Youtube tyrkyttää jatkuvasti lisää ja lisää mainoksia. Eihän sitä kestä enää katsoa telkun kautta (koska siihen ei saa adblockia).
Lyhyessä ajassa lisääntynyt selvästi tuo mainosten tuputtaminen. Aiemmin pystyi hyvin katsomaan, koska niitä tuli harvoin ja oli aika lyhyitä. Nyt on katsottavaa vaan tietokoneelta, koska siitä saa mainokset pois.
Kommentit (38)
Onhan se veikeetä, kun haluan vaikka minuutin videon nähdä ja alkuun pakkosyötetään puolen minuutin edestä mainoksia. Voisko tässä olla jonkunlaista suhteellisuudentajua.
Lataa brave internet selain koneelles ja puhelimeen. Laitat asetuksista adblockin, ja mainokset on menneen talven lumia. Ei toimi siis sovelluksessa, mutta koneella ja brave -älypuhelinapissa pelaa hyvin myös.
Se sivusto alkaa hajota omaan mahdottomuuteensa. Sitä mainontaa on käsittämättömiä määriä, ja video katkeaa välimainoksiin aivan liian usein. Olen itse vähentänyt aivan minimiin. En enää käy kuin pari kertaa kuukaudessa, vaikka siellä olisi hyödyllistä tietoa sen mukavan viihteen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Lataa brave internet selain koneelles ja puhelimeen. Laitat asetuksista adblockin, ja mainokset on menneen talven lumia. Ei toimi siis sovelluksessa, mutta koneella ja brave -älypuhelinapissa pelaa hyvin myös.
Ainut huono, että selaimen kautta puhelimella videoiden katsominen syö enemmän akkua kuin youtube-sovellus.
Tavoite on saada myytyä Premiumia mahdollisimman monelle idi00tille. Pitäisi vaan suosiolla dumpata koko palvelu.
Ladatkaa vanced sovellus puhelimeenne.Saatte youtuben sisällön ilmaiseksi ILMAN mainoksia.
Mitä videoita te oikein katsotte, mun koneella ei ainakaan näy mainoksen mainosta ja adblock on käytössä?
Joissakin videoissa on joskus pieni ruutu "ohita mainos" ja se on sillä ratkaistu.
Näin voi skipata mainokset. Klikkaa video. Mainos alkaa pyöriä.Klikkaa heti takas edelliselle sivulle. Sit klikkaa taas se video.toka mainos alkaa pyöriä. Klikkaa taas takas edellliselle sivulle. Sit klikkaa kolmannen kerran se video. Nyt se alkaa, ei tarttenu nähä mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Näin voi skipata mainokset. Klikkaa video. Mainos alkaa pyöriä.Klikkaa heti takas edelliselle sivulle. Sit klikkaa taas se video.toka mainos alkaa pyöriä. Klikkaa taas takas edellliselle sivulle. Sit klikkaa kolmannen kerran se video. Nyt se alkaa, ei tarttenu nähä mainoksia.
Näin näkee videon ilman mainoksiin tuhlattua aikaa. Youtube tulkitsee mainokset nähdyiksi kai heti kun se alkaa pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Teen aina noin, aikaa menee ehkä sekuntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen aina noin, aikaa menee ehkä sekuntti.
Kantsii vielä sulkea se video siinä välissä, kun oot klikannu takas, mkäli se jää pyörimään siihen.sit klikkaa se auki uudestaan.
Koko ajan mainosten määrä on kasvanut ja kasvaa YouTubessa. Pyrin vain aina nopsasti ohittamaan ne, muuta ei jaksa värkkäillä.
Aion kokeilla tuota triplatemppua, koska mainokset ärsyttävät minuakin YouTubessa.
Itse olen Youtuben himokäyttäjä ja käytin adblockeja vuosia. Seuraan useaa kanavaa ja hämmästelen miten hyvälaatuisia tuotantoja ihmiset tekevät. Paljon parempia kuin monet kaupalliset TV-kanavat. Eräässä videossa yksi tekijä kävi läpi taloudellista puolta ja mistä heidän rahansa tulevat. Tässä kävi ilmi, että jos skippaat mainokset, niin he eivät saa siitä katselusta mitään ja maksulliset premium käyttäjät (joita on vain murto-osa kaikista) tuottavat puolet heidän Googlelta saamista tuloistaan.
Tämän jälkeen vaihdoin maksulliseen palveluun, eikä ole tarvinnut mainoksia katsoa millään alustalla. Lisäksi tuen omalta osaltani näitä tuotantoja joita kulutankin.
Mun töllössä on Android ja siihen sai asennettua Smart YouTube TV-sovelluksen, hyvästi mainokset 😍
Ratkaisu: Allekirjoita ei mainoksia-sopimus www.eimainoksia.fi
ni et saa enää mainoksia ees postiluukustas. helppoa :)