Muita, jotka eivät ymmärrä poskipunan pointtia? Miksi kukaan haluaisi näyttää punehtuneelta?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Pessyt naamansa lentoa varten? En tiennyt että joku tekee näin :D
Poskipuna tekee freesimmän näköiseksi. Minulla on ohut couperosasta kärsivä iho ja jos laitan vaan peittävän meikkivoiteen niin naama on valju ja vahamainen. Mutta kun lisään poskipunaa, saan punertavan hehkun oikeaan kohtaan sen sijaan että punaisuutta tulee mihin sattuu ellei ihan koko naamaankin. Sen lisäksi en murehdi että onko naama punainen vai ei kun tiedän että on nätti hehku valmiiksi, punastelenkin vähemmän.
Pesen siis naamani kotona hyvin lentoa varten ja laitan ekstrakosteuttajat. Sitten nakunaamalla lennolle. Ihan saunapuhtaana.
Jos poskipuna saa naaman näyttämään puhoittavalta niin sitä on liikaa, se on liian tummaa ja luultavasti vielä huonosti levitetty ja häivytetty. Sitä kannattaa käyttää ihan minimaalisesti poskipäille. Meikkivoiteella tasoitettu iho ilman aurinkopuuteria, poskipunaa tai varjostuksia on lattea ja jopa enemmän meikatun näköinen ja epäluonnollinen kuin noiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poskipuna tekee freesimmän näköiseksi. Minulla on ohut couperosasta kärsivä iho ja jos laitan vaan peittävän meikkivoiteen niin naama on valju ja vahamainen. Mutta kun lisään poskipunaa, saan punertavan hehkun oikeaan kohtaan sen sijaan että punaisuutta tulee mihin sattuu ellei ihan koko naamaankin. Sen lisäksi en murehdi että onko naama punainen vai ei kun tiedän että on nätti hehku valmiiksi, punastelenkin vähemmän.
Pesen siis naamani kotona hyvin lentoa varten ja laitan ekstrakosteuttajat. Sitten nakunaamalla lennolle. Ihan saunapuhtaana.
Miksi teet noin? Ymmärrän jos kyseessä mannertenvälinen yölento mutta muuten en.