Kehtaisitko käydä krapulassa kaupassa ostoksilla
Tekisi hirveästi mieli mättöruokaa, mutta en taida kehdata käydä kaupassa.
Kommentit (17)
Siellä niitä on muitakin krapulaisia aamulla kaupassa.
No kehtaisin jos kunto kestäis käydä. On vaan niin kaukana ettei tuu lähdettyä ihan vähällä.
Pahemmat juopot on jo ravintolan aulabaarissa.
Krapulaiset taitaa olla aamun hiljainen enemmistö kaupoissa.
Käy suihkussa. Vanhan viinan haju sunnuntaiaamulla on pienempi paha kuin uuden.
Jos kehtaa juodakin, kai kehtaa käydä kaupassakin.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän osa työssä käyvistä juopoista varmasti on. Työttömät juopot eivät baareissa käy, sillä heillä ei ole varaa.
Kysymys kuuluu, kehtaisiko sunnuntaina ilman krapulaa käydä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellähän osa työssä käyvistä juopoista varmasti on. Työttömät juopot eivät baareissa käy, sillä heillä ei ole varaa.
Et ole sitten pahemmin baareissa käynyt. Miksihän Helsingissäkin on lukuisa alan miesten mestoja, jotka aukeaa klo 9 jokaikinen päivä, myös arkisin.
Miksen kehtaisi? On siellä moni muukin darrassa.
En ainakaan minä kehtaisi käydä missään krapulassa kaupassa. Sen verran pitää olla rahaa ettei sinne yksinkertaisesti krapulassa mennä. Nyt kohta suihkuun ja ostamaan jotain ruokaa. Pari avaamatonta kossupulloa on vielä pöydällä ja hyvään alkuun on päästy. Kossulla luonnollisesti. Ja painan n. 61 kg ja olen 180 cm (tasan pitkä). Ehkä ne viimevuotiset syöpähoidot jotka veivät 10 kg painosta pois vaikuttavat. Koskaan en ole painanut yli 72 kg.
Olen käynyt krapulassa kaupassa tiistaiaamuna ostamassa 18-packin olutta ja paketin ruisleipää.
Just kävin hakemassa tasoittavaa ja uuteen nousuun. Parit mikropitsat otin kans matkaan.