Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perusterve Heini 32 v joutui koronan takia ambulanssilla sairaalaan: varoittaa vähättelemästä brittimuunnosta!

Vierailija
28.02.2021 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007831407.html

Helsingin yliopiston virologian professori Olli Vapalahti sanoo IS:lle, että virusmuunnos leviää lasten parissa ja muussakin väestössä herkemmin kuin alkuperäinen koronavirus."

Miten helvetissä kukaan enää viitsii valehdella, ettei lapset ja nuoret ole merkittäviä koronan levittäjiä ja kouluja ja päiväkoteja ei pitäisi laittaa kiinni?!!

Kommentit (594)

Vierailija
281/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää, että kommenttini ovat poistuneet ketjusta. Vain koronahysteerikkojen kommentit saavat jäädä. Heini on käynyt testissä neljä kertaa, ja heti positiivisen testituloksen jälkeen oireet pahenivat merkittävästi. Tehkää omat päätelmänne.

No mun päätelmä olisi se, että korona on tuohon neljänteen testiin mennessä levinnyt elimistössä niin että se näkyy viimein myös testissä. Sama leviäminen aiheuttaa oireiden pahenemisen. 

Mikä sinun päätelmäsi sitten on?

Onnistuivat vasta neljännellä yrityksellä myrkyttämään/sairastuttamaan/siruttamaan Heinin, sitähän nämä latvarosot ajavat takaa.

Vierailija
282/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapelottelun seuraukset voivat olla kalliitta.  Asiat esitetään niin,  että koronavirustartunta on yhtä kuin varma kuolemantuomio tai että sen sairastamisesta ainakin vammautuu pysyvästi ja saa pitkäaikaisoireita. Juttuja taudin lievänä  hengitystieinfektiona tai lähes oireettomana sairastavasta enemmistöstä ei juuri näy.

Tämä on myös hyvin vaarallista, sillä suurin osa uskoo koronan olevan näkyvä kauheus eikä salakavala oireeton virus. Tällöin virus pääsee leviämään hyvin vapaasti eteenpäin. Ja on kohtalokas heikkokuntoisille ja monisairaille vanhuksille tai immuniteettipuutoksesta kärsiville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000007607901.html: Tämän vuoden kokonaiskuolleisuus on Suomessa samalla tasolla kuin ennenkin. Vuoden tai kahden kuluttua tiedetään, kuinka paljon koronaepidemian varjossa edenneet sairaudet aiheuttavat kuolemia.

En yllättyisi jos esim. syöpäkuolleisuus lisääntyy muutaman vuoden sisällä. Siitäkin huolimatta, että hoidot ovat kehittyneet.

Vierailija
284/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko Suomen valtio maksamaan esim EU:lle suuret korvaukset jos ihmisiä kuolee koronaan. Olkoot minkä ikäisiä ja kuntoisia tahansa.

Sen takia rajoitukset jotta näytetään että kyllä mekannamme vastuumme.

Mutta toki se vastuun kantaminen loppuu siinä vaiheessa kun aletaan laskea kuolemia konkurssien, työttömyyden ym mielenterveysongelmien takia.

En lähde mihinkään salaliittoteorioihin, mutta tässä koronassa on alusta saakka ollut jotain todella outoa.

"En lähde mihinkään salaliittoteorioihin" :D Tollo.

Vierailija
285/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nyt voitas edes vähäksi aikaa lyödä kaikki kiinni ja katsoa auttasko se? Minäkin änkyrä olen laittanut maskia naamalle ja rakentanut kotikuntosalin. Baareissa en ole vuoteen käynyt. Joskus ois kuitenkin mukava päästä vielä käymään.

Lähipiirissäni on mielenkiintoinen ilmiö. Maskihysteerikot paasaavat maskeista ja niidem tarpeellisuudesta, mutta samaan aikaan järjestävät esim. maskittomia syntymäpäiväjuhlia. Missä logiikka? Luulisi kaikille olevan selvää, että etäisyyden pitäminen on keinoista tehokkaimpia.

Vierailija
286/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma, kun nämä vakavat koronatapaukset, ainakin esillä olevat, tuntuvat olevan lähes KAIKKI naisia! Onko naisilla jotenkin heikompi kestävyys koronaa vastaan kuin miehillä?

Onpa sitten hyvä, että olen mies.

Vierailija
287/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös nyt voitas edes vähäksi aikaa lyödä kaikki kiinni ja katsoa auttasko se? Minäkin änkyrä olen laittanut maskia naamalle ja rakentanut kotikuntosalin. Baareissa en ole vuoteen käynyt. Joskus ois kuitenkin mukava päästä vielä käymään.

Ainoastaan isorokko ollaan saatu hävitettyä maapallolta. Kaikki muut kulkutaudit ovat jääneet tänne. Edelleen löytyy myös ruttoa ja muita tauteja. Sanon vain yhden asian ja toivon olevani siinä väärässä, epäilen laskun koronan estotoimenpiteistä olevan liian kova. Sanokaa minun sanoneen.

Vierailija
288/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osannut varautua tähän

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006442761.html

Vierailija
289/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heini on normaali esimerkki hermoheiosta luulotautisesta. Kun ei kolmella testillä sitä löydy ja itse on sitä mieltä että SE ON PAKKO OLLA 😫😭 niin kyllä puolustuskyvyn saa merkittävästi alennettua psyykkaamalla.

Ja vaihtoehto siihen että ne lapset sairastutti ja tartutti perheen äidin myöhemmin ei sitten mahdu yhtälöösi?

Vierailija
290/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Koronaa vakavammin sairastuneet näyttävät vanhenevan 10-20 vuotta.

No nyt alkoi naisiakin kiinnostaa koronalta suojautuminen :D

Vierailija
291/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissäni on mielenkiintoinen ilmiö. Maskihysteerikot paasaavat maskeista ja niidem tarpeellisuudesta, mutta samaan aikaan järjestävät esim. maskittomia syntymäpäiväjuhlia. Missä logiikka? Luulisi kaikille olevan selvää, että etäisyyden pitäminen on keinoista tehokkaimpia.

Kaupassa maskilliset eivät myöskään koskaan ota desinfiointiainetta eikä turvaväleistäkään piitata, koska maski.

Vierailija
292/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma, kun nämä vakavat koronatapaukset, ainakin esillä olevat, tuntuvat olevan lähes KAIKKI naisia! Onko naisilla jotenkin heikompi kestävyys koronaa vastaan kuin miehillä?

Ehkä miehet ovat vielä niin huonossa kunnossa. Litmanen sairastui viime keväänä ja juttu tuli lehteen tänä vuonna.

Koronapandemia on miehille ankarampi kuin naisille – yhden tutkimuksen mukaan syy voi olla kiveksissä. https://yle.fi/uutiset/3-11315457

Vierailija
293/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän säälittää kiltit ihmiset, jotka tekevät mitä käsketään, oli järkee tai ei.

Vierailija
294/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen tyypit, kun ette tajua miten se koronan lisääntyminen on pois siitä muiden tautien hoidosta. Sillä uskotko sinä henkilökohtaisesti koronaan ei ole hevonkaan väliä tässä asiassa.

Mitä enemmän tapauksia sitä vaikeampi hoitaa muita sairauksia. Piste! Joten jopa ne "kieltäjät" auttaisivat enemmän, jos lakkaisivat levittämästä, kiitos. ( se auttaisi myös taloutta etc.)

Juuri näin.

Vierailija
295/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tehdä juttuja niistä koronan sairastuneista, jotka kerran aivastavat tai pieraisevat.

Vierailija
296/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa maskilliset eivät myöskään koskaan ota desinfiointiainetta eikä turvaväleistäkään piitata, koska maski.

Minä en käytä maskia monesta syystä, mutta kaupassa maskittomuus on siinä mielessä hyvä valinta, että ihmiset pitävät helpommin etäisyyttä. Maskinaamat ovat Prismassa ihan kiinni toisissaan, kun taas minä olen saanut helpommin pidettyä turvavälit kun en käytä maskia ja varsinkin jos käyn mieheni kanssa yhdessä kaupassa ja puhumme koko ajan keskenämme. Ei tunge papat samalle hedelmähyllylle 10 sentin päähän.

Vierailija
297/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan isorokko ollaan saatu hävitettyä maapallolta. Kaikki muut kulkutaudit ovat jääneet tänne. Edelleen löytyy myös ruttoa ja muita tauteja. Sanon vain yhden asian ja toivon olevani siinä väärässä, epäilen laskun koronan estotoimenpiteistä olevan liian kova. Sanokaa minun sanoneen.

Ensimmäinen SARS saatiin hävitettyä maapallolta (pl. viruspankeissa säilytettävät kannat).

Vierailija
298/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauti on vaarallisempi miehille. 

Varmaan naiset vaan on helpompi saada mediaan. Ainahan ne on naiset jotka lehdissä kertovat eroistaankin, vaikka miehetkin eroaa. Ja kertovat omista tai miestensä rahoista. 

Tämäkään koronapotilas ei ollut malttanut olla ottamatta lehtijuttua varten itsestään 10 selfietä letkuissa sairaalassa maatessaan...

Vierailija
299/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutuuko Suomen valtio maksamaan esim EU:lle suuret korvaukset jos ihmisiä kuolee koronaan. Olkoot minkä ikäisiä ja kuntoisia tahansa.

Sen takia rajoitukset jotta näytetään että kyllä mekannamme vastuumme.

Mutta toki se vastuun kantaminen loppuu siinä vaiheessa kun aletaan laskea kuolemia konkurssien, työttömyyden ym mielenterveysongelmien takia.

En lähde mihinkään salaliittoteorioihin, mutta tässä koronassa on alusta saakka ollut jotain todella outoa.

Se outo asia on seuraava: Vain harvan ns länsimaan terveydenhuollon kantokyky on tällä hetkellä sellainen, että se kestää äkillisen tautiryppään. Tämä on suoraa seurausta siitä, että maiden talous on ollut huonolla tolalla jo pitkään. Teollisuuden painopiste on siirtynyt Kiinaan ja muualle Kaakkois-Aasiaan. Suomikaan ei ole koskaan kunnolla toipunut edes edellisestä finanssikriisistä. Työttömyysluvut ovat karmeaa luettavaa, ja pahemmaksi menee koko ajan. Julkinen terveydenhuolto maksetaan verotuloilla, joita ei ole vuosiin tullut niin paljon kuin olisi hyvä. Seuraukset tästä lyhytnäköisestä koronahysteriasta tulevat olemaan katastrofaaliset. Ovat sitä jo monilta osin. Kuinka monta nuorta tai nuorta aikuista on Suomessa kuollut koronaan? Kuinka monta nuorta tai nuorta aikuista ovat kuolleet välillisesti koronan seurauksena tai koronarajoitusten myötävaikuttamana (konkurssit, muut talousongelmat, avioerot, päihteet, väkivalta, masennus jne)?

Vierailija
300/594 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.