Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään kokemuksia painopeitosta? Hiostaako peitto jne.

Vierailija
27.02.2021 |

Itseäni kiinnostaisi ostaa kyseinen peitto mutta monessa mainoksessa sanotaan ettei niitä voi pestä, ne maksaa todella paljon ja koska itse hikoilen paljon niin peitto olisi nopeasti käyttökelvoton.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eipä niitä helpolla pestä ainakaan pesukoneessa, näin olen kuullut. Kaipa joku pesula tms saisi ne järkevästi puhdistettua ja kuivattua? Itse haluaisin myös ihan vaan mielenkiinnosta kokeilla painopeittoa mutta hikoilen jo tavallisenkin peiton alla niin paljon öisin että en tiedä uskaltaako.

Vierailija
2/4 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiosta juurikaan, yleensä hikoilen melko helposti ja nukuin aiemmin kevyellä peitolla. Pussilakanaa pidän tietysti päällä ja vaihdan riittävän usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanan vaihto ja petaaminen on semmoista taistelua. Hyvin kyllä nukuttaa sen kanssa, on hyvä paketoitua siihen unille. Tavallinen peitto tuntuu että ei pysy päällä tämän jälkeen. 5kg peitto ja 60kg nukkuja täällä.

Pesusta ei vielä kokemusta, mutta eiköhän tuo koneessa peseydy.

Peitto maksoi reilun 100e. En vaihtaisi vanhaan takaisin.

Vierailija
4/4 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiosta eikä se päällä tule myöskään kylmä vaan lämpötila on just sopiva. Lakanan vaihtaminen on kyllä vaikeaa peiton painon takia. Pesusta ei minulla ole vielä kokemusta kun sain peiton jouluna ja sitä on vain tuuletettu. Tykkään kyllä tosi paljon siitä ja nukun paremmin painopeiton kanssa. Suosittelen!