Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön suhteet kokemukset?

Vierailija
01.03.2021 |

Moi

Kertokaapa millaisia ovat yhden yön suhteet tai fwb. Jääkö niistä paska mieli ja maku, vai saako niistä jotain irti oikeasti. Muuta kuin sitä.

Itsellä ei ole semmoista kokemusta, että se olisi johtanut "suorituksen" loppuun saattamiseen, koska en ole uskaltanut.

Jos epäilee että ei halua niitä kokeilla, niin kannattaako edes. Enkä nyt tuomitse ketään. Vapaata keskustelua.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo miesten yhden yön kokemus ei sinänsä kiinnosta koska jos mies on sinkku ja nainen tulee tarjolle, niin eipä sellaista miestä ole joka ei lähtisi emännän matkaan. Tässä kiinnostaa enempi nyt naisten kokemus

ap

Höpö höpö, olen mies ja lempannut 9/10 lahkeeseen tarttujaa. Täytyy olla molemminpuolinen kiinnostus, jotta kannattaa edetä. Minutkin on torjuttu varmaan samansuuntaisin luvuin.

Vierailija
22/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eioo jäänyt traumoja n. 37 naisen jälkeen. Mukavia hetkiä ne on olleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet vaan panee saadakseen itse, ja useimmiten nainen ei saa mitään.. joten ei jatkoon.

Vierailija
24/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten helllllvetin vakavasti jotkut naiset suhtatutuvat seksiin? Hirveä mietintä, että saako yhden illan jutusta traumoja tms 😂 Itsellä mahtuu kaiken kategorian kokemuksia, eikä kyllä ensimmäistäkään traumaa. Toki pitää olla myös täyspäinen asian suhteen, että ei lähde kenen tahansa matkaan. Mutta ne normaalit ihmiset näkee jo parin minuutin tutustumisen jälkeen. Toki mistään Tinderistä en ottaisi, vaan suoraan yöelämästä.

Vierailija
25/29 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet vaan panee saadakseen itse, ja useimmiten nainen ei saa mitään.. joten ei jatkoon.

Saahan naiset rahaa, eihän ne muuten suostuisi...

Vierailija
26/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on intiimiä ja vaatii turvallisuudentunnetta. Herättää vahvoja tunteita myös ja voi olla tosi koukuttavaa. Mielestäni parasta saman kumppanin kanssa ja paranee kokemuksen myötä.

Vierailija
27/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tähän keskusteluun edes yhtä alentavaa pieni muna kommenttia?

Vierailija
28/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman avioliiton seksin kuihtuessa suunnittelin jotain panoseuran hommaamista,yksissä illan istujaisissa sitten vaimon siskolle avauduin ongelmista suhteesta. Nyt ei ole ongelmaa enää,mutta perhe tapaamiset on hieman kiusallisia :D

Vierailija
29/29 |
02.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yhden yön seksisuhteeni ovat kaikki tapahtuneet Lapissa tai laivalla. Kumpikin osapuoli tietää, että jos toista kertaa ei tule, sitä ei pidä surra eikä katua. Vain yhden kanssa suhde jatkui asuinpaikka kunnalla, kunnes lässähti sekin.

Vakisuhteeseen olen päätynyt pidemmän kaavan kautta, kuten pusu ekalla kerralla, kielareita tokalla jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi