Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön suhteet kokemukset?

Vierailija
01.03.2021 |

Moi

Kertokaapa millaisia ovat yhden yön suhteet tai fwb. Jääkö niistä paska mieli ja maku, vai saako niistä jotain irti oikeasti. Muuta kuin sitä.

Itsellä ei ole semmoista kokemusta, että se olisi johtanut "suorituksen" loppuun saattamiseen, koska en ole uskaltanut.

Jos epäilee että ei halua niitä kokeilla, niin kannattaako edes. Enkä nyt tuomitse ketään. Vapaata keskustelua.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kokeilla.

Vierailija
2/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kertapano nykyään joku "suhde"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jäänyt mitään negatiivisia muistoja, mutta eihän yhden yön juttu koskaan ole yhtä hyvää seksiä kuin seksi parisuhteessa, etenkin jos ei tarvitse käyttää kumia. Mutta sinkkuna ollessa ihan toimiva vaihtoehto.

Vierailija
4/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?

Vierailija
5/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kaduttaa jo pelkkä ajatus enkä siksi aio edes kokeilla.

Vierailija
6/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemallahan se selviää. Riippuu täysin, mitä itse olet hakemassa. Pelkästään jo kokemuksena se voi olla kannattavaa, vaikkei siitä paljon muuta jäisikään.

Vierailija
7/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti piristää tylsää avioliittoseksielämää.

Vierailija
8/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ehkäisystä huolehtii niin ihan ok, kännissä ei usein jää liian selviä muistikuvia, mutta selvinpäinkään ei pysty.

Vierailija
9/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista kannata ottaa paineita. Yhden illan suhde on ihan ok, ei siinä mitään ihmeellistä ole, jos sitä haluaa. Jos ei, niin sitten ei.

Ja sinä et voi aina tietää etukäteen, onko kyseessä yhden illan suhde vai kehkeytyykö siitä jotain pidempää, itse menin pari vuosikymmentä sitten baari-illan jälkeen pari tuntia tapaamisesta sänkyyn nykyisen vaimoni kanssa. Pari vuosikymmentä sitten.

Vierailija
10/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä kyse jostain esiaviollisesta seksistä?

Ei kun esikristillisestä.

Vierailija
11/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta olen parisuhteessa aika mustasukkainen ja muutenkin muodostan tunnesiteen tosi äkkiä. Saatan ihastua johkin vain ja kohteet saattaa vaihdella. Mietin että kertakäyttösuhteet voisi tosiaan tuhota mut. Mutta sitten taas toisaalta jos ottaa tarpeeksi epäkiinnostavan tapauksen niin jäisikö sitä siihen "kiinni" ollenkaan koko tyyppiin.

ap

Vierailija
12/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavasti piristää tylsää avioliittoseksielämää.

Toivottavasti olet trolli, et ansaitse avioliittoasi.

ap

Vierailija
13/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama, mutta olen parisuhteessa aika mustasukkainen ja muutenkin muodostan tunnesiteen tosi äkkiä. Saatan ihastua johkin vain ja kohteet saattaa vaihdella. Mietin että kertakäyttösuhteet voisi tosiaan tuhota mut. Mutta sitten taas toisaalta jos ottaa tarpeeksi epäkiinnostavan tapauksen niin jäisikö sitä siihen "kiinni" ollenkaan koko tyyppiin.

ap

Epäkiinnostavaan, todennäköisesti ei. Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi sekstata hyvin epäkiinnostavan henkilön kanssa? 

Minä kuulun myös kastiin, kaduttaa pelkkä ajatus. Kerran suutelin miehen kanssa tokilla treffeillä (siis enemmän kuin pusu) ja siitä tuli jälkikäteen tosi oksettava fiilis. Olen todennut, että vieraiden ihmisten kanssa hässiminen ei kyllä ole yhtään minun juttuni. 

