Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä joka poistuu somesta?

Vierailija
27.02.2021 |

Joka poistuu facesta ja instagramista? Millainen se ihminen mielestäsi on?

Itse lähdin, koska tunnen, ettei ketään kiinnosta kuitenkaan mitä teen.
Samalla hävitän vaatteitani ja päiväkirjoja. Parempi poistaa kaikki typerä menneisyys. Jos voisi vielä vaihtaa nimen ja asuinpaikan niin voisi aloittaa kaiken alusta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaihtaa sukupuoli!

Vierailija
2/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ajattelee itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niihin on pitänyt alun alkaenkaan mennä? Sinuna lopettaisin tähän hetkeen myös av:n lukemisen, tästä ei nimittäin ole mitään iloa tai hyötyä.

Mitäköhän ajattelen? No en mitään. Tunnen todella monia ihmisiä, jotka eivät ole mainitsemissasi kanavissa. Itseään en ole ja hyvin pärjään. Muuten olen ihan sinut itseni ja elämäni kanssa, tietenkin.

Vierailija
4/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista vaihtaa sukupuoli!

Totta! Ja voisit muuttua saman tien vaikka koiraksi tai virtahevoksi.

Ketään ei kiinnosta.

Vierailija
5/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut facessa tai instagramissa, joten en ajattele niistä ihmisistä mitään, jotka ko. kanavista poistuvat.

Vierailija
6/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saattaa olla tulevaisuudessa jotain yhteistä. En tosin ole koskaan ollut Somessa (, ellei s-posia lasketa tai satunnaista kirjoittelua täällä).  Somesta poissa olon olen kokenut vapauttavana; aikaa riittää paljon muuhun minua enemmän kiinnostavaan. Samalla olen säilyttänyt illusioni siiä, eä minulla on lähinnä vain fiksuja kavereita. Tämä mielikuva saattaisi kokea ison kolauksen, jos näkisin kaiken sen, mitä he mahd. postaavat ja jakavat someen...   

Vierailija
7/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍 paranee vaan

8/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan juuri samanlaiset ajatukset.milloin lähetää?

Vierailija
9/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on kaikki kotiinpäin

onpahan parempaa tekemisiä sitten

Vierailija
10/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen jokainen tekee kuins tykkää. Oma fb on lähinnä harrastusryhmiä varten kun jokin henkireikä on hyvä olla.

Yksityisenä tilini pidän, vaikken sille mitään voi että tyypit ui.

Jos joku itse tulee itseään kiusaamaan jollain niin omapa on asiansa.

Moni jo kuoli ja pyörtyi.

11/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä oon tehny tota siivousta ja ajatus työtä nyt 2vuotta. Kämppä aika tyhjä.vaatteet mahtuu rinkkaan. 2 kengät . Lusikka haarukka Kasari ja 1kulho mistä syö on astiat.huonekalut on sänky pari pientä pöytä tasoa mut kaikki kulkee rinkassa tai putki kassissa kun kulkee.se mitä sä tarvit

12/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se nimen vaihto on pakollinen niin pääsee esim.myrkyllisistä ihmisistä eroon.

Vierailija
13/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä pitäisi kirjoittelu olla mahdollista vain tunnistautuneena omalla nimellä. perinteinen media kuten hs YLE jne voisi julkaista kirjoituksia myös nimimerkillä. Kummasti rauhoittuisi ja vähenisi netti kirjoittelu ja ennen kaikkea sen taso nousisi

14/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sano joskus että olisi ihanaa mennä johonkin missä olisi joku aivan tuntematon

Vierailija
15/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kumpaakaan sovellusta, eli aika yhdentekevää minulle kuka siellä on, kuka liittyi juuri tai kuka sieltä lähti litomaan.

Vierailija
16/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähentänyt somen käyttöä siksi että mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä vähemmän kiinnostaa kertoa omia henkilökohtaisia asioitaan tuntemattomille tai puolitutuille ihmisille tai muutenkaan esitellä elämänsä kohokohtia. Ei myöskään ole palavaa tarvetta todistella mitään random ihmisille vaan haluan nauttia elämästä oikeiden läheisteni kanssa. Kaikkeen ei mielestäni tarvita yleisöä. Lisäksi mitä enemmän henkilökohtaisuuksia kertoo isoille ihmismassoille, sitä enemmän negatiivista paskaa ja juoruilua yleensä saa niskaansa.

Vierailija
17/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu teko. Ei mieti mitä muut hänestä miettii.

Vierailija
18/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on koskaan ollutkkaan. WhatApp riittää ihan hyvin.

Vierailija
19/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuisin entistä enemmän! T: pervo ja halullinen

Vierailija
20/27 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs rikos on tullut tehtyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän