Mitä suolaista piirakkaa tarjoaisit vieraille?
Mikä on lempi suolainen piirakkasi, jota tykkäät tarjota vieraille ja josta olet saanut kehuja? :)
Kommentit (23)
Juustopekonipiirakka tai kasvis-fetapiirakka.
En tee itse. Mutta olen kylässä syönyt hyvää kinkku ja paprikapiirakkaa.
Kyllähän se tuo pimppa ois jota tarjoilen valikoiduille miesvieraille.
Parsakaali-pekonipiiras on oikeasti hyvää. Klassisesti itse tekemäni kanapiiras (broiskua isoina paloina, paprikaa, sipulia, valkosipulia, oliiveja) on tosi hyvää, kuorrutus vielä homiksella. ;)
Porkkanainen pohja on yksi suosikkejani ja täytteet voikin sitten laittaa oman mieltymyksen mukaan. Porkkana tuo pohaan vähän mehevyyttä.
Kasvis-pekoni on yksi ikisuosikki ja kinkku tai savulohi quiche
Sienipiirakkaa, palvikinkulla, jos vieraat syövät lihaa.
Kevät tulee, nokkosfetapiirakkaa laitan heti, kun nokkosia taas saa.
Bravuurini on kinkkupiirakka. Toinen on voitaikinakuoreen tehty jauhelihapiirakka, jossa on täytteessä myös tuorejuustoa ja paprikaa.
Kolmas suosikkini on pienet kasvispiirakat, mutta siinä on suurempi työ. Taikina on hiivalla kohotettu ja täytteeseen raastetaan eri kasviksia. Täyte paistetaan pannulla. Taikinasta pyöritetään sämpylöitä, joiden keskelle painetaan lasilla kolo täytettä varten.
Vierailija kirjoitti:
Bravuurini on kinkkupiirakka. Toinen on voitaikinakuoreen tehty jauhelihapiirakka, jossa on täytteessä myös tuorejuustoa ja paprikaa.
Kolmas suosikkini on pienet kasvispiirakat, mutta siinä on suurempi työ. Taikina on hiivalla kohotettu ja täytteeseen raastetaan eri kasviksia. Täyte paistetaan pannulla. Taikinasta pyöritetään sämpylöitä, joiden keskelle painetaan lasilla kolo täytettä varten.
Millä reseptillä kinkkupiirakkasi teet?
Miten täällä on näin pimeitä vastauksia aivan asialliseen kysymykseen? Kootkaa itsenne, ihmiset, ja yrittäkää käyttäytyä!
Vastaukseksi kysymykseen: suosittelen savuporopiirakkaa Kinuskikissan sivuilta! Melko tuhtia, joten kaveriksi ehkä jotain salaattia tms. kevyempää?
Lohipiirakkaa on vaikea pilata ja on aina maistunut vieraille :)
Sipulipiirakkaa on itse pitänyt kokeilla. Edullinen ja varmasti hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on näin pimeitä vastauksia aivan asialliseen kysymykseen? Kootkaa itsenne, ihmiset, ja yrittäkää käyttäytyä!
Vastaukseksi kysymykseen: suosittelen savuporopiirakkaa Kinuskikissan sivuilta! Melko tuhtia, joten kaveriksi ehkä jotain salaattia tms. kevyempää?
Koska jonnet ovat mielestään hauskoja.
Vierailija kirjoitti:
Sipulipiirakkaa on itse pitänyt kokeilla. Edullinen ja varmasti hyvää.
Tämä alkoi kiinnostaa :)
Korvavahapiiras. Loistavan makuinen, aina tulee kehut.