Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko riittävästi " ohjelmaa" 3 v:lle?

08.08.2006 |

Eli vilkas 3v poikamme on aina ollut kotihoidossa.Nyt olen äitiyslomalla ja hänelle pitäisi järjestää " ohjelmaa" .Tähän saakka on siis käyty puistoissa ja muskarissa&tenavajumpassa.Päivähoidon kerhoon ei mahduttu joten meillä on nyt seurakunnan kerho 2h/vko.Lisäksi poika käy satujumpassa 1krt/vko.Näissä hän on yksin.Lisäksi olin ajatellut että käymme kerran viikossa perhekerhossa molempien lasten kanssa tai kauniilla säällä puistossa.Onko kolme kertaa/vko ohjelmaa liian vähän ja tarvitseeko tämän ikäinen enemmän ikäistensä seuraa?Puistot on meillä melko kaukana joten siksi emme pääse niihin päivittäin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vähän liikaa huolehditaan tuosta kaveri hommasta. Itsekkin olen välillä huolissani mutta kun maalla asutaan niin ei täällä kavereita joka päivä voi tavata. Meillä on poika hiemna alle 3 vuotta ja nytten vaan kerran viikossa on kerho ja noin kerran viikossa leikkii serkkujen kanssa.Sitten tammikuussa alkaa kerho kerran viikossa jonne voi yksin mennä ja vuoden päästä syksyllä käydä siinä kerhossa kahdesti. Eli 3 kerhopäivää on meillä hänellä sitten ja se saa riittää.

Vierailija
2/4 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ja tämän vuotta nuorempi sisko, käydään 1xviikossa perhekerhossa ja vanhemman tytön ajattelin ilmoittaa päiväkerhoon,joka on kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ulkopuolisena tuntuu tuo kuvailemasi ohjelma ihan riittävältä, enemmän mietin onko siinä tarpeeksi sinulle itsellesi virikkeitä :) Entä jos kutsuisitte tuttavia kylään, saisi poika leikkikaveria ja sinä kahvittelukaveria, jos puistot kaukana. Joka tapauksessa kyllä sen lapsesta näkee jos alkaa käydä tylsäksi olo!

Vierailija
4/4 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että nykyään riepotellaan lapsia aivan liikaa paikasta toiseen, jopa vaikka lapsi on päivähoidossa, järjestetään harrastuksia monelle illalle.

Meidän erittäin vilkas 3v tyttö rupeaa käymään syksyllä päiväkerhossa 1 kerta viikossa (3t). Ja jos vain mahtuu, yritän saada hänet liikuntaleikkikouluun. Lisäksi käymmme epäsäännöllisesti muualla kuten uimassa, tallilla ja parin kaverin luona. Noissa mielestäni meille ihan riittävästi virikkeitä.