Yhden yön suhteet kokemukset?
Moi
Kertokaapa millaisia ovat yhden yön suhteet tai fwb. Jääkö niistä paska mieli ja maku, vai saako niistä jotain irti oikeasti. Muuta kuin sitä.
Itsellä ei ole semmoista kokemusta, että se olisi johtanut "suorituksen" loppuun saattamiseen, koska en ole uskaltanut.
Jos epäilee että ei halua niitä kokeilla, niin kannattaako edes. Enkä nyt tuomitse ketään. Vapaata keskustelua.
Kommentit (29)
Eioo jäänyt traumoja n. 37 naisen jälkeen. Mukavia hetkiä ne on olleet.
No miehet vaan panee saadakseen itse, ja useimmiten nainen ei saa mitään.. joten ei jatkoon.
Siis miten helllllvetin vakavasti jotkut naiset suhtatutuvat seksiin? Hirveä mietintä, että saako yhden illan jutusta traumoja tms 😂 Itsellä mahtuu kaiken kategorian kokemuksia, eikä kyllä ensimmäistäkään traumaa. Toki pitää olla myös täyspäinen asian suhteen, että ei lähde kenen tahansa matkaan. Mutta ne normaalit ihmiset näkee jo parin minuutin tutustumisen jälkeen. Toki mistään Tinderistä en ottaisi, vaan suoraan yöelämästä.
Vierailija kirjoitti:
No miehet vaan panee saadakseen itse, ja useimmiten nainen ei saa mitään.. joten ei jatkoon.
Saahan naiset rahaa, eihän ne muuten suostuisi...
Seksi on intiimiä ja vaatii turvallisuudentunnetta. Herättää vahvoja tunteita myös ja voi olla tosi koukuttavaa. Mielestäni parasta saman kumppanin kanssa ja paranee kokemuksen myötä.
Saisiko tähän keskusteluun edes yhtä alentavaa pieni muna kommenttia?
Oman avioliiton seksin kuihtuessa suunnittelin jotain panoseuran hommaamista,yksissä illan istujaisissa sitten vaimon siskolle avauduin ongelmista suhteesta. Nyt ei ole ongelmaa enää,mutta perhe tapaamiset on hieman kiusallisia :D
Minun yhden yön seksisuhteeni ovat kaikki tapahtuneet Lapissa tai laivalla. Kumpikin osapuoli tietää, että jos toista kertaa ei tule, sitä ei pidä surra eikä katua. Vain yhden kanssa suhde jatkui asuinpaikka kunnalla, kunnes lässähti sekin.
Vakisuhteeseen olen päätynyt pidemmän kaavan kautta, kuten pusu ekalla kerralla, kielareita tokalla jne.
Höpö höpö, olen mies ja lempannut 9/10 lahkeeseen tarttujaa. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus, jotta kannattaa edetä. Minutkin on torjuttu varmaan samansuuntaisin luvuin.