Naisten lelut ja miehet
Alkaa jo pikku hiljaa vituttamaan kun joka tuutissa mainostetaan jos jonkinlaista seksilelua naisille joka takaa orgasmin sekunneissa. Eikö tavallinen seksi enää riitä? Varmasti monelle miehelle tämä aiheuttaa epävarmuutta yms. Tuskin naisetkaan pitäisivät siitä, että kesken seksin mies kantaisi kaapista Barbaran ja fleshlightin ja alkaisi pumppailemaan niitä.
Kommentit (43)
42v vaimoni ei omistanut ainuttakaan seksilelua ennenkuin minä ostin hänelle g-piste vibran ja jelly dildon 1,5v sitten. Oma motivaatio oli tietenkin, haave päästä näkemään vaimo dildo dildottanassa itseään tai ainakin mukaan esileikkiin. Vaimo ei varsinaisesti innostunut ja oli aluksi sitä mieltä että jellyn voisi ainakin palauttaa.
Kerran sain otettua dildon mukaan seksiin ”pitäähän näitä kokeilla” mutta sen jälkeen ei niitä ole sängyssä näkynyt.
Aiemmin kun yritin saada sängyssä vaimoa näyttämään miten masturboi, mutta sanoi ettei tykkää tehdä sitä sormilla. (Siitä se idea ostaa dildo lähti) Kun yritin kysellä että miten sen sitten tekee, niin ei halunnut vastata.
Vaimo pitää itseään estottomana seksin suhteen, mutta sängyssä haluaa että vain mies koskee häntä.
Sen sijaan että miehet itkisivät foorumeilla naisten seksileluista, niin heidän pitäis ostaa niitä omilla naisilleen. Mitä enemmän nainen saa orgasmeja sitä enemmän hän myös haluaa seksiä miehen kanssa.
Jos mies ajattelee itsensä kautta ettei tee ehkä mieli seksiä illalla jos on päivällä jo pari kertaa runkannut, niin naisten tapauksessa se että nainen on jo Joutunut pari kertaa runkkaamaan tarkoittaa että kotona odottaa himokas nainen.
Vierailija kirjoitti:
42v vaimoni ei omistanut ainuttakaan seksilelua ennenkuin minä ostin hänelle g-piste vibran ja jelly dildon 1,5v sitten. Oma motivaatio oli tietenkin, haave päästä näkemään vaimo dildo dildottanassa itseään tai ainakin mukaan esileikkiin. Vaimo ei varsinaisesti innostunut ja oli aluksi sitä mieltä että jellyn voisi ainakin palauttaa.
Kerran sain otettua dildon mukaan seksiin ”pitäähän näitä kokeilla” mutta sen jälkeen ei niitä ole sängyssä näkynyt.
Aiemmin kun yritin saada sängyssä vaimoa näyttämään miten masturboi, mutta sanoi ettei tykkää tehdä sitä sormilla. (Siitä se idea ostaa dildo lähti) Kun yritin kysellä että miten sen sitten tekee, niin ei halunnut vastata.
Vaimo pitää itseään estottomana seksin suhteen, mutta sängyssä haluaa että vain mies koskee häntä.
Sen sijaan että miehet itkisivät foorumeilla naisten seksileluista, niin heidän pitäis ostaa niitä omilla naisilleen. Mitä enemmän nainen saa orgasmeja sitä enemmän hän myös haluaa seksiä miehen kanssa.
Jos mies ajattelee itsensä kautta ettei tee ehkä mieli seksiä illalla jos on päivällä jo pari kertaa runkannut, niin naisten tapauksessa se että nainen on jo Joutunut pari kertaa runkkaamaan tarkoittaa että kotona odottaa himokas nainen.
Ompa sentään mies tajunnut asian ytimen!!
Meillä se olen kyllä minä, vaimo, joka halunnut leluja. Ja Se Fat boy hankittu viikko sitten, mutta ainakun aletaan hommiin, niin kas, ei sitä kerkiä pukemaan..no nyt mies sanoi tänään (kun taas piti mutta kuinkas kävikään..hups) että aamulla et päästä lähellekään sitä munaa, ennenkuin laitetaan ja kokeillaan sitä. Muitakin leluja on, mutta ei ne oikein meill ole natsannut. Miehen sormet ja kieli ja kalu, ne nyt vaan ovat niin hyvät välineet ettei mitään.
Mutta, en minäkään itse itseäni koske , toisen arvaamaton kosketus on 1000 kertaa kiihottavampi! Se on miehen tehtävä hyväillä naistaan.
No kyllä minä ainakin eilen vibrasin vaimoani sohvalla, ennenkuin siirryimme makkariin, jossa kiinnitin hänen kätensä sängyn päätyyn ja jalat levälleen. Sen jälkeen dildotin ja vibrasin häntä noin 15min (2 orgasmia) ennenkuin panin. Minusta lelujen käyttö on erittäin kiihottavaa.