Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä miehen ensimmäisillä treffeillä sanoma asia saa sinut hetkessä tietämään, että toisia treffejä ei tule?

Vierailija
28.02.2021 |

Kerro esimerkkejä.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme hieman jutelleet tinderissä ennen tapaamista ja tiedossa oli että mies oli eronnut ja 4v pojan isä mikä oli minusta hienoa, koska olen myös eronnut vanhempi jonka tietysti myös hänelle kerroin.

Näimme ja juttelimme hetken niitä näitä ja sitten aloimme puhumaan lapsistamme. Ukko kertoi, että hän tapaa lastaan n. kerran kuukaudessa!!!

Järkytyin ja olin hiljaa sen ajan treffeistä mitä pystyin enää paikalla olemaan.

Ikinä en enää lähde treffaamaan livenä ennen kun olen tentannut ukkoa kunnolla puhelimessa!

Vierailija
102/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että isä saa tavata lastaan noin harvoin voi myös olla siitä sen exästä kii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi, sovinismi, aggressiivisuus, väkivallan ihannointi.

Vierailija
104/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Name dropping. Myyntimies-imago. Omaelämäkertamies. Pakonomaisesti flirtti kaikelle, kaikille, jopa ravintolan henkilökunnalle piilotettuna mukakohteliaisuudeksi.

Vierailija
105/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu, mikä asia vaan.

Nainen vaistoaa jos mies varattu tai seksin, fuckbuddy tms. mielessä. No thanks, ei jatkoon. Lähden kesken treffien, enkä tod. anna yhteystietojani.

Jos naisilla on tuollaisia yli-inhimillisiä kykyjä, niin naisilla ei varmaan ole huolta huijaavista amerikkalaisista upseereista tai perheväkivallasta. 

Amerikkalaisilla upseereilla on sellaisia häiveominaisuuksia ettei normipalstamamman tutka havaitse mitä eversti puuhaa.

Vierailija
106/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen asennemaailma kuin Maajussit maailmalla - sarjassa kahdella etelän miehellä. Eli nainen on miehen omaisuutta. Oman ikäinen nainen on kuin äitiään deittailisi. Naisen pitää raskastua heti, itse sitten rakastuu ajan kanssa. Jne. Eli pelaa kaksilla korteilla. Naiselle on asetettu tiukat kriteerit ja säännöt, mutta itse saa olla mikä röllipeikko vaan ja elää pellossa.

Vierailija
107/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että joo meillä tuossa kymmenen vuotta sitten meni kaikki pieleen niin että talokin jouduttiin myymään ja muuttamaan vuokralle. Oli sitä ennen esiintynyt hyväosaisena.

Vierailija
108/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On mulla hienompikin auto, mutta se on nyt huollossa" (kun erottiin parkkipaikalla)

"Olisit superkaunis, jos meikkaisit, kun nytkin oot nätti"

"Tuo sun ala on kyllä ihan sellaista harrastelua, ei sille työllisty"

"Mahtavaa kun et juo paljon, mun exä aina sammui, kun joi"

Vierailija
109/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olet tavallisella tavalla kaunis!”

Ime nyt saatana elintä.

Vierailija
110/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui pari viikkoa sitten Tinder-deiteillä: mies sanoi naispuolisia henkilöitä muijiksi, en tiedä miksi, mutta särähtää niin pahasti korvaan? Muutenkin kiroili paljon. Oli kuitenkin ihan perus kohtelias ja mukava, niin en tiedä pitäisikö antaa toinen mahdollisuus?

Vierailija
111/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"On mulla hienompikin auto, mutta se on nyt huollossa" (kun erottiin parkkipaikalla)

"Olisit superkaunis, jos meikkaisit, kun nytkin oot nätti"

"Tuo sun ala on kyllä ihan sellaista harrastelua, ei sille työllisty"

"Mahtavaa kun et juo paljon, mun exä aina sammui, kun joi"

Ja mikä ekassa ja vikassa oli väärin?

Vierailija
112/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että isä saa tavata lastaan noin harvoin voi myös olla siitä sen exästä kii.

Tässä tapauksessa oli kyllä se että ukko ei ehtinyt mukamas nähdä useammin.

Harvemmin muutenkaan exä voi ilman pätevää syytänäin harvoin antaa lasta nähdä ellei ex kumppanilla ole päihdeongelmia tai muuten sekopää.

Kyllä kunnon isät saavat nähdö lastaan.

Tätä ukkoa ei paljoa isyys kiinnostanut vaan mainosti isyyttään vain että sai minut lähtemään treffeille kanssaan.

Vaikutti kyllä muutenkin kovin yksinkertaiselta puheissaan.

Vierailija
113/113 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Olen vegaani.”