Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen puliakan näköinen. Miten muuttuisin nätimmäksi?

Vierailija
01.03.2021 |

Olen siis itse se puliakan näköinen 30+ nainen: naamani punoittaa ja kiiltelee helposti, finnejä pukkaa, hiukseni sekä rasvoittuvat että takkuuntuvat helposti, piirteet ovat epäsuhtaiset ja epäsymmetriset sekä hieman karkeat, hoikassa kropassani on joitain ihme pahkuroita (lähinnä reisissä), jotka saavat aikaan sen, että vaatteet eivät istu kunnolla. Näytän hoikimmillani narkomaanilta ja normaalipainoisena juopolta, vaikka en ole koskaan käyttänyt mitään päihteitä. Mikä avuksi?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut maltilliset silarit voisivat sopia sinulle ja tuoda naisellisuutta.

Kasvojen muotoa saa muutettua poskitäytteillä, botoxilla ja mesolangoilla. Pysyviä ne muutokset ei kyllä ole.

Voisi riittää kun käytät hyvää ihon virheet peittävää cc-voidetta ja pigmentoit kulmat ja silmänrajaukset.

Iloinen mieli ja hymy myös tekee paljon.

Vierailija
22/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonit kuriin ruokavaliolla, niin iho paranee ja rasvoittuminen vähenee. Ihonhoitorutiini kuntoon. Harjaa hiukset joka päivä, opettele pari simppeliä kampausta. Harrastaa liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, käy salilla nostelemassa painoja, niin saat muotoja oikeisiin kohtiin. Opettele meikkaamaan Youtuben avulla, niin voit piilottaa virheitä ja korostaa hyviä puolia. Valitettavasti ilman työtä ei tapahdu mitään.

Normaali salitreeni ei oikein erotu kropassani ja liian timminä alankin sitten näyttää narkomaanilta ruman ja luisevan naamani vuoksi. Meikkaan välillä, mutta piirteeni ovat niin vahvat, että en saa meikillä piilotettua rumia piirteitäni mitenkään. En osaa kyllä hiuksiani laittaa muuten kuin poninhännälle ja letille.

T. Ap

Eli mitään et voi tehdä. Ok. Peli on siis menetetty. Oletko muuten sattumoisin etsimässä itsellesi vanhempaa naisystävää, johon haluat tehdä vaikutuksen?

Damn sure....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samantyyppinen ongelma. En sanoisi näyttäväni pultsarilta, mutta iän myötä minusta on tullut jotenkin räjähtäneen näköinen. Vaikka yritän olla huoliteltu, niin silti onnistun aina näyttämään hieman nuhjuiselta. En yksinkertaisesti saa itsestäni sellaista siistin ja huolitellun näköistä, vaikka kuinka yrittäisin, niin aina olen jotenkin rönttän tönttä.

Eikä tosiaan ole alkoholista tai muista päihteistä kyse, niitä en ole ikinä käyttänyt. En myöskään tupakoi.

Vierailija
24/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta jos kerran olet pullukka.

Vierailija
25/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin ainakin kunnon leikkaus ja väri.

Käy kosmetologilla tarkistuttamassa ihosi.

Siellä kyllä tyrkyttävät omia tuotteita...

Ota kulmiin ja ripsiin kestovärjäys ja ripsiin kestotaivutus.

Tsekkaa vaatteesi. Kaikki vanhat ja kulahtaneet kierrätykseen ja hommaa muutama kiva asukokonaisuus.

Vierailija
26/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy verikokeissa. Minullakin oli turpea naama ja verikokeessa kävi ilmi että johtui lievästä munuaisten vajaatoiminnasta. Muutin ruokavalioa siihen sopivammaksi ja näytän nyt paljon paremmalta.

Hmm, täytyykin tuo tarkistaa. Mulla voi olla joitain lieviä terveysongelmia useampikin liittyen ihan peruselintoimintoihin, kuten juuri munuaiset, sydän, keuhkotkin.

T. Ap

Vierailija
27/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ihosi kuntoon.

Sen jälkeen ihonhoitorutiinit käyttöön.

Harva on luonnonkaunis joten pakko tehdä töitä itsensä vuoksi.

Vierailija
28/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hormonit kuriin ruokavaliolla, niin iho paranee ja rasvoittuminen vähenee. Ihonhoitorutiini kuntoon. Harjaa hiukset joka päivä, opettele pari simppeliä kampausta. Harrastaa liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, käy salilla nostelemassa painoja, niin saat muotoja oikeisiin kohtiin. Opettele meikkaamaan Youtuben avulla, niin voit piilottaa virheitä ja korostaa hyviä puolia. Valitettavasti ilman työtä ei tapahdu mitään.

Normaali salitreeni ei oikein erotu kropassani ja liian timminä alankin sitten näyttää narkomaanilta ruman ja luisevan naamani vuoksi. Meikkaan välillä, mutta piirteeni ovat niin vahvat, että en saa meikillä piilotettua rumia piirteitäni mitenkään. En osaa kyllä hiuksiani laittaa muuten kuin poninhännälle ja letille.

T. Ap

Eli mitään et voi tehdä. Ok. Peli on siis menetetty. Oletko muuten sattumoisin etsimässä itsellesi vanhempaa naisystävää, johon haluat tehdä vaikutuksen?

Mistä tuollaista sait mieleesi? Aion tässä elellä sinkkuna lopun elämäni. Olen liian ruma parisuhteeseen, eivätkö miehet minusta välitä. Parempi myöntää tosiseikat ja etsiä onnea muista asioista.

T. Ap

Vierailija
29/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihokuorinta ja rasvaaminen. Ihan kotonakin pystyy tekemään tököttejä. Googleta ihonkuorinta ja hoito kotona edullisesti.

Mä ostan kaakaota (aitoa), kahvia ja erilaisia tarjouksessa olevia hedelmiä. Teepurujakin voi käyttää.

Vierailija
30/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ap korkki kiinni.

Ap:han sanoi, ettei juopottele eikä ole koskaan käyttänyt mitään päihteitä.

Vierailija
31/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta voisin samaistua. Minulla on couperosa-iho ja lisäksi naama turpoaa esim.helteellä.

Eli naamani on punainen ja pöhötyksissä. Lisäksi minulla on aina ollut syvät nasolabiaalit. Silmäni ovat pienet.

Ylähuuli on kapeampi kuin Anneli Jäätteenmäellä. 

Tarvitsen erittäin paljon meikkiä ja lisäksi hatun, jossa on harso, että voisin liikkua ihmisten ilmoilla.

Ymmärrän sinua, ap. Ehkä meikillä ja hiuksia laittamalla voisit kuitenkin vähän parantaa ulkonäköäsi. 

Ei ole myöhäistä opetella.

T. Kohtalotoveri

Vierailija
32/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Lopeta pulituurin juominen.

Rappioalkoholistit tapasivat erottaa liuoksesta sellakan käyttääkseen spriitä päihteenä. Pulituuriin liuotettiin suolaa, pulloa ravistettiin, ja näin lakka putosi sakkana pohjalle, jättäen juomakelpoisen pirtun pintaan. Sellakan spriistä erotteluun käytettiin myöhemmin myös hiilihapotettuja virvoitusjuomia. Tästä tavasta sai alkunsa nimitys "puliukko", vaikka pulituurin käyttö olikin muihin korvikealkoholeihin verrattuna vähäistä.

Kunhan noitten aineiden käyttämisen lopetat, niin sinullakin on mahdollisuus joltisenkaltaiseen, ehkä kauniimpaan, loppuelämään.

Kannattaisi itse lopettaa sen käyttö mitä sitten ikinä käytätkään. Oot niin tillintallin, ettet osaa edes alotusta lukea ja silti tulet kirjoittamaan kilometrin avautumisen.

Vierailija
33/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmäiseksi, onko tämä oma käsityksesi vai kuvailisiko paras ystäväsi sinua samoin? 

Ja toinen, paljonko rahaa voit käyttää?

