Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen puliakan näköinen. Miten muuttuisin nätimmäksi?

Vierailija
01.03.2021 |

Olen siis itse se puliakan näköinen 30+ nainen: naamani punoittaa ja kiiltelee helposti, finnejä pukkaa, hiukseni sekä rasvoittuvat että takkuuntuvat helposti, piirteet ovat epäsuhtaiset ja epäsymmetriset sekä hieman karkeat, hoikassa kropassani on joitain ihme pahkuroita (lähinnä reisissä), jotka saavat aikaan sen, että vaatteet eivät istu kunnolla. Näytän hoikimmillani narkomaanilta ja normaalipainoisena juopolta, vaikka en ole koskaan käyttänyt mitään päihteitä. Mikä avuksi?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän sokeria ja maitotuotteita ja enemmän vettä niin ainakin punoitus ja finnit vähenee.

Vierailija
2/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelmat

mies53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää liikuntaa. Myös lihaskuntotreeniä.

Pois sokeri, höttövehnä ja maitotuotteet jos eivät sovi.

Juo enemmän vettä.

Vierailija
4/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa lähipiirille viinaa, niin kaunistut heidän silmissään.

Vierailija
5/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen virastotyöntekijä. Vaihda ulkotöihin.

Vierailija
6/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hoidat ihoasi?

Vierailija
7/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ap korkki kiinni.

Vierailija
8/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään jos et tee täyskäännöstä elintapojesi suhteen. Ja pysy niissä.

Vierailija
9/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit kuriin ruokavaliolla, niin iho paranee ja rasvoittuminen vähenee. Ihonhoitorutiini kuntoon. Harjaa hiukset joka päivä, opettele pari simppeliä kampausta. Harrastaa liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, käy salilla nostelemassa painoja, niin saat muotoja oikeisiin kohtiin. Opettele meikkaamaan Youtuben avulla, niin voit piilottaa virheitä ja korostaa hyviä puolia. Valitettavasti ilman työtä ei tapahdu mitään.

Vierailija
10/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Syön terveellistä perusruokaa ja olen hoikka. Joskus syön karkkia. Välipaloina syön puuroa tai proteiinijuomaa. Liikun vain arkiliikunnan verran tosin. Viimeksi nautin alkoholia vuonna 2018 eräissä pikkujoulujuhlissa ja hyvin maltillisesti silloinkin. En tupakoi. Mulla on vain huonot geenit ja olen ruma. Miten voisin parantaa niin paljon, että se alkaisi näkyä ulkonäössä positiivisesti?

T. Ap

Vierailija
11/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lisäksi tulet tosi suosituksi viinasieppopiireissä.

Vierailija
12/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit, botoxit ja nenäleikkaus piristää kummasti. 

Vierailija
13/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonit kuriin ruokavaliolla, niin iho paranee ja rasvoittuminen vähenee. Ihonhoitorutiini kuntoon. Harjaa hiukset joka päivä, opettele pari simppeliä kampausta. Harrastaa liikuntaa 3-4 kertaa viikossa, käy salilla nostelemassa painoja, niin saat muotoja oikeisiin kohtiin. Opettele meikkaamaan Youtuben avulla, niin voit piilottaa virheitä ja korostaa hyviä puolia. Valitettavasti ilman työtä ei tapahdu mitään.

Normaali salitreeni ei oikein erotu kropassani ja liian timminä alankin sitten näyttää narkomaanilta ruman ja luisevan naamani vuoksi. Meikkaan välillä, mutta piirteeni ovat niin vahvat, että en saa meikillä piilotettua rumia piirteitäni mitenkään. En osaa kyllä hiuksiani laittaa muuten kuin poninhännälle ja letille.

T. Ap

Vierailija
14/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Syön terveellistä perusruokaa ja olen hoikka. Joskus syön karkkia. Välipaloina syön puuroa tai proteiinijuomaa. Liikun vain arkiliikunnan verran tosin. Viimeksi nautin alkoholia vuonna 2018 eräissä pikkujoulujuhlissa ja hyvin maltillisesti silloinkin. En tupakoi. Mulla on vain huonot geenit ja olen ruma. Miten voisin parantaa niin paljon, että se alkaisi näkyä ulkonäössä positiivisesti?

T. Ap

Jätä ainakin proteiinijuomat pois. Juo tarpeeksi vettä. Opettele piilottamaan virheitä meikillä.

Vierailija
15/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lisäksi tulet tosi suosituksi viinasieppopiireissä.

Sinänsä uskon, että juopporemmeissä mut hyväksyttäisiin kyllä. Turpea ja punoittava naamani olisi ihan normaali siellä ehkä. Mutta en ole kiinnostunut ryypiskelystä tai baarimiljööstä lainkaan.

T. Ap

Vierailija
16/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaali salitreeni ei oikein erotu kropassani ja liian timminä alankin sitten näyttää narkomaanilta ruman ja luisevan naamani vuoksi. Meikkaan välillä, mutta piirteeni ovat niin vahvat, että en saa meikillä piilotettua rumia piirteitäni mitenkään. En osaa kyllä hiuksiani laittaa muuten kuin poninhännälle ja letille.

T. Ap

Eli mitään et voi tehdä. Ok. Peli on siis menetetty. Oletko muuten sattumoisin etsimässä itsellesi vanhempaa naisystävää, johon haluat tehdä vaikutuksen?

Vierailija
17/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Meikkausta ja hiustenlaittoa voi opetella. Youtubesta löytyy tuhansia erilaisia videoita, varmasti myös sinun tyypillesi sopivia.

Vierailija
18/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy verikokeissa. Minullakin oli turpea naama ja verikokeessa kävi ilmi että johtui lievästä munuaisten vajaatoiminnasta. Muutin ruokavalioa siihen sopivammaksi ja näytän nyt paljon paremmalta.

Vierailija
19/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hoidat ihoasi?

Huonosti, myönnän. Etäpäivinä ja lomilla en välttämättä pese tai voitele kasvoja kunnolla, suihkun yhteydessä vedellä huuhdon vain tms. En käytä ikinä aurinkovoidetta. Näpelöin ja revin finnejäni ja suihkin sitten päälle desinfiointiainetta.

Ei jotenkin motivoi pitää huolta ihosta, kun olen luontaisesti niin ruma. Joskus meikkaan oikein nätisti ja sitä ennen kuorin ja laitan hyvää voidetta, mutta harvemmin teen niin. Mutta siltikin olen ruma ja pultsarimainen.

T. Ap

Vierailija
20/53 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silarit, botoxit ja nenäleikkaus piristää kummasti. 

Nuo + iholle joku väriä tasoittava laserkäsittely, niin olisin kieltämättä normaalin kansalaisen näköinen.

T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän