Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annoin roskalavaryhmässä tuolin, koko kuisti oli tyhjennetty!

Vierailija
27.02.2021 |

Ilmoitimme poliisille mutta asenne oli, että meidän pitäisi etsiä itse tämä henkilö ja selvittää tilanne, että oli varmaan väärinkäsitys!
'Väärinkäsitys, kun piti ottaa punainen pinnatuoli ja vietiin myös beige rottinkituoli istuinpehmusteineen, miehen kumisaappaat ja lapsen pulkka? Ainostaan kuormalavoista tehtyä pöytää eivät olleet alkaneet kiskoa mukaansa.Oli aika järkytys tulla kotiin ja huomata että kyllä, tuoli on haettu ja vähän muutakin! :O

Olen nyt ollut yhteydessä roskavaryhmän ylläpitäjään, jos saisi tuon naisen kiinni kun minut esti.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsit turhasta roinasta eroon ilmaiseksi. Eikö se ole hyvä asia?!

Vierailija
22/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus otsikko koko KUISTI oli tyhjennetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vika. Menkööt oppirahoiksi.

Vierailija
24/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet rikosilmoituksen verkon kautta ja ilmoitat vakuutusyhtiöön, jos poliisi ei tutki, ei sitten tutki, mutta kotivakuutuksesta pitäisi jotain korvausta saada.

Ainakin Pohjola Vakuutuksen piiriin kuuluu myös pihakalusteet.

Liekö vakuutuskaan mitään antaa, kun eivät nuo olleet oikein minkään arvoisia eikä mitään murtoakaan ole tehty, vaan ap on itse vapaaehtoisesti päästänyt nuo ihmiset sisälle ja omalla toiminnallaan ja huolimattomuudellaan sekä välinpitämättömyydellään tuon kaiken aiheuttanut.

Höpö höpö, lue tarkemmin. Ulkoa kuistilta viety.

Kuistille yleensä pääsee kuka tahansa.

Luin tarkkaan vielä kaksi kertaa. Ja ei, ei tuossa sanottu mitään, että olisi ulkoa viety. Mihin sun silmät oikein harottaa, kun näet siinä sanoja, mitä ei ole?

Lue otsikko ennen kuin auot päätäsi.

Vierailija
25/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sanota, että olisi ulkona ollut tavarat. Meillä ainakin kuistille johtaa LUKOLLINEN ULKO-OVI.

Ja kyllä pitää muutenkin olla tyhmä, että sopii hakuajan niin, ettei ole ketään paikalla!

Vierailija
26/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet rikosilmoituksen verkon kautta ja ilmoitat vakuutusyhtiöön, jos poliisi ei tutki, ei sitten tutki, mutta kotivakuutuksesta pitäisi jotain korvausta saada.

Liekö vakuutuskaan mitään antaa, kun eivät nuo olleet oikein minkään arvoisia eikä mitään murtoakaan ole tehty, vaan ap on itse vapaaehtoisesti päästänyt nuo ihmiset sisälle ja omalla toiminnallaan ja huolimattomuudellaan sekä välinpitämättömyydellään tuon kaiken aiheuttanut.

Luin tarkkaan vielä kaksi kertaa. Ja ei, ei tuossa sanottu mitään, että olisi ulkoa viety. Mihin sun silmät oikein harottaa, kun näet siinä sanoja, mitä ei ole?

"Koko kuisti tyhjennetty" - onko kuisti ulkona vai sisällä?

Vierailija
27/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue otsikko ennen kuin auot päätäsi.

Luin otsikon kyllä, eikä siinäkään sanota mitään tavaroiden ulkona olemisesta. Lukisit itse sen.

Vierailija
28/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun antaa ilmaiseksi jotain, etenkin nyt pandemia aikaan on kätevä ilmoittaa että kun ehdit hae se portailta/portinpielestä/postilaatikosta. Tuskin osaa osaa ajatella että kohdalle osuukin epärehellinen ihminen :(

Vierailija
29/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sanota, että olisi ulkona ollut tavarat. Meillä ainakin kuistille johtaa LUKOLLINEN ULKO-OVI.

Ja kyllä pitää muutenkin olla tyhmä, että sopii hakuajan niin, ettei ole ketään paikalla!

Porstua ei ole kuisti!

Vierailija
30/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koko kuisti tyhjennetty" - onko kuisti ulkona vai sisällä?

Voi daa... Googleta.