Vierailija
14/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan kokeilisi jos tuntuu että olet asian suhteen herkkä tai saatat mennä rikki. Mun kokemus on, että se tunnelma onkin aivan väärä, ei yhtään sellainen huumaava ja jännittynyt, kuin fantasiatasolla. Omalla kohdalla ei vaan ole tuntunut oikealta, päinvastoin...

Mutta kaikki ei sovi kaikille, ei siinäkään mitään vikaa ole.

Vierailija
15/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole siitä hyviä kokemuksia, mutta vähällä olen selvinnyt kun ajattelee että toisílla lähtee henki tai saavat taudin.

Nuorena opiskelijana säädöt olivat todella harmittomia, ei mitään draama ja tyypin kanssa saattoi olla kaveri muutenkin. Ei minulla kyllä montaa tällaista kokemusta ollut.

Oltuani pitkään liitossa ja sen jälkeen ehkä vuoden sinkkuna eikä tärpännyt mistään netistä tai baarista niin vihdoin sitten yhden yön juttu onnistui tanskalaisen konsultin kanssa. Koska kyseessä oli tanskalainen minulla oli odotukset korkealla, ja jouduin pettymään. Kaikin puolin ikävä tuttavuus, ja vieläpä huono itse asiassa.

Minussa on muuten sellainen kumma vika, että oon arvioinu miehet ulkonäön perusteella usein väärin. Siis ku näissä hommissa yleensä mentävä  aika nopsaan ulkoisten tekijöiden perusteella. Luulen että tuo on varmasti seksihirmu, ja sitten onkin  kaikkea muuta! Toisaalta ne tyypit ovat olleet ns markkinoilla ja antaneet ymmärtää. 

Nykyään pidän siis todella matalaa profiilia tän asian suhteen.

Vierailija
16/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme yhdenyön kokemusta. Kaikki on alkaneet niin että nainen on tullut pokaamaan mua. Kaikki kolme kertaa olleet aika mahtavaa seksiä. Ei varmaan voi yleistää, mutta omalla kohdalla se että mimmi tulee pokaamaan on tarkoittanut että naista kiinnostaa nimenomaan seksi.

Olen kyllä myös antanut pakit aika monta kertaa, kun joku mimmi on tullut pokaamaan baarissa. Joko siksi että olen ollut parisuhteessa tai että mimmi on liian kännissä tms.

M45

Vierailija
17/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miesten yhden yön kokemus ei sinänsä kiinnosta koska jos mies on sinkku ja nainen tulee tarjolle, niin eipä sellaista miestä ole joka ei lähtisi emännän matkaan. Tässä kiinnostaa enempi nyt naisten kokemus

ap

Vierailija
18/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesällä sinkkuna ja tuli muutamia seksisuhteita harrastettua. Yhden kanssa loppui asiat ikävästi, yhden kanssa neutraalisti ja yhden kanssa aloin seurustelemaan :D Mun mielestä seksisuhteet voi olla ihan hyvä juttu jos pelisäännöt on selvillä molemmilla. Tosin tuttuihin en enää sekaannu kun siitä tuli liikaa draamaa..

N23

Vierailija
19/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein näe paljoakaan järkeä yhden yön jutuissa. Ehkä jossain lomamatkalla sinkkuna.

Eikö yhden yön jutuistakin kannata kehittää monen yön juttua koska eihän yhden yön aikana oikein voi kokeilla paljoa mitään mikä vaatii syvempää luottamusta

Vierailija
20/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että naiselle se on varmaankin hitti tai huti (mitä tulee miehen taitoihin, kykyyn lukea naista ja välittää siitä) mutta miehenä olemisessa on se hyvä juttu, että lähes panosta kuin panosta voi tehdä itselleen antoisan, kunhan nainen vain laittaa vartalonsa peliin eikä erityisemmin estele mitään toimintaa. Eikä yhden yön jutuissa neitoset oletusarvoisesti menekään pihtailemaan, joten kaikki kertapanot ovat olleet hyviä ja omalla tavallaan mieleenpainuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme