MIKSI kouluja ei siirretä nyt etäopetukseen?
Ihan hullua miettiä ulkona liikkumiseen rajoituksia kun koulut ja päiväkodit pysyvät auki...
Kommentit (24)
Ruuanjakelu toimii erinomaisesti.
Kerran viikossa jaetaan ja ainakin meillä sen saa keittiön takaovelta ikman mitään kontakteja.
Ainoa mikä ärsyttää on se että se pitää peruskoululaisen hakea nimenomaan omalta koululta.
Lukiolaiselle sen saa lähimpään jakelupisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai viime keväänä jokainen vanhempi joutui koville. Mutta on tässä jo ollut aikaa toipua. Rankkuudesta huolimatta otan silti mieluummin turvallisuuden kuin sen, että joka päivä pelkää, että tulikohan se korona tänään koulusta kotiin.
Kenellä on, kenellä ei. Mun työtä ei ole tarkoitettu tehtäväksi etänä, etänä silti olen sitä jo pitkään joutunut tekemään. Paljon pidempää päivää kuin normaalisti. Oon ihan puhki jo muutenkin, saati jos tässä pitää alkaa lasten koulua organisoimaan, ja sitä jatkuvaa ruoanlaittoa. Jostain pitää tinkiä. Onko se sitten oma työ, vai jätänkö lapset oman onnensa nojaan. Toivottavasti alakoulun opettajat hoitavat oman tonttinsa paremmin kuin viime keväänä. Alkaa on ollut valmistautua.
Sun työongelmat eivät kuulu koulun ratkaistavaksi.
No ei kuulu, mutta oman etätyönsä saisivat myös hoitaa niin, että se ei ole MUN ongelma. Valitettavasti kokemukset viime keväältä eivät ole rohkaisevia.
Vierailija kirjoitti:
Ruuanjakelu toimii erinomaisesti.
Kerran viikossa jaetaan ja ainakin meillä sen saa keittiön takaovelta ikman mitään kontakteja.
Ainoa mikä ärsyttää on se että se pitää peruskoululaisen hakea nimenomaan omalta koululta.
Lukiolaiselle sen saa lähimpään jakelupisteeseen.
Täällä ollaan oltu lukioiden osalta etäopetuksessa yli kaksi ja puoli kuukautta. Yhden ainutta ruokaa ei ole saatu, eikä tulla saamaan. Etäopetus jatkuu vielä ainakin puolitoista kuukautta.
Sun työongelmat eivät kuulu koulun ratkaistavaksi.