Vierailija
31/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pilanneet maailman. Naisen paikka on kotona.

No se ei ole muiden vika että oma äitisi oli kelvoton.

Tosiaan kelvoton ak. Ka ollut tuon äiti, kun tuommoisen ääliön on maailmaan puskenut. Voi, voi, kyllä kortsu olisi ollut tarpeeseen.

Naisilla meni tunteisiin...!!! 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
32/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsekkaan kakki myyjät, ilmaisen hakijat ja ostajat etukäteen niin hyvin kuin pystyn. Eli netistä katson osoitteet ja puhelinnumerot, ym. kaikki mitä löytyy. Facesta usein näkee kaverilistasta esim. henkilön lapset tai vanhemmat. Tietää hieman 'kotitöitä', mutta ainakin henkilö löytyy jälkikäteen, vaikka estäisi Facessa.

Vierailija
33/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porstua ei ole kuisti!

Meillä päin ei mistään porstuvista puhuta.

Kuisti on rakennuksen pääoven edessä sijaitseva läpikulkuun tarkoitettu katosrakennelma, joka voi olla joko avoin tai umpinainen. Tavallisesti avoinkin kuisti on varustettu kaiteilla. Kuistin pääasiallinen tehtävä on suojata kulkua ovelle. Suomalaisissa puutaloissa kuisti on tyypillinen pääovea suojaava rakennelma.

Vierailija
34/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatko romaneja?

Vierailija
35/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen ihmetellyt kun tosi monet ihan pääkaupunkiseudulla tarjoaa että vielä maksamattoman tavaran voi hakea kuistilta tai oven kahvasta tai pihalta tai ties mistä. Ja vaikka kuinka tarjoudun tulemaan silloin kun ovat itse paikalla niin haluat silti väkisinkin jättää pihalla ja sitten rahat pitää laittaa johonkin pussiin. Olen usemman kerran sanonut että älkää jättäkö ulos tai rappukäytävään kun ne varastatetaan ennen kuin ehdin paikalle.

Kerran lähetin ystävän autolla hakemaan minulle jalkalamppua jonka olin jo maksanut j halusi väkisin jättää sen rappukäytävään ja alle 5min se oli jo viety. Siellä sitten ystäväni kanssa seisoskelivat ja miettivät että mitäs nyt. Olivat siis itse paikalla eli tarvetta ulos jättämiselle ei ollut. Rahat sain takaisin.

Vierailija
36/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein  facekirpulla kaupat verhoista, sovittiin että jätän verhot postilootaan ja ostaja jättää rahat. Verhot hävisi, maksua ei näkynyt  Vasta kun uhkasin poliisilla , toi maksun ovelle ja kehtasi vielä miehelleni urputtaa jotain.

Vierailija
37/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Mutta meillekin johtaa kuistille ulko-ovi, mutta se ei ole koskaan lukossa. Vasta kuistilta tulee varsinainen ulko-ovi, jota pidetään lukossa. Ainakin täälläpäin monissa taloissa on näin. Vieraatkin aina koputtaa (jos koputtaa) siihen oveen, joka tulee kuistilta sisälle, koska eihän sitä ulommaisen oven koputusta edes kuulisi.

-eri

Vierailija
38/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tsekkaan kakki myyjät, ilmaisen hakijat ja ostajat etukäteen niin hyvin kuin pystyn. Eli netistä katson osoitteet ja puhelinnumerot, ym. kaikki mitä löytyy. Facesta usein näkee kaverilistasta esim. henkilön lapset tai vanhemmat. Tietää hieman 'kotitöitä', mutta ainakin henkilö löytyy jälkikäteen, vaikka estäisi Facessa.

Mitäs jos vastapuoli ei olekaan siellä Tinderissä? Jääkö kaupallinen tapahtuma toteutumatta?

Vierailija
39/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa nyt lukemaan koronaketjuani. Tänään olen selvinpäin.

Vierailija
40/77 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut ja hakenut paljon tavaraa paikallisen roskislavan kautta ja olen huomannut ihmisten jättävän tavaraa paikkoihin joista se ei pistä satunnaisen ohikulkijan silmään, itse saan toki tarkat ohjeet mistä etsiä. Oma jättöpaikkani on "takapihan veranta ja puutarhakeinun alla"

En ehdi kyttäillä joka hakijaa ja etenkin nyt kun on tämä epidemia kontaktiton nouto on turvallisin!