Voiko varattuun rakastumisesta seurata mitään hyvää?
Olen ihastunut varattuun mieheen, ja mies minuun. Mies aloitti eroprosessin vaimostaan ennen kuin tapasi minut, mutta palasi vaimonsa luo, koska heillä on lapsia ja ajattelivat vielä yrittää.
En tietenkään halua seisoa tuon yrittämisen tiellä, ja todella toivon, että he onnistuisivat, mutta samalla ikävöin miestä. Ristiriitaisia tunteita.
Voiko tästä tulla mitään muuta kuin mielipahaa? Vaimo ei tiedä minusta. Tavatessamme he eivät käytännössä olleet yhdessä, joten pettämistä ei ole tapahtunut. Emme ole muutenkaan ylittäneet mitään rajoja tämän tilanteen ollessa epäselvä.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei tule mielipahaa. Hän on voittaja keississä. .Sinä jäät lehdelle soittelemaan unohdettuna. Aikasi elättelet haaveita päässäsi, masennut ja menetät itseluottamuksesi.
Miksi pitää olla noin ilkeä?
Lähtökohtaisesti otsikon tilanteesta voi, mutta tuollaisesta arpomisesta ei.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti otsikon tilanteesta voi, mutta tuollaisesta arpomisesta ei.
Näin, jos miehestä sinuun olisi rakastumaan, hän ei olisi palannut vaimon luo. Voihan toki palata luoksesi jos vaimo hänet jättää, mutta tällöinkin olet korkeintaan toiseksi paras vaihtoehto
Jos rikkoo toisen aviosuhteen tai minkä tahansa seurustelusuhteen, ansaitsee osansa. Mies halveksii käytettyjä nai sia ja vaimonsa sydmen murskatessa halveksii sinuakin. Liittoon ei sekaannuta.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle ei tule mielipahaa. Hän on voittaja keississä. .Sinä jäät lehdelle soittelemaan unohdettuna. Aikasi elättelet haaveita päässäsi, masennut ja menetät itseluottamuksesi.
Aijaa. Meillä kävi juuri päinvastoin. Nainen sai salasuhteesta niin paljon positiivisia kokemuksia, että hän päätti hylätä poikaystävänsä ja vaihtaa parempaan.
Varattu mies kelpaa vain hetken huviksi (seksin harrastaminen). Naisen täytyy vain ymmärtää tämä ja ottaa varatusta miehestä kaikki hyöty irti. Seksiä, ravintolavierailuita, lahjoja, hotelliöitä, salaisia lomaviikonloppuja.
Ei voi seurata mitään hyvää.
Minä olin tuon miehen tilanteessa, varattu (nainen) mutta kiinnostuin sinkusta. Ennakkoasetelma olisi se että valitsen jomman kumman ja toisesta tulee vihainen ja katkera tyyppi. Homma ei mennyt niin. Tuo sinkku valitsi täysin puun takaa toisen naisen. Ja kun olen kuitenkin varattu niin ilmeisesti ajatteli ettei ole minulle tilivelvollinen valinnastaan, katosi vain vain tyystin. Nyt olen siis suhteessa mutta sydämeni on särkynyt toisen miehen takia. En suosittele.
Hyvin tuo juttu ei tule päättymään. Paras jos vain lopetat koko homman ja etsit jotain parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla noin ilkeä?
Ei ole ilkeyttä. Mieti, kuka se ilkeä onkaan.
Näin se vaan menee usein. Hetken hurma ja seikkailu. Naisille uppoaa halvat selitykset. Miesten maailma on toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos rikkoo toisen aviosuhteen tai minkä tahansa seurustelusuhteen, ansaitsee osansa. Mies halveksii käytettyjä nai sia ja vaimonsa sydmen murskatessa halveksii sinuakin. Liittoon ei sekaannuta.
Ei liittoa voi oikeasti rikkoa kuin liitossa itse olevat.
Voi siitä seurata esimerkiksi suuri elämänmuutos, jonka tuloksena on onnellinen ja umpirakastunut pariskunta. Mikään avioliitto ei nimittäin ole kiveen kirjoitettu juttu:)
Kysy siltä vaimolta. Jos se sanoo, että ok, niin sitten siitä voi seurata hyvää. En tietty tiedä oletko valmis jakamaan miehen useamman kanssa. Tai siis olet kun nytkin ihastuit varattuun.
Ei voi. Rakastettu on kaikki ,rakastaja pelkkä huntu.Sinä häviät,jos alat varatun miehen kanssa suhteeseen.Sinä kärsit,hän nautii vain hetken huuma kanssasi.Mutta hänelle et koskaan ole numero 1. perhe on aina numero 1.Ei jätä vaimoa,ei perhettä. He saavat lomat arjen , juhlapyhät,lahjat,mies nukuu vaimonsa vieressä joka yö. Sinä yksin aina!Sillä olet vain pelkkä huntu,jonka kanssa leikitään ja käytetään seksuaalisesti hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi siitä seurata esimerkiksi suuri elämänmuutos, jonka tuloksena on onnellinen ja umpirakastunut pariskunta. Mikään avioliitto ei nimittäin ole kiveen kirjoitettu juttu:)
Välillä tuntuu, että avioliitto on laiskoille. On helppo tuuduttautua kumppanuuteen ja turvaan, vaikka elämän rakkaus olisi tarjolla. Mutta ei "kun olen luvannut ja hampaan irvessä aion olla säädyllinen ja kunnollinen, piilota tunteeni, tyydyn osaani, koska olen luvannut..."
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään petoksella alkanut suhde :) vaihto tapahtuu jo vanhasta muistista.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Rakastettu on kaikki ,rakastaja pelkkä huntu.Sinä häviät,jos alat varatun miehen kanssa suhteeseen.Sinä kärsit,hän nautii vain hetken huuma kanssasi.Mutta hänelle et koskaan ole numero 1. perhe on aina numero 1.Ei jätä vaimoa,ei perhettä. He saavat lomat arjen , juhlapyhät,lahjat,mies nukuu vaimonsa vieressä joka yö. Sinä yksin aina!Sillä olet vain pelkkä huntu,jonka kanssa leikitään ja käytetään seksuaalisesti hyväksi.
Siis ööööh, puhutko omasta kokemuksestasi vai mistä? Koska jokainen tapaus on erilainen. Esimerkiksi mun rakas mies eli rakkaudettomassa liitossa, joten mun tultua hänen elämäänsä päädyimme tosi nopeasti yhteen. Haluan antaa hänelle nyt juuri sitä, mistä hän jäi pitkään paitsi, eli rakkautta:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu, että avioliitto on laiskoille. On helppo tuuduttautua kumppanuuteen ja turvaan, vaikka elämän rakkaus olisi tarjolla. Mutta ei "kun olen luvannut ja hampaan irvessä aion olla säädyllinen ja kunnollinen, piilota tunteeni, tyydyn osaani, koska olen luvannut..."
Katkeraa, katkeraa. Se on varattua havittelevan osa.
Vierailija kirjoitti:
Voi seurata. T. Se entinen toinen nainen, nykyinen toinen vaimo.
Ja pian jätetty ja petetty toinen vaimo. Tiikeri ei pääse raidoistaan.