Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasveista tietävät! Mikä mun Raitamattia vaivaa?

Vierailija
28.02.2021 |

Ruvennut kääntämään lehtiä ihan rullalle ja lerpattaa sivuille. Ei enää sulkeudu yöksi. Ajattelin, että onko liian kuiva? Vein eilen suihkuun. Sumuttelen myös lähes päivittäin. On pelkässä seramiksessa, jossa on tähän asti viihtynyt.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pitää vaihtaa multa voi olla että tämä kevät on saanut ötökät liikkeelle. Tutki olisiko joku tuholainen ruukussa mikä vie kasvin voimat saattaa olla juurissa ongelmaa vaikka ei niin lehdissä näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä pitää vaihtaa multa voi olla että tämä kevät on saanut ötökät liikkeelle. Tutki olisiko joku tuholainen ruukussa mikä vie kasvin voimat saattaa olla juurissa ongelmaa vaikka ei niin lehdissä näy.

Joo. Kannattaisikohan vaihtaa siis pelkästä seramiksesta multaan? :/ tuo seramis on niin kauniin värinen.

Vierailija
4/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kukkasta nimellä rankastu.

Vierailija
5/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mullat ja tarvittaessa isompi ruukku. Musta myös lannoittaa helmikuusta syksyyn.

Vierailija
6/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti kun matti, klamydia.

Vierailija
7/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäilen, että kuivahtanut liikaa :(

Vierailija
8/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin jotkut kasvit vähän paleltui ikkunalaudalla.

Olen kukille vähän hippimutsi: annan olla ja rehottaa, mutta välillä sattuu näitä "onnettomuuksia".

Vierailija
9/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kannattaisikohan vaihtaa siis pelkästä seramiksesta multaan? :/ tuo seramis on niin kauniin värinen.

Varmaan molemmat yhtä hyviä.

Vierailija
10/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Nukkumatti. Multa varasti sellaisen jakomäestä nainen ja potilasta sen kaveri ku oli meillä kylässä huomattiin vasta myöhemmin et vei mennessään se oli jo vanha kihlatun äidin antama lahja. Kiitos vaan mut nyt vihaan heitä ikuisesti .

Vierailija
11/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin jotkut kasvit vähän paleltui ikkunalaudalla.

Olen kukille vähän hippimutsi: annan olla ja rehottaa, mutta välillä sattuu näitä "onnettomuuksia".

Höh olisikohan sitten paleltuminenkin mahdollista. Ollut ikkunan vieressä pöydällä. Harmi, pidin tuosta Matista kovin. Oli hauskaa kun meni illalla nukkumaan suppuun ja aamulla aukesi kun toivotin hyvät huomenet. Muutenkin harmittaa toinenkin kasvini, limoviikuna. Pari hassua lehteä vain, että tekisi mieli heittää roskiin.

Vierailija
12/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitamatti! Kenelle muulle tulee Raitamatista mieleen Ristomatti Ratia?

Vierailija
13/13 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitamatti, hauska nimi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän