka en sellainen "jeesustelija" olekkaan.
Koen, että tällä uskonnolla on muutenkin iso merkitys kaikille jo vain sen takia, että tää on kuitenkin suurin uskonto joten luulisi ettei puheet Jumalasta, Jeesuksesta ym ole ihan väriteltyi.

Oon jopa harkinnut ottavani mun niskaan pienen ristin, koska ainakin sillä ois merkitys. Se merkitys ois se, että mä haluun uskoo Jumalaan ja levittää hänen sanaansa, ja yrittää jopa saada "uskonnottomia" kääntymään.
Ajattelen siitä silti, että Jumalan tehtävä siinä on silti valaista kyseiset henkilöt huomaamaan hänet ja hänen valo.

Oli miten oli, ois kiva muisten uskovaisten ja Raamatun lukijoiden näkemyksiä kuulla asiasta, ja keskustella siitä!

Myös buddhhaa ym uskontoa harjoittavat saavat tulla tähän keskusteluun puhumaan omista uskonnoistaan, näkemyksistään niitä kohtaan, kuinka paljon uskotte ja noudatatte kaikkia esim. Koraanin juttuja ym.
Ois todella mielenkiintoista kuulla, jos viitsitte vaan tulla kertoo ja puhuu niistä! :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sukuluettelot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla