Mikä miehen ensimmäisillä treffeillä sanoma asia saa sinut hetkessä tietämään, että toisia treffejä ei tule?
Kommentit (113)
Mikä tahansa exään tai äitiin viittaaminen, kuten vaikka "sitä se exäkin aina teki..", "äiti sanoo, että ...
Ruokkisehdotus, lapsen vois kuulemma ottaa sivustakatsomaan ja oppimaan.
Lapseni on sellainen että eka vetäis dunkkuu ja sitte kysyis no oppisiks mittää?
Minä luultavasti ureoisin dorkan deehen.
Miehenä vastaan "Maksat varmaan oman osuutesi?"
Vierailija kirjoitti:
Lapseni on sellainen että eka vetäis dunkkuu ja sitte kysyis no oppisiks mittää?
Ja suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
Täh?
Jos on seksi mielessä lähiaikoina. Eli on vain sen perässä.
Jos ilmenis että hänellä on voimakkaita oletuksia minusta. Tai jos hänel olisi tarve päteä ja osoittaa että olen hänen mielestään vähän tyhmä.
Mun nimittäminen "naiseksi" ja sovinistiset heitot. Tai siis nainenhan mä olen, mutta tiedättekö, kun se tulee sellaisella tietyllä äänensävyllä ja tietyissä tilanteissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu, mikä asia vaan.
Nainen vaistoaa jos mies varattu tai seksin, fuckbuddy tms. mielessä. No thanks, ei jatkoon. Lähden kesken treffien, enkä tod. anna yhteystietojani.Jos naisilla on tuollaisia yli-inhimillisiä kykyjä, niin naisilla ei varmaan ole huolta huijaavista amerikkalaisista upseereista tai perheväkivallasta.
Naisethan tunnetusti vaistoaa, onko mies epätoivoinen ja juurikin tuon, että onko varattu vai vain panon tarpeessa. Ne "vaistot" kertoo tosiaan myös sen, että nää amerikkalaiset upseerit on aitoja tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja suomeksi?
Joku tapaus joskus ehdotti ruokatuntipanoa. Hymyili irs taas ti ja ehdotti lasta mukaan "oppimaan".
Ureoin eli virtsaan eli kus en tollasten juomiin.
Oliks selkeempi?
"Alien vs Predator on tosi huono elokuva".
Exän haukkuminen. Vain itsestä puhuminen.
"joo. Ei taida toisia treffejä tulla"
Kaksimielisyydet ja muu seksiin viittaava puhe kesken ihan tavallisen keskustelun.
Monen alkoholijuoman tilaaminen. Alkoholista puhuminen.
Minä: ai sinulla on lapsi, kiva. Kuinka usein tapaat lastasi?
Mies: joka toinen vkl, eikä todellakaan useammin.
Se oli siinä, tämä "mies" sai jäädä. Ja kyllä, on totta.
"No mä voin maksaa nämä, niin sä maksat sitten ensi kerralla".
Jos mies itse kutsuu mut treffeille, maksaa meidän laskun huomaavaisesti mutta määrätietoisesti, ja menemme seuraaville treffeille niin silloin mä automaattisesti maksan. Mutta mies, joka treffeillä ottaa tuohon tokeröön sävyyn maksamiset esiin, ei siirry seuraavalle kierrokselle. Etenkin tuo "sä maksat ensi kerralla" on erityisen etova, sillä eihän siinä kohtaa mies edes tiedä, haluanko minä tavata hänet uudelleen, joten kyseessä on myös eräänlainen painostus nähdä uudelleen, olenhan minä "velkaa".
Valehtelu, mikä asia vaan.
Nainen vaistoaa jos mies varattu tai seksin, fuckbuddy tms. mielessä. No thanks, ei jatkoon. Lähden kesken treffien, enkä tod. anna yhteystietojani.