Onko sirppanat, pienet naiset miesten mieleen?
Naisena luulen että on.. kiinnostaa miesten mieliide.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton No Go !
Nyt valehtelet. Miksi yksikään mies sanoisi pienelle ja sirolle naiselle ei?
Siksi kun pieneen ja siroon naiseen ei edes seisoisi, tulisi poika mieleen ja siksi se on ehdoton No Go.
Naisen tulee olla erittäin muodokas ja kurvikas mutta suhteellisen kiinteä.
Niin..pieni nainenko ei voi olla muodokas :D? Ainakin mun muija on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton No Go !
Koska vastaus oli (ylipainoisen) naisen..
Miksi olisi? Miksei voisi olla miehen?
Typerää kuvitella, että isokokoiset naiset kirjoittelisivat tuollaisia viestejä.
Itse olen pitkä, harteikas normaalivartaloinen nainen ja ihailen pieniä siroja naisia.
Mielestäni on päivänselvää, että lyhyet sirot naiset on sitä naisten ”parhaimmistoa” jota suurinosa miehistä haluaa.
Joo, vaimo on 36cm lyhyempi ja ei olla timmejä kumpikaan mutta vaimo on kuitenkin 50kg kevyempi myös... Kyllä siinä kelpaa harrastella 😍
Ei kyllä kiinnosta isot, yli 160cm naiset lainkaan mutta onneksi jokaiselle on oma ihailijakunta. M40
Sirppanat on tämänkin ison äijän mieleen.
M50
On, on ja on! Mielestäni ne on niiin cute! <3
En innostu jenkkityylisistä lehmistä ollenkaan, vastenmielisiä huulia ja jättitissejä. Ei kiinnosta. Kävelevätkin kuin norsut. Mutta siroilla naisilla on kevyt ja nopea askel, terhakka. Sellaisen voi ottaa syliin, niin että itse ei rusennu alle.
Kyllä meitä on vapailla markkinoilla. Seksiseuraa toki löytää helposti, mutta vakavampaa ei ole tarjolla ollut pariin vuoteen. En tosin ole etsinytkään varsinaisesti, etenkään nyt koronan aikana kun ei edes tule liikuttua. On minulla tosin fb-suhde ja tämä mies on ihan hulluna mun vartaloon. En ole ihan lyhyt, reilu 160, mutta todella siro. Käsi ja jalka(36) on samaa kokoa kuin 8v pojallani, samoin vyötärö. Se on 59cm. Paino 50kg, mutta on kuitenkin muotoja, isot rinnat ja pyöreä peppu. Tämä fuckbuddy on 60kg painavampi ja parimetrinen kaveri. Onhan siinä jotain älyttömän kiihkeää ja kuumaa, kun nostaa syliinsä ja panee seinää vasten.
Mulla on pieni sirppana vaimo eikä siihen kyllästy koskaan. Silmä lepää kun vaimoa katselee. Urheilee paljon ja on oikeen timmissä kunnossa vaikka ikää 47 v. Painoa 52 kg ja pituus 156 cm, hot mun mielestä!!
Asian vierestä, mutta lähes poikkeuksetta naisille kertyy ylipainoa viimeistään neljänkympin tienoilla.
mieluummin ajan pienellä autollakin, en tarvitse isoa farmaria jossa iso peräloosteri
pärjään pienellä hyvin
sama naisissa, pienen saa nopesti vaihtamaan asentoa ja pienen naisen suussa munakin tuntuu isommalta.
pillukaan ei voi mahdottoman iso ja leveä olla niillä
Pienet, kevyet naiset on vaan niin sexyjä!!
Rouva on viiskytkiilonen, loistava pantava, voi helposti kieputella ja nostella, vähän aktiivisempi voisi olla, mutta en vaihda.
Mitä pienempi nainen sitä isommalta oma kulli tuntuu.
oishan se isomman naisen jälkeen 85kg ok...
Mitä isompi, sen parempi. Vaimo on 167/95 ja aivan ihanan seksikäs.
Emäntä on 146/45 36v. yhdessä jo 10vuotta ja kiihotun yhä aina kun oon lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Emäntä on 146/45 36v. yhdessä jo 10vuotta ja kiihotun yhä aina kun oon lähellä.
Sulla on kyllä tosi pieni vaimo! Mun vaimo 155 cm ja 51 kg, kiihottaa edelleen vaikka parinkymmenen vuoden liitto takana
Kaikki on suhteellista. Keskikokoinen nainen 165cm/60kg on pieni suhteessa isoon mieheen >185cm >90kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdoton No Go !
Koska toisia ei vaan kiihota pienikokoinen nainen. En tarkoita, että naisen pitäisi olla isokokoinen, vaan pitkä ja hoikka.
Koska vastaus oli (ylipainoisen) naisen..