Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä miehen ensimmäisillä treffeillä sanoma asia saa sinut hetkessä tietämään, että toisia treffejä ei tule?

Vierailija
28.02.2021 |

Kerro esimerkkejä.

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sitä sitten pitäisi puhua, jotta neitien mieli olisi hyvä?

Yrittäkää asettua akat edes hetkeksi miehen asemaan tämän päivän parisuhdemarkkinoilla, niin tietäisitte, miten epätoivoista ja turhauttavaa se suhteen etsiminen on.

Jospa juttelet vaikka siten, miten juttelet naispuolisten työkavereittesi, sukulaisnaisten tai ystäviesi kanssa.

Vierailija
42/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin impotentti eunukki ettei halua seksiä ekoilla treffeillä, niin se on moro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi suoraan, ettei arvosta mun työtä, ei ole kuulemma "oikeaa työtä". Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi treffiksi tuon miehen kanssa. Oli varmaankin tarkoituksena jonkinlainen negaaminen, jolla olisi halunnut saada kiivaan väittelyn mun kanssa ja sitä kautta keskusteltavaa, mutta mikä ääliö asenne hänellä. Muutenkin ensimmäisillä treffeillä kaikki negaamisyritykset on mainio red flag, jolloin tietää että pitää nostaa kytkintä. 

Terveisin psykologi 

Oikeaa työtä tehdään lapiolla, ts siitä tulee hiki. Me konttorirotat, valkokaulustyöntekijät tai johtajat, emme tee oikeeta työtä.

Vierailija
44/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän sitä sitten pitäisi puhua, jotta neitien mieli olisi hyvä?

Yrittäkää asettua akat edes hetkeksi miehen asemaan tämän päivän parisuhdemarkkinoilla, niin tietäisitte, miten epätoivoista ja turhauttavaa se suhteen etsiminen on.

Ja STOP. Jos mies kutsuu naista "akaksi" tai "muijaksi" tms., ne tsanssit meni siinä.

NEXT!

Vierailija
45/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin impotentti eunukki ettei halua seksiä ekoilla treffeillä, niin se on moro.

tää on nykyaikaa.

Vierailija
46/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan "Maksat varmaan oman osuutesi?" 

Eikä ihme jos muotoilet sen tuolla lailla. Itse haluan maksaa oman osuuteni, mutta jos muotoilet asian noin töykeästi se on next.

Vierailija
47/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kanssa nämä negaamisyritykset on todellinen tunnelman tappaja. Vaikea ymmärtää mitä siinä haetaan? Yritätkö olla hauska mun kustannuksella vai mitä? Mua on kutsuttu mm. mustaksi leskeksi mun tummien piirteiden takia ja kerran kun söin jäätelöä treffeillä mies sanoi että toi sokeri ja rasva jää sun kylkiin. Joo kiitti vaan tiedosta. Osaan kyllä huolehtia omasta ravinnosta ja kohtuullisesta rasvansaannista ilman jonkun sedän neuvoa. Ja ikinä ei tule jatkotreffejä eikä mitään muutakaan mun piirteitä haukkumalla tai muulla törkeällä käytöksellä!

Vierailija
48/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että hän on kyllä sitten tosi seksuaalinen. Naista pitää saada joka päivä ja jos ei ole naista, niin pitää r unkata sitten. En sanonut mitään. Ilmeeni ilmeisesti kertoi kaiken, koska hän jatkoi hetken kuluttua, ettei meistä taida tulla paria. Juu ei taida, totesin minäkin.

Vierailija
49/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä vastaan "Maksat varmaan oman osuutesi?" 

Naisena: "Mä voin maksaa molemmat." ja silmän isku. Määritellään heti alkuun kaapin paikka.

Vierailija
50/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha virhe mieheltä, jos hän yrittää ohjata keskustelua siihen suuntaan, että voisi udella minulta aikaisempien seksipartnereideni lukumäärää. Kaikki yritykset arvioida minua seksuaalisen kokeneisuuteni pohjalta tappavat kiinnostukseni välittömästi.

Vierailija
51/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valehtelu, mikä asia vaan.

Nainen vaistoaa jos mies varattu tai seksin, fuckbuddy tms. mielessä. No thanks, ei jatkoon. Lähden kesken treffien, enkä tod. anna yhteystietojani.

Jos naisilla on tuollaisia yli-inhimillisiä kykyjä, niin naisilla ei varmaan ole huolta huijaavista amerikkalaisista upseereista tai perheväkivallasta. 

Naisethan tunnetusti vaistoaa, onko mies epätoivoinen ja juurikin tuon, että onko varattu vai vain panon tarpeessa. Ne "vaistot" kertoo tosiaan myös sen, että nää amerikkalaiset upseerit on aitoja tapauksia.

No minä ainakin näen ihmisten läpi. En ole vastuussa siitä että osa naisista on tyhmiä. Enemmän tyhmiä on kyllä miehissä.

Vierailija
52/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi, että hän on kyllä sitten tosi seksuaalinen. Naista pitää saada joka päivä ja jos ei ole naista, niin pitää r unkata sitten. En sanonut mitään. Ilmeeni ilmeisesti kertoi kaiken, koska hän jatkoi hetken kuluttua, ettei meistä taida tulla paria. Juu ei taida, totesin minäkin.

Ja kaikki elivät elävänsä onnellisesti loppuun asti.

Vierailija
53/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi suoraan, ettei arvosta mun työtä, ei ole kuulemma "oikeaa työtä". Jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi treffiksi tuon miehen kanssa. Oli varmaankin tarkoituksena jonkinlainen negaaminen, jolla olisi halunnut saada kiivaan väittelyn mun kanssa ja sitä kautta keskusteltavaa, mutta mikä ääliö asenne hänellä. Muutenkin ensimmäisillä treffeillä kaikki negaamisyritykset on mainio red flag, jolloin tietää että pitää nostaa kytkintä. 

Terveisin psykologi 

Oikeaa työtä tehdään lapiolla, ts siitä tulee hiki. Me konttorirotat, valkokaulustyöntekijät tai johtajat, emme tee oikeeta työtä.

Kyseinen heppuli itse oli mitä suuremmassa määrin valkokaulustyöläinen, kauppatieteiljä/johtaja, joka halusi päteä sillä miten isoja rahasummia hän liikuttelee "oikeissa" töissään. Jos olisikin ollut rehellinen duunari, joka pilke silmäkulmassa sanonut tuon "et tee oikeaa työtä", olisin vain iskenyt silmää vastaukseksi. Mutta tuon kaverin tarkoitusperä oli selvästi isotella omalla asemallaan, negata ja saada minut provosoitumaan.  Ei jatkoon. 

- lainaamasi 

Vierailija
54/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En koskaan löisi naista." =Paitsi jos se ärsyttää. Silloin se on ihan ok.

Vierailija
55/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinun nimi olikaan? 

Ai niin, sinulla on lapsia. 

Vierailija
56/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kanssa nämä negaamisyritykset on todellinen tunnelman tappaja. Vaikea ymmärtää mitä siinä haetaan? Yritätkö olla hauska mun kustannuksella vai mitä? Mua on kutsuttu mm. mustaksi leskeksi mun tummien piirteiden takia ja kerran kun söin jäätelöä treffeillä mies sanoi että toi sokeri ja rasva jää sun kylkiin. Joo kiitti vaan tiedosta. Osaan kyllä huolehtia omasta ravinnosta ja kohtuullisesta rasvansaannista ilman jonkun sedän neuvoa. Ja ikinä ei tule jatkotreffejä eikä mitään muutakaan mun piirteitä haukkumalla tai muulla törkeällä käytöksellä!

Sillä haetaan kynnysmattoa. Tarkotus onkin karsia hyvällä itsetunnolla varustetut ihmiset ja jättää ne, jotka sietävät mitä vain.

Vierailija
57/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyh joo. Mullakin negaamiset on varma merkki siitä, ettei uusia treffejä tule. On yritetty negata esim. ruokaa tilatessa ravintolassa "Sä varmaan otat tuota salaattia pelkästään, heh heh", huomauttelemalla kasvoissa olevasta näppylästä "Oot sä yrittänyt peittää tota finniä jollain tökötillä, no se näkyy kuitenkin", ja kysymällä, olenko lainannut t-paitani kenties mummoni vaatekaapista. 

Vierailija
58/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin psykologi 

Kyseinen heppuli itse oli mitä suuremmassa määrin valkokaulustyöläinen, kauppatieteiljä/johtaja, joka halusi päteä sillä miten isoja rahasummia hän liikuttelee "oikeissa" töissään. Jos olisikin ollut rehellinen duunari, joka pilke silmäkulmassa sanonut tuon "et tee oikeaa työtä", olisin vain iskenyt silmää vastaukseksi. Mutta tuon kaverin tarkoitusperä oli selvästi isotella omalla asemallaan, negata ja saada minut provosoitumaan.  Ei jatkoon. 

- lainaamasi 

Miksi kummassa duunari saa vittuilla ja valkokaulustyöläinen ei saa?

Vierailija
59/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- juntit kommentit, kuten vaikka joku vitsailu miten naiset on kodinkoneita

- palkalla/autolla/työpaikalla rehentely

- tarjoilijalle huutaminen

- minun negaaminen

- muista naisista puhuminen, yrittäen tehdä deittikumppanin kateelliseksi (hei haloo, kuka edes tekee noin treffeillä?)

Kai muitakin on, nuo tuli ekana mieleen. En deittaile kusipäitä, yksi riitti loppuelämäksi.

Vierailija
60/113 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyh joo. Mullakin negaamiset on varma merkki siitä, ettei uusia treffejä tule. On yritetty negata esim. ruokaa tilatessa ravintolassa "Sä varmaan otat tuota salaattia pelkästään, heh heh", huomauttelemalla kasvoissa olevasta näppylästä "Oot sä yrittänyt peittää tota finniä jollain tökötillä, no se näkyy kuitenkin", ja kysymällä, olenko lainannut t-paitani kenties mummoni vaatekaapista. 

Voi luoja mitä urpoja.