Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka poistuu somesta?

Vierailija
27.02.2021 |

Joka poistuu facesta ja instagramista? Millainen se ihminen mielestäsi on?

Itse lähdin, koska tunnen, ettei ketään kiinnosta kuitenkaan mitä teen.
Samalla hävitän vaatteitani ja päiväkirjoja. Parempi poistaa kaikki typerä menneisyys. Jos voisi vielä vaihtaa nimen ja asuinpaikan niin voisi aloittaa kaiken alusta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörin yksin täällä asunnossa kun ei voi lähtee ulos koronan takia. Työt loppui, ei mitään näkymää tulevasta. Oon ollut ihan menestyvä aiemmin mut nyt en vaan nää mitään edessäni. t. viestin aloittaja

Vierailija
22/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on tajunnut että jos ei elä perus normaalia ydinperhe-elämää niin sitä ei juuri kannata muille keski-ikäistyneille avata. Omassa somessa hoivaviettiset kolme-neljäkymppiset hankkii lapsia ja koiria ja postaa vaan niistä ylpeillen. Sillei huvittavaa että ennen porukka postasi selfieitä, nyt yhtä jatkuvalla syötöllä kuvia siitä oman egon jatkeesta eli kakarasta. Se on muka hienompaa ja aikuisempaa vaikka oikeasti ihan sama itsekehu siinä haisee.

Olen somessa vain tiettyjen ryhmien takia mutta en kerro elämästäni tasan yhtään mitään. Ei ole enää mitään yhteistä näiden ihmisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, en ole koskaan siellä ollut, on muutakin elämää. Ja tämän keskustelufoorumin poistan suosikeista myös, täällä on todella ilkeitä kommentteja paljon. Että heippa kaikille!

Vierailija
24/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevää jos ei halua jakaa elämäänsä tai ajatuksiaan. Itse kun vielä olin Facebookissa niin halveksuin ihmisiä (esim. kollegat), jotka pyysivät minut kaverikseen mutta eivät joko itse julkaisseet ikinä mitään tai sitten olivat laittaneet minut suoraan ryhmään joka ei näe heidän päivityksiään. Eli halusivat vain vakoilla.

Vierailija
25/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tavallisen ihmisen ole edes järkeä olla somessa?

Itse poistin FBn koska siellä oli vain muutama hassu tyyppi ja ketään ei kiinnosta kenenkään tekemiset.

Pois vaa kaikki!

Vierailija
26/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma FB:n on vain ystävilleni, en hyväksy kaveripyyntöjä esim työkavereilta tai tutun tutuilta. Lähinnä sillä on kiva pitää yhteyttä ulkomailla asuviin ystäviin. Kun seuraa tuttujen profiileja, käyttäytyminen on mennyt siellä ihan oudoksi. Jos joku postaa vaikka kuva, että on käynyt hiihtämässä, alkaa jotkut jankuttaa siinä kommenttikentässä laturaivosta puolesta ja vastaan. Ihan älytöntä.

Vierailija
27/27 |
28.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska en ole koskaan itse noihin liittynyt. evvk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi