Mikä miehen ensimmäisillä treffeillä sanoma asia saa sinut hetkessä tietämään, että toisia treffejä ei tule?
Kommentit (113)
Mies loukkaantui siitä, kun mainitsin profiilikuvasta, että ei tainnut olla ihan tuore otos. Juu, ei ollut. Oli kuulemma otettu parikymmentä vuotta (ja kiloa) sitten....
Yleisesti jos jostain rivien välistä on tulkittavissa naisviha tai tosi konservatiiviset asenteet, niin toisia treffejä tuskin tulee.
Tuli heti mieleen kahdet erit ensitreffit.
Toisilla oltiin kahvilassa ja minä normaaliin tapaani tilasin ensin ja maksoin heti periin oman tilaukseni, ettei tästä tule säätöä. Mies tuohon totesi jotain "onpa mukava nähdä nainen, joka ei heti ole lompakolla" tms. Meni heti mielenkiinto miestä kohtaan, sillä vaikken todellakana ole miehen rahojen perään, niin tuosta lausahdukesta ymmärsin, että mies ei erityisemmin arvosta naisia vaan pitää meitä "lompakkoloisina".
Toisessa tapauksessa mies treffien aikana puhui tosi negatiivissävytteisesti rollerderbyä harrastavista naisista ja haukkui näitä "liian maskuliinisiksi" harrastuksen vuoksi. En itse ole edes kokeillutkaan lajia, mutta tuli fiilis, että ilmeisesti naisen pitäisi olla yltiöfeminiininen ja harrastukseksi sopii vaan joku pitskinnypläys. En pidä tällaisista sukupuolirooleihin pakottamisista, vaan mielestäni jokainen saa harrastaa ihan mitä haluaa ja silti tämä kohdataan yksilönä eikä leimata jo harrastuksen vuoksi jonkinlaiseksi.
"Pitää lähtee käymään tupakalla" on automaattinen hylky (jotkut valehtelee viestitellessä tupakoinnistaan).
Vierailija kirjoitti:
Mies loukkaantui siitä, kun mainitsin profiilikuvasta, että ei tainnut olla ihan tuore otos. Juu, ei ollut. Oli kuulemma otettu parikymmentä vuotta (ja kiloa) sitten....
Kenelle tulee mieleen esittää näin mäntti kommentti? Treffeille käymiseen pitäisi olla samanlainen kortti kuin autolla ajamiseen.
Kiitos treffeistä, en usko että meidän on tarpeen tavata uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tulee mieleen esittää näin mäntti kommentti? Treffeille käymiseen pitäisi olla samanlainen kortti kuin autolla ajamiseen.
Samalla kortilla vois sitten opiskella myös ilmoitusten tekemisen. Jos on niin pöljä että käyttää ikivanhaa kuvaa niin kyllä tuon ansaitsee kuulla.
”Olen muuten asehullu. Haluaisin mennä Aasiaan, siellä jossain maassa saa rahalla vuokrata minkä aseen vaan ja ampua jotain eläintä. Haluaisin ampua singolla lehmää.”
Vierailija kirjoitti:
”Olen muuten asehullu. Haluaisin mennä Aasiaan, siellä jossain maassa saa rahalla vuokrata minkä aseen vaan ja ampua jotain eläintä. Haluaisin ampua singolla lehmää.”
No tässä on kunnon "mitä helkkaria" -kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä on kunnon "mitä helkkaria" -kommentti.
Joo kyllä totuus on tarua ihmeellisempää, jos joku tosiaan sanoi näin.
Vierailija kirjoitti:
"Alien vs Predator on tosi huono elokuva".
Se ON.
Vierailija kirjoitti:
Lähditkö heti vai jäitkö kuuntelemaan mitä muita unelmia ja tulevaisuuden suunnitelmia hänellä oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on niin impotentti eunukki ettei halua seksiä ekoilla treffeillä, niin se on moro.
tää on nykyaikaa.
Siinä mielessä kyllä, että tää on trollausta.
Varakkuudella kerskailu 50-luvun viboilla tyyliin "asun isossa omakotitalossa joka kaipaa naisen kädenjälkeä". Ei jatkoon.
Alapääjuttujen viljely, poliittisten näkemysten paasaus ja yleinen besserwisser-asenne: ei jatkoon.
”Minähän en mitään jänisten ruokaa syö!”
”Kyllähän se on sillä lailla että naisen pitää olla sairaanhoitaja tai sihteeri!” Tms. perinteinen naisten ammatti.
”Semmoinen nainen on viallinen joka ei lapsia halua!”
Ylipäätään kaikki jyrkät ja mustavalkoiset ns. duunarimielipiteet asioista, tähän liittyy myös se, ettei niistä voi keskustella järkevästi ja analyyttisesti.
Kaikki puheet mitkä viittaa uskovaisuuteen.
Myös jatkuva seksipuhe ja vihjailu ja kaiken vääntäminen kaksimieliseksi on hyvin väsyttävää ja rasittavaa.
Kaikenlainen typeryydellä ja laittomuuksilla rehvastelu, tyyliin ”ajoin eilen kahtasataa ilman turvavöitä öhhöhöö!”
Puhuu siitä miten paljon tuli taas ryypättyä tai käytettyä jotain aineita.
Väkivallan ihannointi ja kertomukset miten oli hakannut jonkun tai aikoo hakata, bonusta on, jos ollut jossain vaiheessa vankilassa.
On sitä mieltä, että vain ammattikoulun käynyt tekee ”oikeita” töitä, korkeammin koulutetut on ei ymmärrä mistään mitään ja ovat vain olevinaan jotain ”herroja”.
Onhan näitä vaikka miten paljon, mutta tuossa muutama esimerkki millä perusteella ensimmäiset treffit jäisivät myös viimeisiksi.
Niin joo, edelliseen (nro 77) lisäyksenä vielä homofobiset ym. kommentit ja kaikenlainen konservatiivisesta ja perinteisestä heterosta sukupuoliroolista erottuvien lyttäys, arvostelu ja pilkkaaminen.
Verenhimoisuus, kaikki nähdyt eläimet pitää tappaa ihan vaan huvikseen. Ammuskellaan kaikkea pikkulinnuista ja naapurien lemmikeistä lähtien, koska se on hauskaa ajankulua. Eläimellä on korkeintaan hyötyarvo, lemmikin voi tappaa milloin vain jos menee hermo tai lemmikki ei täytäkään omistajan vaatimuksia (metsästyskoira ei haukkunutkaan tarpeeksi saalista tai totellut välittömästi käskyä yms.).
Jos mies sanoo vihaisena, että "kun mitään ei saa enää nykyään sanoa", niin alan heti suunnitelemaan mielessäni sopivaa tekosyytä paeta paikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu, mikä asia vaan.
Nainen vaistoaa jos mies varattu tai seksin, fuckbuddy tms. mielessä. No thanks, ei jatkoon. Lähden kesken treffien, enkä tod. anna yhteystietojani.Jos naisilla on tuollaisia yli-inhimillisiä kykyjä, niin naisilla ei varmaan ole huolta huijaavista amerikkalaisista upseereista tai perheväkivallasta.
Naisethan tunnetusti vaistoaa, onko mies epätoivoinen ja juurikin tuon, että onko varattu vai vain panon tarpeessa. Ne "vaistot" kertoo tosiaan myös sen, että nää amerikkalaiset upseerit on aitoja tapauksia.
No minä ainakin näen ihmisten läpi. En ole vastuussa siitä että osa naisista on tyhmiä. Enemmän tyhmiä on kyllä miehissä.
Se on fakta, että enemmän todella tyhmiä miehiä löytyy, kuin naisia. Samoin on enemmän todella älykkäitä miehiä, kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Hmm, saisikohan pehmeä orgaaninen kudos kärjen räjähtämään? Vai menisikö vain lävitse? En ole asehullu, joten en tiedä.
"Mä oon just eroamassa mun vaimosta/tyttöystävästä." Näitä kannattaa varoa ja selvittää asia kunnolla.