Muutama ehdotuskin minulla on. Jos finnit ovat edelleen ongelma kannattaa suunnata suosiolla ihotautilääkärille ja kokeilla lääkekuuri. Sen lisäksi ihon hyvä hoito, ruokavalio ja juomana runsaasti vettä. 

Hiuksiin minun kokemuksen mukaan tehoaa vain peseminen ja hyvä hoito. Kuivashampoota niinä päivinä kun et ehdi pestä tukkaa. 

Jos et vielä harrasta liikuntaa, suosittelen vahvasti etsimään mieleisen lajin. Kun keho tuo elämään iloa ja kivoja kokemuksia liikunnan kautta, sen alkaa nähdä eri tavalla, myönteisemmässä valossa. 

Vierailija
34/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samantyyppinen ongelma. En sanoisi näyttäväni pultsarilta, mutta iän myötä minusta on tullut jotenkin räjähtäneen näköinen. Vaikka yritän olla huoliteltu, niin silti onnistun aina näyttämään hieman nuhjuiselta. En yksinkertaisesti saa itsestäni sellaista siistin ja huolitellun näköistä, vaikka kuinka yrittäisin, niin aina olen jotenkin rönttän tönttä.

Eikä tosiaan ole alkoholista tai muista päihteistä kyse, niitä en ole ikinä käyttänyt. En myöskään tupakoi.

Sama täällä! En edes nuorena onnistunut näyttämään siistiltä ja nätiltä.

N 55-vuotias.

Vierailija
35/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

Rappioalkoholistit tapasivat erottaa liuoksesta sellakan käyttääkseen spriitä päihteenä. Pulituuriin liuotettiin suolaa, pulloa ravistettiin, ja näin lakka putosi sakkana pohjalle, jättäen juomakelpoisen pirtun pintaan. Sellakan spriistä erotteluun käytettiin myöhemmin myös hiilihapotettuja virvoitusjuomia. Tästä tavasta sai alkunsa nimitys "puliukko", vaikka pulituurin käyttö olikin muihin korvikealkoholeihin verrattuna vähäistä.

Kunhan noitten aineiden käyttämisen lopetat, niin sinullakin on mahdollisuus joltisenkaltaiseen, ehkä kauniimpaan, loppuelämään.

Kannattaisi itse lopettaa sen käyttö mitä sitten ikinä käytätkään. Oot niin tillintallin, ettet osaa edes alotusta lukea ja silti tulet kirjoittamaan kilometrin avautumisen.

😓😢😢😪😪

Vierailija
36/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emma K. kirjoitti:

😢😢😪😪

Vierailija
37/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää kaljan pois

jättää tupakin pois

jättää rasvaruuat pois

jättää sokurin pois

😐

Vierailija
38/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihokuorinta ja rasvaaminen. Ihan kotonakin pystyy tekemään tököttejä. Googleta ihonkuorinta ja hoito kotona edullisesti.

Mä ostan kaakaota (aitoa), kahvia ja erilaisia tarjouksessa olevia hedelmiä. Teepurujakin voi käyttää.

Ei todellakaan mitään rakeisia kuorintoja herkälle ja couperoottiselle iholle! Happo- tai entsyymikuorinta, eikä sitäkään liian usein. Mutta ap:lla on koko ihonhoito niin pielessä, ettei sitä kuorinta pelasta.

Vierailija
39/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silarit, botoxit ja nenäleikkaus piristää kummasti. 

Nuo + iholle joku väriä tasoittava laserkäsittely, niin olisin kieltämättä normaalin kansalaisen näköinen.

T. Ap

Raikas kukkien tuoksuinen vienosti Itsestään ruskettava kasvovoide on hyvä valjunaamalle.

Itse suosin St. Tropezin sef tan puritya, antaa luonnollisen kauniin värin kasvoille.

Vierailija
40/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

rynde rymytintti kirjoitti:

jättää kaljan pois

jättää tupakin pois

jättää rasvaruuat pois

jättää sokurin pois

😐

Jo toinen lukutaidoton! 😣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi