MIKÄ NOISTA ???
JOS SAISIT YHDEN VALITA JA PITÄÄ ELÄÄ KOKO LOPPUELÄMÄ SEN KANSSA!!!
1.
kaunis nainen, jolla isot rinnat (70E), sievä kaunis peppu, nainen jota kaverisi ihailevat ja ovat kateellisia kuinka olet tuollaisen kissan saanut.
Mutta seksiä saat 1-2 kertaa kuussa ja lähetyssaarnaaja asennossa.
Diiva ja arvostaa vaan rahaa
2.
Iso nainen, jolla isohkot riippuvat rinnat (85D), iso peppu, sellulliittiä.
Mutta halukas sängyssä. Seksiä 3-5 kertaa viikossa ja tykkää eriasennoista ja peppuseksistä. jopa suostuu toteuttaan fantasioitasi!!!
Nainen joka näyttää että rakastaa!!
3.
Pieni sievä nainen jolla 70AA rinnat.
Halukas, tykkää suuseksistä ja normaalista rakastelusta
Haluaa seksiä 2 kertaa viikossa
Lapsirakas ja arvostaa perhettä
Kommentit (29)
Siis täytän 3 kriteerit aika tarkkaan:)
Olen kakkosen kannalla, koska 1 ja 3 ovat seksuaalisesti liian passiivisia. En voi ymmärtää, miksi niin moni mies valitsee kolmosen, joka antaa vain kahdesti viikossa.
Toisaalta olen kuitenkin sitä mieltä, että tärkeämpää kuin ulkonäkö ja aktiivisuus seksin saralla, on kuitenkin se, minkälainen nainen on luonteeltaan.
jos on pakko valita niin aktiivisin. Olo olisi kyllä varsin kurja jos seksiä olisi noin harvoin. Siis 2.
t.mään
Minä valitsisin ensin 1 sitten 2 ja viimeisenä 3.
Nää markkinat voisi muuttaa muotoon: Minkä näistä valitsisit
1. Mercedes Benz
2. Buick
2. Renault Clio
Vierailija:
tuon 3:n silmissäni kun laitan ne kiinni. Siro n. 160cm/50-55kg, punertava hiuksinen, sopusuhtainen vartalo, rinnat pienet tai keskikokoa (ei niin tärkeää), tiimalasimainen vyötärö, ryhdikäs selkä ja pyöreähkö takapuoli. Sirot jalat ja kädet . Hieman Arja Korisevan räiskyvää iloisuutta ja tilannekomiikan tajua, vähän Karita Tuomolan arvoituksellista hymyä.. Ei pätemisen tai itsekorotuksen tarvetta vaan
Liikkuva ja tekevä..
Sellainen olemus että " minä olen Nainen enkä yritäkään olla mies" .
Vaadin paljon mieheltä mutta sen saatuani annan itse niin paljon että muita et tarvitse!Nämä kun toteutuu niin mä oon myyty :)
Tunnistiko joku naisista itsensä? ;)
M40
Olisi paras, sillä sellainen nainen osaa rakastaa ja kaikkea kivaa voi tehdä ja kokea ja fantasioitaankin yhdessä käydä läpi. Lisäksi tällainen nainen on yleensä sinut itsensä kanssa ja jos se osaa rakastaa, se rakastaa myös lapsiaan.
1 olisi ihan kauhea vaihtoehto, pelkkää ulkomuotoa ja rahaa :(
3 olisi ihan ok, jos se ei tuntuisi niin kuivalta ja huumorintajuttomalta jotenkin, ei sellasen kanssa jaksa kauaa.
Vai pelottiko kakkosen selluliitti liikaa? Kyllähän naisella nyt rinnat täytyy olla, ja seksistä nauttiva ja miestään rakastava nainen olisi ainakin mulle se 10!
Ehdottomasti Buick (2) Clio (3) on vähän pikkunätti meikäläisen makuun :)
Näitä kakkosen muodot omaavia on varmasti enemmän kuin kolmosia.