Mitä ajattelet ihmisestä joka poistuu somesta?
Joka poistuu facesta ja instagramista? Millainen se ihminen mielestäsi on?
Itse lähdin, koska tunnen, ettei ketään kiinnosta kuitenkaan mitä teen.
Samalla hävitän vaatteitani ja päiväkirjoja. Parempi poistaa kaikki typerä menneisyys. Jos voisi vielä vaihtaa nimen ja asuinpaikan niin voisi aloittaa kaiken alusta.
Kommentit (27)
Miksi niihin on pitänyt alun alkaenkaan mennä? Sinuna lopettaisin tähän hetkeen myös av:n lukemisen, tästä ei nimittäin ole mitään iloa tai hyötyä.
Mitäköhän ajattelen? No en mitään. Tunnen todella monia ihmisiä, jotka eivät ole mainitsemissasi kanavissa. Itseään en ole ja hyvin pärjään. Muuten olen ihan sinut itseni ja elämäni kanssa, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Muista vaihtaa sukupuoli!
Totta! Ja voisit muuttua saman tien vaikka koiraksi tai virtahevoksi.
Ketään ei kiinnosta.
En ole koskaan ollut facessa tai instagramissa, joten en ajattele niistä ihmisistä mitään, jotka ko. kanavista poistuvat.
Meillä saattaa olla tulevaisuudessa jotain yhteistä. En tosin ole koskaan ollut Somessa (, ellei s-posia lasketa tai satunnaista kirjoittelua täällä). Somesta poissa olon olen kokenut vapauttavana; aikaa riittää paljon muuhun minua enemmän kiinnostavaan. Samalla olen säilyttänyt illusioni siiä, eä minulla on lähinnä vain fiksuja kavereita. Tämä mielikuva saattaisi kokea ison kolauksen, jos näkisin kaiken sen, mitä he mahd. postaavat ja jakavat someen...
Mulla on aivan juuri samanlaiset ajatukset.milloin lähetää?
se on kaikki kotiinpäin
onpahan parempaa tekemisiä sitten
Mä ajattelen jokainen tekee kuins tykkää. Oma fb on lähinnä harrastusryhmiä varten kun jokin henkireikä on hyvä olla.
Yksityisenä tilini pidän, vaikken sille mitään voi että tyypit ui.
Jos joku itse tulee itseään kiusaamaan jollain niin omapa on asiansa.
Moni jo kuoli ja pyörtyi.
Niin mä oon tehny tota siivousta ja ajatus työtä nyt 2vuotta. Kämppä aika tyhjä.vaatteet mahtuu rinkkaan. 2 kengät . Lusikka haarukka Kasari ja 1kulho mistä syö on astiat.huonekalut on sänky pari pientä pöytä tasoa mut kaikki kulkee rinkassa tai putki kassissa kun kulkee.se mitä sä tarvit
Ja se nimen vaihto on pakollinen niin pääsee esim.myrkyllisistä ihmisistä eroon.
Netissä pitäisi kirjoittelu olla mahdollista vain tunnistautuneena omalla nimellä. perinteinen media kuten hs YLE jne voisi julkaista kirjoituksia myös nimimerkillä. Kummasti rauhoittuisi ja vähenisi netti kirjoittelu ja ennen kaikkea sen taso nousisi
Joku sano joskus että olisi ihanaa mennä johonkin missä olisi joku aivan tuntematon
En käytä kumpaakaan sovellusta, eli aika yhdentekevää minulle kuka siellä on, kuka liittyi juuri tai kuka sieltä lähti litomaan.
Itse olen vähentänyt somen käyttöä siksi että mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä vähemmän kiinnostaa kertoa omia henkilökohtaisia asioitaan tuntemattomille tai puolitutuille ihmisille tai muutenkaan esitellä elämänsä kohokohtia. Ei myöskään ole palavaa tarvetta todistella mitään random ihmisille vaan haluan nauttia elämästä oikeiden läheisteni kanssa. Kaikkeen ei mielestäni tarvita yleisöä. Lisäksi mitä enemmän henkilökohtaisuuksia kertoo isoille ihmismassoille, sitä enemmän negatiivista paskaa ja juoruilua yleensä saa niskaansa.
Fiksu teko. Ei mieti mitä muut hänestä miettii.
Itse on koskaan ollutkkaan. WhatApp riittää ihan hyvin.
Kiinnostuisin entistä enemmän! T: pervo ja halullinen
Muista vaihtaa sukupuoli!