Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla autossa ilmastointi, pidättekö sitä koko ajan päällä?

Vierailija
27.02.2021 |

Itse pidän vain välillä, että hetkeksi tulee autoon viileämpää ja sitten taas sammutan. Bensan kulutus kasvaa, kun on koko ajan päällä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävellessä pidän välillä kenkiä jalassa, että jalat lakkaavat hetkeksi sattumasta ja sitten taas otan kengät kassiini ja kävelen sukkasiltaan. kenkien kulutus kasvaa, jos kävelee kokoajan kengät jalassa

Vierailija
2/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina päällä automaattiasetuksella. 95% ajasta se toimii eko-asetuksella joten ei juuri vaikuta kulutukseen. Vain kuumimpina helle-päivinä menee hetkellisesti täydelle teholle.

Tuosta on sillä tavalla aina hyötyä että kuivattaa sisäilmaa, ei höyrysty lasit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu tuo ilmastointi. Olen vain pari kertaa elämässäni matkustanut autossa niin että olen päässyt siitä nauttimaan.

Omissakaan ei ole ollut.

Vierailija
4/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole alkanut sitä vääntelemään, vaan on automaatilla. Se on ihan sama kuluttaako enemmän tai vähemmän, se kulutus ei ole kummoinen menoerä auton kuluissa. Autoni on 2017 vuoden mallia ja ajan lähinnä kaupunkiajoa.

Vierailija
5/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassu juttu tuo ilmastointi. Olen vain pari kertaa elämässäni matkustanut autossa niin että olen päässyt siitä nauttimaan.

Omissakaan ei ole ollut.

Hassua, että ajat raadoilla. Minä en aja.

Vierailija
6/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pidän kokoajan päällä. Talvella en käytä ilmastointia. Sen verran lyhyt tuo suomen kesä ja lämmin että ei paljoa kukkarooni vaikuta.

Vierailija
7/7 |
27.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan se on päällä tietääkseni