Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka eivät ymmärrä poskipunan pointtia? Miksi kukaan haluaisi näyttää punehtuneelta?

Vierailija
28.02.2021 |

En ole koskaan käyttänyt poskipunaa.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se näyttää terveemmältä ja paremmalta kun on pieni puna poskilla, kuin että olisi ihan ”tasaisen harmaa”. Poskipuna on varmaan yksi vanhimmista meikeistä ja sitä on käytetty jo ammoisina aikoina.

Ja sitä ennenkin naiset nipistelivät poskiaan ja laittoivat pikkuisen "huulimaalia", kuten mummi sanoi aikoinaan. 

Vierailija
22/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskipuna on paras asia meikissä kun on kalpea ja väritön iho. Itse näytän terveemmältä kun laitan poskipunaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla sama. Ja kun suomalaiset ovat muutenkin punakoita kasvoiltaan, tämähän vain korostaa sitä.

Joskus käytän aurinkopuuteria vähän poskipäillä/niiden alla.

Vierailija
24/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään. Poskipuna tuo sellaisen terveen tuulahduksen aina kasvoille. Ulkoilmaihmisen rusotuksen.

En siis todellakaan meikkaa koko poskia sinipunaisiksi läikiksi, siis sellaisiksi, millaiseksi kasvoni tulevat kovassa hikiliikunnassa.

Oikea sävy, tarpeeksi vähän ja oikeaan kohtaan!

Vierailija
25/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina käyttänyt poskipunaa. Ei sitä laiteta niin että naama helottaa. Jos jätän joskus jätän laittamatta, niin on jotenkin valjun näköinen lopputulos. Minusta se on tosi hyvä, jos osaa laittaa oikein.

Vierailija
26/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusoposkista puhuttiin menneinä vuosisatoina. Ne kai olivat terveyden merkki kun posket vähän punersi koska ihmiset oli aika kalvakkaita. Lisäksi se liitettiin naiseuteen ja suloisuuteen jotenkin.

Vierailija
27/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väriä naamaan kirjoitti:

Meikit on elinkeino jos ette taaskaan tajua . Niitä myydään että saadaan rahaa ruokaan ja asuntoon. Niinkuin kaikkea muutakin. Kauneuden hoito ala työllistää suuren määrän ihmisiä maapallolla erityisesti tutkitut tuotteet ja luonnon tuotteet.Ihan samoin kuin TV näyttelijät toimittajat saa palkan työstään myös meikkien valmistajat saa palkkansa.Ompeöijat saa palkan kun ostat heidän ompelemaan tuotteen tai ostat kangasta jonka joku on kutonut.

Järkyttävää.

Vierailija
28/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea sävy ja sitä pitää laittaa oikealle kohdalle ja häivyttää kunnolla. Ja luonnonvalossa. Sama sääntö koskee muitakin korostus-ja varjostusvärejä.

Vierailija
29/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa laittaa sitä oikein. 

En minä ole sitä koskaan laittanukaan. Ja meikata osaan. ap

Pelleposket on eri asia, kuin häivähdys eli aavistuksenomainen ja hyvin levitetty sudinveto. Ja tietenkin oikea sävy tietylle iholle. Sama kuin vertaisit räikeää huulipunaa huulikiiltoon.  ohis

Vierailija
30/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et osaa laittaa sitä oikein. 

En minä ole sitä koskaan laittanukaan. Ja meikata osaan. ap

Et tiedä meikkaamisesta mitään jos et ymmärrä poskipunan pointtia.

Sitä ei ole tarkoitus laittaa viiruiksi tai palloiksi poskille vaan sipaista aavistus. Ja värin tulee tietysti olla kohdallaan. Aurinkopuuteri ei ole poskipunaa.

Vierailija
31/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en ole kenkään koskaan nähnyt laittavan sitä niin, ettei sitä ihan selvästi erota. En edes ammattimeikkaajien. Viimeistään päivänvalossa totuus paljastuu

Vierailija
32/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken meikin huomaa iholla. Myös ne " aavistukset". On itsensä huijaamista luulla ettei huomaa.

Vierailija
33/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kahdeksankymmentäluvulla opettaja, jolla oli maalatut vaaleanpunaiset kohdat poskipäissä.

Vierailija
34/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa nämä häivähdykset, aavistukset ja sipaisut. Niitä käytetään meikkitutoriaaleissakin ja aina lopputulos on meikkinaamio

Vierailija
35/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en ole kenkään koskaan nähnyt laittavan sitä niin, ettei sitä ihan selvästi erota. En edes ammattimeikkaajien. Viimeistään päivänvalossa totuus paljastuu

No tietty se näkyy, muutenhan siinä ei olisi mitään mieltä. Mutta silti se voilla hyvännäköistä. Mutta ei kukaan varmaan sua pakota laittamaan.

Vierailija
36/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipohja ilman poskipunaa näyttää vahanaamalta. Mulle poskipuna on yksi tärkeimmistä.

Vierailija
37/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nämä häivähdykset, aavistukset ja sipaisut. Niitä käytetään meikkitutoriaaleissakin ja aina lopputulos on meikkinaamio

Sama kuin näillä ketkä laittaa botoxia, fillereitä ym. Aina uskovat, että lopputulos on muka luonnollinen. Ei se koskaan ole.

Vierailija
38/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varmaankaa käytä liikaa poskipunaa, kun kävin lääkärissä ihan normaalisti meikanneena, niin lääkäri kirjoitti ”Potilas on hyvin kalpea...” 😂

Vierailija
39/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkipohja ilman poskipunaa näyttää vahanaamalta. Mulle poskipuna on yksi tärkeimmistä.

Käytät liian raskasra meikkiä, jos lopputulos on vahanaana mihin pitää lisätä yhä uusia kerroksia.

Vierailija
40/65 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta on se että lontrataan naama täyteen mahdollisimman peittävää meikkivoidetta ja sitten suuri määrä peitevoidetta peittämään loputkin ihon pilkahdukset. Vielä puuteria päälle ja silmiin mustat rajaukset ja kammottavat tekoripsihärpäkkeet.